Mynona Skrevet 3. mai 2015 #14961 Skrevet 3. mai 2015 Vi får håper de nettopp har gått ut av flyet og tusler gjennom taxfreen as we write! 2
Anje Skrevet 3. mai 2015 #14965 Skrevet 3. mai 2015 *titte i den mystiske spåkulen* Jeg tipper Aldri landet for litt over en time siden. 3
Aldrisur Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #14966 Skrevet 3. mai 2015 Ha-ha, lol! Her går nettet opp og ned som sur melk i en kattunge. Dette går helt bra, det blir mye venting og lite nyting, men vi klager ikke. Jeg synes mest synd på alle barnefamiliene og ikke minst de som skulle ha vært videre med innelandsfly. Nå er klokken halv tolv her nede og vi skal reise til flyplassen om en halv time. Flyet vi skal ha, har akkurat reist fra Gardermoen, så dette blir en laaaaaang flyplassdag. Men herr og fru Aldrisur er ikke sure. (Ikke så veldig blide heller da) <-------Mere litt sånn ---------------- ^^Dette skrev jeg omtrent klokka 10.30 i dag, men fikk aldri sendt den fordi nettet svikta meg. Har akkurat kommet hjem! 19 timer forsinket! Men som My nevner, var vi heldige som fikk overnatte. To timers busstur fra Alanya til flyplassen - en times kjøring fra flyplassen til det hotellet vi fikk overnatte på. Aner ikke hva det het, men diiiigert var det! Takk alle sammen ! Jeg er sikker på at dette hadde gått enda dårligere om ikke dere hadde hoppet for meg. Deilig å være hjemme. 4
Aldrisur Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #14970 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er også kommet hjem Hvor har du vært Ery?
Aldrisur Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #14972 Skrevet 3. mai 2015 Røkland Å ja, i Røkland ja. Natta Ery!
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2015 #14975 Skrevet 4. mai 2015 Velkommen hjem igjen alle som har vært borte, uansett hva det heter der dere har vært. Hvordan har dere hatt det? *ikke svar i munnen på hverandre helst* lol 1
Roadrunner Skrevet 4. mai 2015 #14976 Skrevet 4. mai 2015 Hatt en veldig fin tur! Gått masse, spist god mat, handlet litt, skravlet masse, og generelt bare hatt en fin langhelg. Perfekt reisefølge og greit vær (opphold, litt sol) og godt å komme bort litt. 2
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2015 #14977 Skrevet 4. mai 2015 Velkommen hjem *Disker opp med litt skikkelig, norsk frokost, med grovbrød, leverpostei, brunost, ferske egg og alt annet som hører til*
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2015 #14978 Skrevet 4. mai 2015 *livvaktstyrken (meg) iler til og prøvesmaker for å forvisse oss om at det ikke er giftigheter i noe av mat og drikke* Det var ikke det. Maten kan trygt spises, Aldri....og vennene hennes. lol 1
Severus Skrevet 4. mai 2015 #14979 Skrevet 4. mai 2015 Hahahaha hva faen? Dette var litt av en oppgave 1
Gjest Inggolf Skrevet 4. mai 2015 #14980 Skrevet 4. mai 2015 Yeeey, godt å ha deg hjemme igjen Aldri! Kan tenke meg at borte har vært like deilig som vanlig, men at hjemme er litt ekstra best nå 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå