Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, følte meg nok ikke så dårlig. Hvertfall ikke den dagen. Men jeg husker jo ikke mer enn akkurat det lille minnet der. Og hvor i huset jeg stod å protesterte. :P

Kanskje det. Jeg tror jeg må jobbe lenge i morgen også da men. .3 dager borte fra jobb for å være på skolebenken gjør at det samler seg opp en god del arbeid altså. Men kanskje jeg møter en uoppdragen hund på vei til jobb på morgenen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du shoppe til gjesterommet da? Og hvilke farger?

I dag kjøpte jeg sånne lystette rullgardiner. Hvite. Det er grå veggpanel og hvite lister, dør, seng og garderobeskap (som ikke har kommet ennå) - så nå kan jeg begynne å tenke litt farger snart. :wow:

Skrevet

Nei, følte meg nok ikke så dårlig. Hvertfall ikke den dagen. Men jeg husker jo ikke mer enn akkurat det lille minnet der. Og hvor i huset jeg stod å protesterte. :P

Kanskje det. Jeg tror jeg må jobbe lenge i morgen også da men. .3 dager borte fra jobb for å være på skolebenken gjør at det samler seg opp en god del arbeid altså. Men kanskje jeg møter en uoppdragen hund på vei til jobb på morgenen.

Du er flink My.

Skrevet

I dag kjøpte jeg sånne lystette rullgardiner. Hvite. Det er grå veggpanel og hvite lister, dør, seng og garderobeskap (som ikke har kommet ennå) - så nå kan jeg begynne å tenke litt farger snart. :wow:

Ja, da kommer det gøyeste! Farger! Har du tenkt i noen baner enda da?

Du er flink My.

Takk :klem:

Skrevet

Først Jorun så Kyrre

Skrevet

Ja, da kommer det gøyeste! Farger! Har du tenkt i noen baner enda da?

Takk :klem:

Værsågoood! :blomst:

Nei, det er det som er. Jeg har lyst til at det skal bli et harmonisk og koselig rom, og grått og hvitt passer jo sammen med alle slags farger - egentlig.

Forslag? :icon_lol:

Skrevet

Først Jorun så Kyrre

Hæ, kommer det enda en storm til deg? :daane:

Skrevet

Hæ, kommer det enda en storm til deg? :daane:

Ja med både flomvarsel og orkanvarsel
Skrevet

Ja med både flomvarsel og orkanvarsel

De er slitsomme disse her. :tristbla:

Skrevet

De er slitsomme disse her. :tristbla:

Jeg er redd, trenger en mann
Gjest Inggolf
Skrevet

Værsågoood! :blomst:

Nei, det er det som er. Jeg har lyst til at det skal bli et harmonisk og koselig rom, og grått og hvitt passer jo sammen med alle slags farger - egentlig.

Forslag? :icon_lol:

Lillaaaaaaaaa! :strix:

• Liker 1
Skrevet

Lilla er til advent

Skrevet

Lilla er en fin farge og det finnes jo mange forsjellige lillanyanser.

Type lavendellilla - eller grålilla, syne jeg er veldig fint, også utenfor adventstida. ;)

udvNozA.jpg

Skrevet (endret)

Jeg tenkte å foreslå grålilla, men tenkte kanskje det ble litt blasst sammen med hvitt og grått. :vetikke:

Endret av Mynona
Skrevet

Dumme Kyrre, blåser bort alene

Skrevet

Grålilla er en god idé. Spesielt fordi det er en farge jeg liker kjempegodt. Sånn gammelrosa kan også være fint.

Jeg er litt lei av sånne sterke sjatteringfarger som eplegrønt, sterk turkis og cherisse-rosa. :fnise:

Nå skal jeg se på Else!

Du får holde deg fast til sengestolpen så du ikke blåser bort Vex. :blomst:

Skrevet

Lilla er pent! Har en form for grålilla på soverommet mitt.

Skrevet

Jeg er redd, trenger en mann

Tullball! Ikke en gang ti menn kan hamle opp mot en orkan,

så vi får "stå`an`a" helt fint selv, sterke kvinner som vi er. :jepp:

Gjest Inggolf
Skrevet

Else pleier jeg også å se på!

Hun er så utrolig herlig, den dama!

Man må jo bare lik henne :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...