Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

I love you too. I could love you not in a friend way but RVP stole my heart so lying is useless. Jeg fikk dette på innboksen på Tumblr, jeg har fans

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nosoul
Skrevet

Urk... Det er annonsert en leilighet her i byen jeg har lyst på!
Men som enslig, student med ikke stor nok egenkapital, blir de månedlige utgiftene/låneutgifter helt umenneskelig høye... Så typisk!
Leiligheten er ikke så veldig stor, 52 kvm men alt er nytt fra 2012. I tillegg er det i et veldig greit borettslag.

Jeg fikk i alle fall luftet tankene mine godt på den lange turen sammen med bikkja til husvertene.
Det var godt det!

• Liker 1
Skrevet

Jeg farger jeg og, har bare en liten pause :opplyser:

Jeg har akkurat pakket ned filmene våre. 7 esker :daane: (ikke store esker, men alikevel)

Vi har hatt besøk av megler i dag, og vi ble anbefalt å pakke ned/forandre mer enn vi i utgangspunktet trodde.

Jaja, det er jo bare å begynne med det vi kan pakke da :jepp:

Å ja, så du pakker for visning?

Ja de vil vel ha så lite personlighet i huset som mulig. :rolleyes: Litt av en jobb.

Tenker det er en på G. her inne som vet hva du snakker om. :fnise:

Skjønner ikke hva dere snakker om jeg altså... Neida, joda. :fnise:

Jeg får nesten litt utslett når jeg tenker på alt dere står overfor, FruN. Den uvissheten om dere får solgt eller ikke, til hvilken pris osv, er bare umenneskelig. Krysser fingre for at alt går deres vei!

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hva dere snakker om jeg altså... Neida, joda. :fnise:

Jeg får nesten litt utslett når jeg tenker på alt dere står overfor, FruN. Den uvissheten om dere får solgt eller ikke, til hvilken pris osv, er bare umenneskelig. Krysser fingre for at alt går deres vei!

Enn så lenge sitter positiviteten til megleren i oss, ihvertfall meg :) Jeg er mest spent på hvor mye vi får gjøre (flytte inn ting, male etc) før vi faktisk har overtatt og betalt for huset.

Men jeg tror det skal gå bra :)

Skrevet

Tenkte på Rumle når jeg så denne :ler:

tumblr_mdv6yo02p01qhy6c9o5_400.gif

• Liker 2
Skrevet

Tenkte på Rumle når jeg så denne :ler:

tumblr_mdv6yo02p01qhy6c9o5_400.gif

Nommen :rodmer::klemmer::)

Skrevet

Legoland blir gøøøøøy, aldri! :danse:

6eba47dbbdd4e41375aea26784eab9da.jpg

• Liker 2
Skrevet

tumblr_nnxdp17yhx1sks8qho1_1280.jpg

Har dere hørt om katter som drikker øl?

Skrevet

tumblr_nnsrqn4lQg1rq2zm0o2_540.jpg

tumblr_nnsrqn4lQg1rq2zm0o1_540.jpg

Her Rumle, dette er en katt som vist nok liker van Gogh

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

*setter frem litt bursdagsfrokost i ballongen også* :strix:

Skrevet

Kjedelig på jobb når server er nede altså. Sitter å glaner. Også er jeg alene, så har ingen å skravle med heller.

Jeg har ikke fått fargelagt på lenge nå jeg. Har vært så mye på programmet at jeg ikke har rukket det. Men jeg håper på litt fargeleggingstid i dag. Og i helga. Da har jeg ingen andre planer heldigvis. Vært i overkant sosial i det siste, og sånt blir jeg litt sliten av rett og slett.

Skrevet

Urk... Det er annonsert en leilighet her i byen jeg har lyst på!

Men som enslig, student med ikke stor nok egenkapital, blir de månedlige utgiftene/låneutgifter helt umenneskelig høye... Så typisk!

Leiligheten er ikke så veldig stor, 52 kvm men alt er nytt fra 2012. I tillegg er det i et veldig greit borettslag.

Jeg fikk i alle fall luftet tankene mine godt på den lange turen sammen med bikkja til husvertene.

Det var godt det!

Godt å se deg i ækshjen igjen Nosoul! :fnise:

Legoland blir gøøøøøy, aldri! :danse:

6eba47dbbdd4e41375aea26784eab9da.jpg

Hyttetur i Legoland blir masse barnslig moro regner jeg med! :laugh:

Har dere hørt om katter som drikker øl?

Nope. :( Men jeg har hørt om "å være en hund etter øl".

*setter frem litt bursdagsfrokost i ballongen også* :strix:

GRATULERE masse med lille frøkna i dag. :blomst:

Kjedelig på jobb når server er nede altså. Sitter å glaner. Også er jeg alene, så har ingen å skravle med heller.

Jeg har ikke fått fargelagt på lenge nå jeg. Har vært så mye på programmet at jeg ikke har rukket det. Men jeg håper på litt fargeleggingstid i dag. Og i helga. Da har jeg ingen andre planer heldigvis. Vært i overkant sosial i det siste, og sånt blir jeg litt sliten av rett og slett.

Kjedelig dag My?

Skulle ha tatt med deg fargeleggingsgreiene dine på jobb i dag kanskje? :lillesky:

------------------------------------------------

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om i dag jeg, så jeg får bare ønske dere en fortsatt fin torsdag. :ler:

Får slappe av litt på sofaen da. :sukk:

o2elwBt.jpg

Skrevet

Det der nederlandsk kurset mitt tar helt av

Skrevet

Ja, hihi, det merkes! :fnise:

Skrevet

Vel bjørner går nå i skjorte,gutter bruker kjole,dyr går ikke i tresko og mus går i bukse

Skrevet

Ja, det var litt kjdelig dag altså. Gikk hjem kl 13. Var ikke noe vits å sitte der lenger.

Gjest Inggolf
Skrevet

Har heller ikke noe særlig å skrive om i dag Aldri.

Stikker ihvertfall innom å lager en skikkelig GruppeKlemmeKoseSkviiis

med de som måtte ønske :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Har heller ikke noe særlig å skrive. Er det en sånn skriveløs dag kanskje? Håper i allefall at alle har det fint i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...