Severus Skrevet 5. mai 2015 #15001 Skrevet 5. mai 2015 I love you too. I could love you not in a friend way but RVP stole my heart so lying is useless. Jeg fikk dette på innboksen på Tumblr, jeg har fans 1
Gjest Nosoul Skrevet 5. mai 2015 #15002 Skrevet 5. mai 2015 Urk... Det er annonsert en leilighet her i byen jeg har så lyst på! Men som enslig, student med ikke stor nok egenkapital, blir de månedlige utgiftene/låneutgifter helt umenneskelig høye... Så typisk! Leiligheten er ikke så veldig stor, 52 kvm men alt er nytt fra 2012. I tillegg er det i et veldig greit borettslag. Jeg fikk i alle fall luftet tankene mine godt på den lange turen sammen med bikkja til husvertene. Det var godt det! 1
Galactica Skrevet 5. mai 2015 #15003 Skrevet 5. mai 2015 Jeg farger jeg og, har bare en liten pause Jeg har akkurat pakket ned filmene våre. 7 esker (ikke store esker, men alikevel) Vi har hatt besøk av megler i dag, og vi ble anbefalt å pakke ned/forandre mer enn vi i utgangspunktet trodde. Jaja, det er jo bare å begynne med det vi kan pakke da Å ja, så du pakker for visning? Ja de vil vel ha så lite personlighet i huset som mulig. Litt av en jobb. Tenker det er en på G. her inne som vet hva du snakker om. Skjønner ikke hva dere snakker om jeg altså... Neida, joda. Jeg får nesten litt utslett når jeg tenker på alt dere står overfor, FruN. Den uvissheten om dere får solgt eller ikke, til hvilken pris osv, er bare umenneskelig. Krysser fingre for at alt går deres vei! 1
FruN Skrevet 5. mai 2015 #15004 Skrevet 5. mai 2015 Skjønner ikke hva dere snakker om jeg altså... Neida, joda. Jeg får nesten litt utslett når jeg tenker på alt dere står overfor, FruN. Den uvissheten om dere får solgt eller ikke, til hvilken pris osv, er bare umenneskelig. Krysser fingre for at alt går deres vei! Enn så lenge sitter positiviteten til megleren i oss, ihvertfall meg Jeg er mest spent på hvor mye vi får gjøre (flytte inn ting, male etc) før vi faktisk har overtatt og betalt for huset. Men jeg tror det skal gå bra
Severus Skrevet 6. mai 2015 #15009 Skrevet 6. mai 2015 Her Rumle, dette er en katt som vist nok liker van Gogh 2
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2015 #15010 Skrevet 7. mai 2015 *setter frem litt bursdagsfrokost i ballongen også*
Mynona Skrevet 7. mai 2015 #15012 Skrevet 7. mai 2015 Kjedelig på jobb når server er nede altså. Sitter å glaner. Også er jeg alene, så har ingen å skravle med heller. Jeg har ikke fått fargelagt på lenge nå jeg. Har vært så mye på programmet at jeg ikke har rukket det. Men jeg håper på litt fargeleggingstid i dag. Og i helga. Da har jeg ingen andre planer heldigvis. Vært i overkant sosial i det siste, og sånt blir jeg litt sliten av rett og slett.
Aldrisur Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #15013 Skrevet 7. mai 2015 Urk... Det er annonsert en leilighet her i byen jeg har så lyst på! Men som enslig, student med ikke stor nok egenkapital, blir de månedlige utgiftene/låneutgifter helt umenneskelig høye... Så typisk! Leiligheten er ikke så veldig stor, 52 kvm men alt er nytt fra 2012. I tillegg er det i et veldig greit borettslag. Jeg fikk i alle fall luftet tankene mine godt på den lange turen sammen med bikkja til husvertene. Det var godt det! Godt å se deg i ækshjen igjen Nosoul! Legoland blir gøøøøøy, aldri! Hyttetur i Legoland blir masse barnslig moro regner jeg med! Har dere hørt om katter som drikker øl? Nope. Men jeg har hørt om "å være en hund etter øl". *setter frem litt bursdagsfrokost i ballongen også* GRATULERE masse med lille frøkna i dag. Kjedelig på jobb når server er nede altså. Sitter å glaner. Også er jeg alene, så har ingen å skravle med heller. Jeg har ikke fått fargelagt på lenge nå jeg. Har vært så mye på programmet at jeg ikke har rukket det. Men jeg håper på litt fargeleggingstid i dag. Og i helga. Da har jeg ingen andre planer heldigvis. Vært i overkant sosial i det siste, og sånt blir jeg litt sliten av rett og slett. Kjedelig dag My? Skulle ha tatt med deg fargeleggingsgreiene dine på jobb i dag kanskje? ------------------------------------------------ Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om i dag jeg, så jeg får bare ønske dere en fortsatt fin torsdag. Får slappe av litt på sofaen da.
Severus Skrevet 7. mai 2015 #15016 Skrevet 7. mai 2015 Vel bjørner går nå i skjorte,gutter bruker kjole,dyr går ikke i tresko og mus går i bukse
Mynona Skrevet 7. mai 2015 #15017 Skrevet 7. mai 2015 Ja, det var litt kjdelig dag altså. Gikk hjem kl 13. Var ikke noe vits å sitte der lenger.
Gjest Inggolf Skrevet 7. mai 2015 #15019 Skrevet 7. mai 2015 Har heller ikke noe særlig å skrive om i dag Aldri. Stikker ihvertfall innom å lager en skikkelig GruppeKlemmeKoseSkviiis med de som måtte ønske 1
Mynona Skrevet 7. mai 2015 #15020 Skrevet 7. mai 2015 Har heller ikke noe særlig å skrive. Er det en sånn skriveløs dag kanskje? Håper i allefall at alle har det fint i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå