Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Sengen var god å sove i. Men tok lang tid før jeg sovnet. Er alltid litt vanskelig å sovne første natta på hotell også.

Jeg har ikke nok timer innabords, så jeg vil sove mer!

Men er ikke det mest fordi man gjerne sover en annen vei enn man gjør hjemme?

Det er sikkert mange ting som spiller inn da...

Det eneste jeg vet, det er at jeg er skikkelig

uheldig, for det eneste stedet jeg får sove, det er min egen seng.... alene :sukk:

Etter mange dager så slukner jeg noen timer til slutt pga utmattethet, men det er ikke mye

å skryte av da heller. Blitt mange helger med både 2 og 3 netter på rad uten søvn i det siste :lol:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takke meg til min egen seng alene med meg selv og mine gode soverutiner. :rodmer:

Gjest Inggolf
Skrevet

Hvordan har dagen vært Aldri?

Synes nesten at du har vært mer borte enn hjemme

i det siste året, så det er nesten så jeg kjenner

at det skal bli godt å få deg hjem nå snart :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Enig. :)

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Takke meg til min egen seng alene med meg selv og mine gode soverutiner. :rodmer:

Mmmmhm, min 180x200 seng, liggende på magen i sjøstjerneformat :hjerte:

(men sannheten er at jeg stort sett ligger i forsterstilling og sammenskvist :ler: )

• Liker 1
Skrevet

Min seng er 180 bred og er akkurat nå full av to skjønne småjenter som tryglet om å få ligge i storsenga. :rodmer:

Jeg får sikkert kjeft på jobb i morgen, for jeg har foccaccia i ovnen og en hvitløksspekket tzatziki i kjøleskapet. :kveldsmat:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har 150 seng. Har alltid hatt det og foretrekker det. + at jeg ikke har plass til 180 i rommet. Da får jeg ikke åpnet døren :P Men den så veldig liten ut forhold til den gamle. Sikkert fordi den var så høy. Og uten greier rundt. Har jo ikke sånn sengegavl og fotgavl (hvis noe heter det) nå.

Jeg har aldri merket at andre har luktet hvitløk jeg. Vet ikke om det er fordi jeg stinker hvitløk hele tiden selv, eller at jeg mangler evnen til å lukte det?

Nå er det Hollywoodfruene! Dattern til Gunilla synger Let it go. Helt OK sunget, men ifølge Gunilla selvfølgelig fantasisk bra og flere mil foran alle andre på hennes alder. hun bor i en boble altså!!

• Liker 2
Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å bestille en FruN-oreokake, men tror kokka er opptatt og at avstanden er litt vel stor :ler:

Håper alle har det bra hvor dere enn er :kaffekopp:

Håper du har det også - bra altså, hvor enn du er! :laugh:

Synd jeg flytta, Hog, for jeg lager en rimelig brukbar Oreokake selv

Med då er jeg dedd i desa og dedd i hoded. :sukk:

God bedring Tekola! :forkjola:

Ville vært snodig om du ikke ble smittet av småttingene dine. :roll:

Har ble det plutselig vinter igjen. +1,5 med isvind er ikke særlig behagelig og jeg skal straks ut å gå :fryser:

Ampoule om litt: :kalle:

:sol: Sender deg litt sol og varme Ampoule... :briller2:

Jeg fant kokos sjokoladen! Ica hadde den!! Ikke noe digg å inn der skrubbsulten med alle de ferskvarene!! Snart hjemme!

Var'n go'??

Hvordan har dagen vært Aldri?

Synes nesten at du har vært mer borte enn hjemme

i det siste året, så det er nesten så jeg kjenner

at det skal bli godt å få deg hjem nå snart :hoho:

lol. Ja.mer borte enn hjemme - det er vel nesten sant i hvert fall! :ler:

Dagen i dag har bestått av massasje (siste økta), soling, bading, shopping og spising. :bolledeig:

Min seng er 180 bred og er akkurat nå full av to skjønne småjenter som tryglet om å få ligge i storsenga. :rodmer:

Jeg får sikkert kjeft på jobb i morgen, for jeg har foccaccia i ovnen og en hvitløksspekket tzatziki i kjøleskapet. :kveldsmat:

Jeg merker aldri at noen lukter hvitløk lenger jeg. Har sikkert bare blitt immun. :skya:

Jeg har 150 seng. Har alltid hatt det og foretrekker det. + at jeg ikke har plass til 180 i rommet. Da får jeg ikke åpnet døren :P Men den så veldig liten ut forhold til den gamle. Sikkert fordi den var så høy. Og uten greier rundt. Har jo ikke sånn sengegavl og fotgavl (hvis noe heter det) nå.

Jeg har aldri merket at andre har luktet hvitløk jeg. Vet ikke om det er fordi jeg stinker hvitløk hele tiden selv, eller at jeg mangler evnen til å lukte det?

Nå er det Hollywoodfruene! Dattern til Gunilla synger Let it go. Helt OK sunget, men ifølge Gunilla selvfølgelig fantasisk bra og flere mil foran alle andre på hennes alder. hun bor i en boble altså!!

Uffamegstakkarsunge tenker jeg!

Men hun er jo vant til moren sin og tror at det er sånn mammaer oppfører seg. :murvegg:

------------------------------------

:rosaengel: I morgen tar vi en liten break out fra charterlivet og reiser på døgntur til dette hotellet:

8xII8Tz.jpg

Dere som er kjent her har kanskje vært der? (Utopia)

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Hehee, kjærsten har 150 seng og det blir passelig trangt når hans mini krabber opp i der :fnise:

De snorker i kor så jeg holder på å sprekke :bond: ......Jeg som verken takler eller får sove om noen

bare puster tungt!!

My, foretrekker du 150 om du får deg samboer også?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde 90 seng helt til jeg kjøpte 150, kunne ha hatt 180 men måtte ha tatt ut lintøyskapet.

• Liker 2
Skrevet

Går ikke å ha unger i senga mens man selv sover der, altså. Jeg har behørig trent opp ungene til aldri å komme inn til oss på nettene, og er sjeleglad for det. Så får det være at de får sovne der enkelte kvelder. Husker selv hvor deilig det var å få ligge i den store senga.

Det stinker av meg! Jeg fornærmer meg selv med ånden min. Stakkars gubbeskinn...

• Liker 2
Skrevet

Hehee, kjærsten har 150 seng og det blir passelig trangt når hans mini krabber opp i der :fnise:

De snorker i kor så jeg holder på å sprekke :bond: ......Jeg som verken takler eller får sove om noen

bare puster tungt!!

My, foretrekker du 150 om du får deg samboer også?

Jepp jeg gjør det. Jeg og gamlesamboern hadde 150 og. Med 180 må man jo nesten rope til hverandre :P

Paul var.. ehh.. er helt stille når han sover, så ikke noe problem med snorking der hvertfall. Passet meg perfekt, for jeg er så var på lyder når jeg sover. Måtte sjekke første gangen om han pustet, for jeg ble redd han hadde dødd eller noe så stille som han var. Hører ikke han puster en gang.

Var'n go'??

------------------------------------

:rosaengel: I morgen tar vi en liten break out fra charterlivet og reiser på døgntur til dette hotellet:

8xII8Tz.jpg

Dere som er kjent her har kanskje vært der? (Utopia)

Er det også i Alanya? Eller skal dere på langtur?

Ja, sjokoladen var veldig god. Mageskinnet er veldig stramt nå, har spist alt for masse. :P

• Liker 1
Skrevet

Alanya ja! :fnise:

Senga vår er 220, og jeg takker "de i oven" :engel: for at jeg ikke har en mann som snorker. :P Må ta litt borti ham av og til for å forsikre meg om at han ligger der - og ikke er ute på vift om natten! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg har faktisk undret en del på hvorfor noen snorker og andre ikke. Har inntrykk av at de fleste kvinner ikke snorker. Men at de fleste menn snorker i mer eller mindre grad. Er det noe med hvordan tunga ligger i munnen når man sover tro? jeg må hvertfall legge tunga litt bak og oppi ganen bakerst hvis jeg skal lage lyden.

220? Da er den bredere enn den er lang da? :ler: Dere må jo ha svært soverrom.

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg har faktisk undret en del på hvorfor noen snorker og andre ikke. Har inntrykk av at de fleste kvinner ikke snorker. Men at de fleste menn snorker i mer eller mindre grad. Er det noe med hvordan tunga ligger i munnen når man sover tro? jeg må hvertfall legge tunga litt bak og oppi ganen bakerst hvis jeg skal lage lyden.

220? Da er den bredere enn den er lang da? :ler: Dere må jo ha svært soverrom.

Jeg mener selv at jeg kan plukke ut folk som snorker bare ved å ta en prat med dem jeg! :fnise:

I hvert fall de utpregede snorkerne. De med stor nese og litt nasal halslyd - om du forstår hva jeg mener? :sleeping: Og når de snakker så snakker de litt med halsen. :hoppe:

Senga er omtrent like lang tror jeg? Jeg kjøper 230 laken og da er det samma hvilken vei jeg legger det liksom - så passer det. :unsure:

• Liker 1
Skrevet

Grøss og gru! :tristbla:

Jeg fant verdens ekleste tre i dag! :haar:

AJcUGoI.jpg

• Liker 2
Skrevet

Vi har 180 seng, men med separate rammer og madrasser. Hadde vært veldig deilig med en stor overmadrass, men da hadde vi ikke kunne brukt den fjænsi regulerbare sengebunnen :P

Hjelp, for et tre! :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Vi har 180 seng, men med separate rammer og madrasser. Hadde vært veldig deilig med en stor overmadrass, men da hadde vi ikke kunne brukt den fjænsi regulerbare sengebunnen :P

Hjelp, for et tre! :overrasket:

Jaja, virker som om senga deres funker bra da frue! :fnise:

Ja hjelpes for et tre! Det er så jeg fikk skikkelige grøsninger altså! :(

Skrevet

Jaja, virker som om senga deres funker bra da frue! :fnise:

Ja hjelpes for et tre! Det er så jeg fikk skikkelige grøsninger altså! :(

Hehehe, den gjør nytta si, det er det ingen tvil om ;)
Skrevet

Hehehe, den gjør nytta si, det er det ingen tvil om ;)

Har du hatt en fin dag?

Ooog har det gått skikkelig opp for deg at du skal bli mamma snart? :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...