Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe liv utenom et par, tre tråder her på KG, så jeg følger ikke helt med på hva som skjer der ute. My bad.

De hadde ikke iskald Carlsberg da jeg handlet i går, så jeg prøver meg på Frydenlund Fatøl. Er ikke så verst, egentlig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tar jeg med meg Camilla Läckbergs Løvetemmeren og :natti::goodbye:

Fortsatt god helg til alle! :klemmer:

• Liker 2
Skrevet (endret)

a6d7832c56b3581564a75bbd0cbaef48.gif

Herrreguuuud ... stakkars fyr! :hoho:

Endret av Rumle
  • Liker 3
Skrevet

Nå lo jeg godt midt på natta. :fnise:

Skrevet

Ik ben in het sneltrein

Jeg er på ekspresstoget

• Liker 1
Skrevet

Hallo en tidlig søndags formiddag!

Nå skulle jeg vært hjemme jeg...men her sitter vi på et hotell i Belek (vet ikke hvodan det skrives, men vi er fremdeles i Tyrkia).

Flyet vårt skulle ha gått klokka ti på tolv natt til i dag, men ble innstilt pga. noe teknisk (?) - så vi og ca. 400 andre ble kjørt til et gedigent hotell for overnatting i natt.

Nå håper jeg bare at vi er hjemme til den tiden de har lovt oss, 19.40 i kveld. :hoppe:

Lurte på om de som er innom ballongen hadde giddet å hoppe litt for oss jeg? :ler:

• Liker 2
Skrevet

Takk FruN! :blomst:

Nå ser jeg at flyet er forsinket fra Gardermoen. Det betyr at det ikke en gang har reist derfra og gud vet når det ankommer Antalya flyplass.

Sukk :sukk: og :sukk:dobbeltsukk!

• Liker 2
Skrevet

Smil og ta det som en bonus = mer ferie på vakre, mentalt veldreide Aldrisur og hennes hunk av en gemal! :jepp:

*gjøre sin del av jobben* -----> :hoppe:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Naaaai huff så kjedelig a gitt!! Skikkelig uflaks! Etter to uker og på vei hjem så vil man gjerne bare hjem helt smertefritt når man har kommet seg litt på vei... Hadde ikke hatt tolmodighet til det. Begynt å gå for å forebygge diverse raseriutbrudd! Hopp, hopp og hopp!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Noz
  • Liker 2
Skrevet

*se beundrende på "Noz og jumpekompaniet hennes"...*

Veldig presist og kraftfullt! :klappe:

• Liker 2
Skrevet

Toget går kl 19:30

Skrevet

:hoppe:

Så kjedelig!! Det blir liksom bare venting og venting og venting. Godt dere fikk hotell for natten da. Så dere slapp å henge på flyplassen hele natten

• Liker 1
Skrevet
:hoppe: Sånt er kipe saker, altså.. Håper dere kommer dere hjem i kveld.
  • Liker 1
Skrevet

E`re noe nytt her? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...