Roadrunner Skrevet 5. mai 2015 #14982 Skrevet 5. mai 2015 Tenkte visst på enkelte her inne da jeg leste DETTE 1
Aldrisur Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #14983 Skrevet 5. mai 2015 Velkommen hjem igjen alle som har vært borte, uansett hva det heter der dere har vært. Hvordan har dere hatt det? *ikke svar i munnen på hverandre helst* lol Takk Hoppe, jeg har hatt det bra! Hatt en veldig fin tur! Gått masse, spist god mat, handlet litt, skravlet masse, og generelt bare hatt en fin langhelg. Perfekt reisefølge og greit vær (opphold, litt sol) og godt å komme bort litt. Høres helt fortreffelig ut Runnern! Perfekt reisefølge er mer enn halve moroa! Velkommen hjem *Disker opp med litt skikkelig, norsk frokost, med grovbrød, leverpostei, brunost, ferske egg og alt annet som hører til* Tusen takk! Dette smakte knallgodt Tekola! Spesielt ferske egg. *livvaktstyrken (meg) iler til og prøvesmaker for å forvisse oss om at det ikke er giftigheter i noe av mat og drikke* Det var ikke det. Maten kan trygt spises, Aldri....og vennene hennes. lol Hoppe; Raus som alltid! Hahahaha hva faen? Dette var litt av en oppgave Enig! Yeeey, godt å ha deg hjemme igjen Aldri! Kan tenke meg at borte har vært like deilig som vanlig, men at hjemme er litt ekstra best nå Godt å komme hjem igjen også Noz. Skulle bare ikke glemt å putte finværet med meg hjem i kofferten. Velkommen hjem! Takk snille Rumle! Tenkte visst på enkelte her inne da jeg leste DETTE Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg, den dama er jo helt på bærtur. <-------lurer forresten på hvorfor det er to sånne like smileyer her jeg? Ser ut som om de vokter sjokoladen?! Det var da litt av et vær å komme hjem til! Så grått og vått og trist atte! Den hjemturen tok nok på, for jeg har vært ganske så helt daff siden jeg kom hjem, men har fått unna skittentøy og annet viktig arbeid som måtte taes igjen. Skikkelig grønt har det blitt mens jeg var borte, og gleder meg til været blir fint igjen. Det frister ikke å ordne i hagen som som det er nå. Fiskekaker til middag i dag. Dèt er det nemlig ikke mulig å få tak i i ytlandet. Ooog så er jeg så spent på hvordan går det med fargeleggingen til dere som begynte med det? Driver dere med det fortsatt? 2
Severus Skrevet 5. mai 2015 #14984 Skrevet 5. mai 2015 Enig! Bjørner spiser ikke sandwicher og ugler snakker ikke nederlandsk.
Aldrisur Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #14985 Skrevet 5. mai 2015 Bjørner spiser ikke sandwicher og ugler snakker ikke nederlandsk. Jeg trodde bjørner spiste sandwicher hvis de var sultne nok og at ugler i Nederland uh-huet på nederlandsk jeg. Neiiiiidaaaaaaa!
Severus Skrevet 5. mai 2015 #14986 Skrevet 5. mai 2015 Jeg trodde bjørner spiste sandwicher hvis de var sultne nok og at ugler i Nederland uh-huet på nederlandsk jeg. Neiiiiidaaaaaaa! Om skogens tristaste dyr hadde snakket nederlandsk, da hadde jeg synes synd på nederlenderne som er så triste. Bjørner spiser sikkert sandwicher i Murica
Gjest Inggolf Skrevet 5. mai 2015 #14987 Skrevet 5. mai 2015 Det har vært kjempemasse helt supert vær i disse to ukene Aldri! Strålende solskinn og temperaturer opp til 20 grader Når og hvor bærer neste tur nå da? 1
Severus Skrevet 5. mai 2015 #14988 Skrevet 5. mai 2015 Hahahahahahahahahahahahahaha jeg er en banan 1
Aldrisur Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #14989 Skrevet 5. mai 2015 Det har vært kjempemasse helt supert vær i disse to ukene Aldri! Strålende solskinn og temperaturer opp til 20 grader Når og hvor bærer neste tur nå da? Det unner jeg dere alle som har vært her de siste to ukene. Neste tur går til Danmark og Legoland! Hvordan går det med deg Noz? Har du det like travelt, eller har det roet seg litt nå? Hahahahahahahahahahahahahaha jeg er en banan Banan i pysjamas? 1
Severus Skrevet 5. mai 2015 #14990 Skrevet 5. mai 2015 Det unner jeg dere alle som har vært her de siste to ukene. Neste tur går til Danmark og Legoland! Hvordan går det med deg Noz? Har du det like travelt, eller har det roet seg litt nå? Banan i pysjamas? Neida jeg har ikke pysj på idag hehe
Gjest Tekola Skrevet 5. mai 2015 #14991 Skrevet 5. mai 2015 Jeg tegner fortsatt! Vi kjøper helt ferske egg fra en lokal bonde. De er så innmari gode!
Aldrisur Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #14992 Skrevet 5. mai 2015 Neida jeg har ikke pysj på idag hehe Pysjer har liksom fått sin renessanse de siste årene. Det finnes sååå mange fine pysjamaser på markedet når for tiden. Jeg synes i hvert fall det er vanskelig å ta den av når jeg først har fått den på!
Aldrisur Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #14993 Skrevet 5. mai 2015 Jeg tegner fortsatt! Vi kjøper helt ferske egg fra en lokal bonde. De er så innmari gode! Gjør du!? Så kuuuult! Men skulle vi ikke legge ut litt kunst og vise hverandre da? Det ønsker jeg meg også! En lokal bonde.
FruN Skrevet 5. mai 2015 #14994 Skrevet 5. mai 2015 Jeg farger jeg og, har bare en liten pause Jeg har akkurat pakket ned filmene våre. 7 esker (ikke store esker, men alikevel) Vi har hatt besøk av megler i dag, og vi ble anbefalt å pakke ned/forandre mer enn vi i utgangspunktet trodde. Jaja, det er jo bare å begynne med det vi kan pakke da
Severus Skrevet 5. mai 2015 #14995 Skrevet 5. mai 2015 Pysjer har liksom fått sin renessanse de siste årene. Det finnes sååå mange fine pysjamaser på markedet når for tiden. Jeg synes i hvert fall det er vanskelig å ta den av når jeg først har fått den på! Jeg også 1
Gjest Inggolf Skrevet 5. mai 2015 #14996 Skrevet 5. mai 2015 Neste tur går til Danmark og Legoland! Hvordan går det med deg Noz? Har du det like travelt, eller har det roet seg litt nå? Så morro! Tenker at det blir årets kjærlighetstur for Gubbeskinnet og du Njooooda, jeg har det bra jeg. Er i praksis for tiden og trives svært dårlig, men det er bare..... 5 og en halv uke igjen.. Brukergruppa høres kanskje som en interesang gruppe å jobbe med, men jeg blir så ufattelig utmattet hver eneste dag. Selv de som jobber der i faste stillinger synes til tider at det ikke burde være noe som heter 100% stilling der. Det er demente pasienter som har en bråta med psykiske lidelser i tillegg. For.eks angst, paranoia og schizofreni. Det virker som at det ofte er sånn som med psykisk utviklingshemmede; Har man noe i livet som ikke er som det skal, så har man ihvertfall ikke bare en ting! Men jeg har ingen grunn til å klage, har det jo bra selv om det skjer en hel del på alle plan for tiden. (Heheee, hvor ble det av mitt stille og rolige liv uten å ta hensyn til andre enn BitteLiten!? ) 1
Aldrisur Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #14997 Skrevet 5. mai 2015 Jeg farger jeg og, har bare en liten pause Jeg har akkurat pakket ned filmene våre. 7 esker (ikke store esker, men alikevel) Vi har hatt besøk av megler i dag, og vi ble anbefalt å pakke ned/forandre mer enn vi i utgangspunktet trodde. Jaja, det er jo bare å begynne med det vi kan pakke da Å ja, så du pakker for visning? Ja de vil vel ha så lite personlighet i huset som mulig. Litt av en jobb. Tenker det er en på G. her inne som vet hva du snakker om.
Aldrisur Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #14998 Skrevet 5. mai 2015 Så morro! Tenker at det blir årets kjærlighetstur for Gubbeskinnet og du Njooooda, jeg har det bra jeg. Er i praksis for tiden og trives svært dårlig, men det er bare..... 5 og en halv uke igjen.. Brukergruppa høres kanskje som en interesang gruppe å jobbe med, men jeg blir så ufattelig utmattet hver eneste dag. Selv de som jobber der i faste stillinger synes til tider at det ikke burde være noe som heter 100% stilling der. Det er demente pasienter som har en bråta med psykiske lidelser i tillegg. For.eks angst, paranoia og schizofreni. Det virker som at det ofte er sånn som med psykisk utviklingshemmede; Har man noe i livet som ikke er som det skal, så har man ihvertfall ikke bare en ting! Men jeg har ingen grunn til å klage, har det jo bra selv om det skjer en hel del på alle plan for tiden. (Heheee, hvor ble det av mitt stille og rolige liv uten å ta hensyn til andre enn BitteLiten!? ) Kjærlighetsferie jadda - vi skal sammen med flere i familien, så vi får vel holde oss på matta. Det har jeg full forståelse for Noz. Det er en ekstremt slitsomt å jobbe med mennesker som har dobbeltdiagnoser eller mer! Du klager jo ikke - bare sier som det er. Og ja, hvor ble det av Noz som ønsket seg en kjæreste og hadde all verdens tid til tantebarnet sitt. Og nå har du jo dobbelt opp der også.
FruN Skrevet 5. mai 2015 #15000 Skrevet 5. mai 2015 Å ja, så du pakker for visning? Ja de vil vel ha så lite personlighet i huset som mulig. Litt av en jobb. Tenker det er en på G. her inne som vet hva du snakker om. Ja, alt personlig skal fjernes, noen skap og hyller +++ Meeen, da får vi unna en stor del av flyttelasset da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå