Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gooood tur, Roadrunner! Hvor skal du? :)

Håper du har en fin dag og!

Med fredagsfølelse på en onsdag må det jo bli en bra dag :jepp:

Turen går til London med ei venninne - for bysleng, shopping, skravling og hygge. Gleder meg! :strix:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøss og gru! :tristbla:

Jeg fant verdens ekleste tre i dag! :haar:

AJcUGoI.jpg

Åhh jeg synes dette var kjempeflott jeg! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg også! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Nå er det Hollywoodfruene!

Altså, jeg har mistet den serien av syne. Er det fremdeles TV3 den går på? Er det nye episoder eller gammelt nytt?

Skrevet

Altså, jeg har mistet den serien av syne. Er det fremdeles TV3 den går på? Er det nye episoder eller gammelt nytt?

Nye ja. Tydeligvis på tirsdager i 20.30 tiden. Og TV3. Tilfeldig at jeg kom over den i går.

• Liker 1
Skrevet

Skal notere meg det og forsøke å få tatt en titt igjen, enda så fælt det er. :glare:

• Liker 1
Skrevet (endret)

ebed2e3b680a8c6805853da1d8905016.jpg

55aea8a52e263f6a0878d400791adc9f.jpg

6fc520838922229851b17390fe85c474.jpg

d3074681f7277762a16cb1a2467b2900.jpg

7202ece1ffce144ced35f5593ec23375.jpg

5318c2b55939c8465e4177e74381aea8.jpg

ceb00c704466adbd0e777a780a7a64b1.jpg

7fda3aaba1947dcba1df0b55b52aa83d.jpg

ea62fd3780c3785d3bc35060852dfc3c.jpg

c26d53221d837aa81608b2143509ca77.jpg

8801e1b4a008ecabf41c374734ecd2a8.jpg

:strix:

Endret av Rumle
  • Liker 3
Skrevet

Noz: Har du fått deg schærste nylig eller har jeg gått glipp av noe? :)

Reiser bare for moro skyld. :)

Hog: jeg har også rørt jordbær ;)

Rumle: du legger ut så mange vakre bilder at jeg blir helt :rodmer:

åssen er det ellers i luftballongen tro? :)

• Liker 2
Skrevet

Så mange fine blomster!!

Noz: du spurte om det var noe mat jeg ikke liker. Nå kom jeg på en til: sushi!! Sashimi er godt, men alt med den risen klarer jeg ikke. Tror jeg er en av de 2%ene eller noe som ikke liker sushi!

• Liker 2
Skrevet

Åh, nå kom jeg på at jeg leste i halvsøvne i morges at Aldri er jo på ferietur midt i ferien!! Hva gjør dere der egentlig? Er det et sånt veldig spesielt sted eller noe?

• Liker 1
Skrevet

Noen her som er litt kjent på vestlandet? Har inntrykk av at noen av dere er derfra hvertfall, og kanskje mange har feriert rundt der. Jeg får besøk fra utlandet, og de har lyst til følgende rundtur (med leibil) - Gardermoen - Geiranger - Ålesund - Bergen - Oslo. Dette fra torsdag til Søndag. Jeg synes det høres ut som det lbir vel mye kjøring og lite tid til å være noe sted. De lurer jo på om jeg vil være med. Har lyst å se Geiranger og Ålesund for der har jeg ikke vært. Men hvordan er veiene på den ruta der? Er bilturen også en fin naturopplevelse liksom? De lander tidlig torsdag, og drar sent søndag. Er ikke sikkert jeg får vært med til Geiranger da, for det spørs hvor mye fri jeg kan ta den perioden der.

Så jeg tar mot tips hvis noen har.

Gjest Nosoul
Skrevet

Hei, igjen, alle dere hyggelige mennesker i ballongen :goodbye:

• Liker 4
Skrevet

Hei Nosoul! Står til?

Gjest Nosoul
Skrevet

Hei Nosoul! Står til?

Jo, det står fint til her!

Vært litt mye opp og ned de siste ukene. Men nå tror og håper jeg at ting holder på å endre seg til det bedre. Fyller dagene med studier, venner og familie :laugh:

Det er noe med våren og sommeren, som om at kroppen våkner opp fra tidenes vinterdvale!

Hvordan går det med deg My?

Skrevet

Så bra å høre. Våren og sommern er virkelig en herlig tid synes jeg. Alt våkner til live, både i naturen og i folkesjela :)

Går bra med meg. Livet humper og går i sin vante gang. Og på fredag er det fri! Det blir deilig med langhelg.

Skrevet

Mynona, det blir mye kjøring ja, men GUUUUUURI som det er verdt det! Jeg elsker Geiranger og området, men har naturlig nok kjørt dit fra barteby og hjem. De kjører da nordover til Otta og tar av mot Lom (MÅ stoppe på bakeriet og spise kanelbolle) og så opp på Strynefjell. Anbefaler en tur opp til Dalsnibba, fantastisk utsikt og litt av en opplevelse. Sannsynligvis gigantiske brøytekanter (2 meter +++), men kult likevel. Geiranger er helt grei sånn arkitektonisk, men naturen er guddommelig. Vi kjører alltid opp Ørneveien og ned Trollstigen mot Åndalsnes, men det blir vel feil vei for dere. Tror dere kan snu og kjøre opp på fjellet igjen og ned mot Stryn og Loen (vidunderlig, vidunderlig) og videre til Ålesund. Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...