Gjest Inggolf Skrevet 26. april 2015 #14761 Skrevet 26. april 2015 (endret) Jeg tok meg en dusj fordi jeg kjeda meg. (Og diverse andre som kjedet seg) Jeg ble såpass rastløs at jeg tok meg en veldig spontan tur ut Det var det lureste jeg har gjort på lenge! artig oppdatering fra deg Aldri! Heheee, du skriver bestandig så levende! håper kvelden ble god til tross for (u)kjente nordmenn og hvitløksånde! Når kommer du hjem? Endret 26. april 2015 av Noz 1
Gjest Inggolf Skrevet 26. april 2015 #14762 Skrevet 26. april 2015 And by the way: Har du vært innom og stemt på hvilken vagina som er finest? Jeg bare døøøøør av noen av disse trådene her inne! Hæææææ!?!? Seriøst!? Den har jeg ikke sett! det verste er at jeg egentlig ikke er overrasket....
Mynona Skrevet 26. april 2015 #14763 Skrevet 26. april 2015 Nå ser jeg på DrPhil. Jeg er sjelden våken så tidlig i en helg, så det er årevis siden sist jeg så det. Og jeg synes hele greia er helt rar. Den derre hylle Robin greia. Gjestene forteller hvor vakker hun er "inside and out" blablabla. Synes det er snålt jeg. At kona til programledern skal være på alle showene, traske av scenen sammen md han og være en slags del av programmet kun ved å hylles Kanskje jeg er rar. 2
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2015 #14764 Skrevet 26. april 2015 Det er meget mulig ar du er , men du har helt rett i det med det programmet. Jeg liker det ikke. God søndag i ballongen! 1
Galactica Skrevet 26. april 2015 #14765 Skrevet 26. april 2015 Finnes det folk som kjeder seg? Jeg har ikke tid til å kjede meg. Jeg skulle ønske jeg hadde så lite å gjøre at jeg kunne kjede meg. Men, solen skinner her i dag og jeg skal grave opp de siste plantene jeg skal ha med meg til det nye huset. Ville du ha tatt med jordbærplantene eller bare kjøpt nye? 1
Rumle Skrevet 26. april 2015 #14766 Skrevet 26. april 2015 (endret) Jeg har ingen problemer med å kjede meg selv om jeg har mye jeg skulle hatt gjort Men, forstår at det ikke det er noe å skryte av akkurat Jeg ville sikkert gravd opp så mye planter som mulig å tatt med Men, jeg husker jeg leste en tråd her inne en gang, hvor overraskende mange mente at det kunne man ikke gjøre etter man hadde solgt huset. Hva som er rett ift. det vet jeg stadig ikke Eller, jeg hadde nok sagt i fra om det før salg - tror jeg. I alle fall etter å ha lest den tråden .. Endret 26. april 2015 av Rumle 1
Galactica Skrevet 26. april 2015 #14767 Skrevet 26. april 2015 Det meste av planter gravde jeg opp før bildetaking og visning, og det står ettertrykkelig i prospektet at beplantning ikke er lik som på bilder. Så jeg tar dem med med god samvittighet. Slipper faktisk å grave opp både eple- plomme- og prydepletre, siden det står eksemplarer av disse i den nye hagen. Yey! 1
Rumle Skrevet 26. april 2015 #14768 Skrevet 26. april 2015 Det meste av planter gravde jeg opp før bildetaking og visning, og det står ettertrykkelig i prospektet at beplantning ikke er lik som på bilder. Så jeg tar dem med med god samvittighet. Slipper faktisk å grave opp både eple- plomme- og prydepletre, siden det står eksemplarer av disse i den nye hagen. Yey! Ah, men så er det jo ikke noe problem 1
Galactica Skrevet 26. april 2015 #14769 Skrevet 26. april 2015 Akkurat nå vises det knapt hvor det er/har vært stauder og roser, og både tulipaner, krokus, allium og liljer er på full fart opp, så det ser ikke så magert ut i bedene. Gleder meg allerede til å sette ned løk til høsten! 1
Rumle Skrevet 26. april 2015 #14770 Skrevet 26. april 2015 Akkurat nå vises det knapt hvor det er/har vært stauder og roser, og både tulipaner, krokus, allium og liljer er på full fart opp, så det ser ikke så magert ut i bedene. Gleder meg allerede til å sette ned løk til høsten! Det forstår jeg! Blir jo kjempespennende å se hva som kommer opp i den nye hagen i løpet av sommeren også Når tar dere over huset?
Galactica Skrevet 26. april 2015 #14771 Skrevet 26. april 2015 Sannsynligvis 17.mai-helga. Eller enda tidligere, hvis jeg får viljen min. Gleder meg som en unge til å rive ut kjøkkenet og begynne på det nye, men jeg gleder meg enda mer til å gå løs på hagen. Har planer om å ta bed for bed, kan ikke gå løs på alt på en gang. Først tar jeg det på fremsiden av huset, så det på fremsiden av terrassen. Ååå, så kult det blir! 2
Rumle Skrevet 26. april 2015 #14772 Skrevet 26. april 2015 Høres ut som en god plan! Sikkert lurt å ta første sommeren til å få med seg hva som kommer i hagen også - selv om det kan bli i overkant vanskelig Men ja, spennende sommer for deg!
Galactica Skrevet 26. april 2015 #14773 Skrevet 26. april 2015 Ja, jeg skal se hvordan hagen utvikler seg først, og så får jeg bestemme hva jeg gjør. Bedet på fremsiden er fylt av søtmispel som jo er trær nærmest, og de tar mye lys fra kjøkkenet. Det var sparsommelig beplantet ellers, så der skal jeg leke meg med hosta, heuchera, geranium og kanskje en rose eller to. Ikke sol hele dagen. Foran terrassen er det brudespirea, noe jeg absolutt ikke kan fordra, og her blir det peoner, riddersporer, stokkroser, tre rosebusker jeg har med meg og noen bunndekkere innimellom. Resten får være nå i sommer, og så tar jeg det pø om pø.
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2015 #14774 Skrevet 26. april 2015 Bli kjent med hus og område først og så kan du gå rundt i hagen og "markere litt" etter hvert,så alle forstår at nå er det du som bor der og nå er det ditt! lol 2
Aldrisur Skrevet 26. april 2015 Forfatter #14776 Skrevet 26. april 2015 Nå ser jeg på DrPhil. Jeg er sjelden våken så tidlig i en helg, så det er årevis siden sist jeg så det. Og jeg synes hele greia er helt rar. Den derre hylle Robin greia. Gjestene forteller hvor vakker hun er "inside and out" blablabla. Synes det er snålt jeg. At kona til programledern skal være på alle showene, traske av scenen sammen md han og være en slags del av programmet kun ved å hylles Kanskje jeg er rar. Enig! Ikke at du er rar, men alt det andre du skrev her. Bli kjent med hus og område først og så kan du gå rundt i hagen og "markere litt" etter hvert, så alle forstår at nå er det du som bor der og nå er det ditt! lol Ha-ha, ja du kan få sagt det du Hoppe. Når kommer du hjem? Reiser hjem førstkommende lørdag Ery! Ohhh, det var deilig å kunne kalle deg det du egentlig heter igjen. --------------------------------------------------- Og heisann sveisann til dere som ikke har gått og lagt dere ennå! I dag har vært et eneste stort etagilde! Hadde avtale om å møte "de andre" kløkken 11.00 til brunsj på et sted som er kjent for veldig god mat og godt utvalg. For 150 kroner pr. person kunne man altså spise og drikke så mye man ville. Jeg prøvde meg på vin, men det ble for tidlig på dagen for meg altså! Men noen av de andre drakk med begge hendene! Kjempestemning og brunsjen varte fram til klokka halv fem! På hjemveien gikk vi gjennom en nydelig park. Og se hva jeg kom over!? Et offentlig kattematested!. 3
Severus Skrevet 26. april 2015 #14777 Skrevet 26. april 2015 Hva synes du om bildet mitt? Jeg så søt med duckface 1
Aldrisur Skrevet 26. april 2015 Forfatter #14778 Skrevet 26. april 2015 Hva synes du om bildet mitt? Jeg så søt med duckface Ha-ha -har du fiksa det selv? 1
Severus Skrevet 26. april 2015 #14779 Skrevet 26. april 2015 Ha-ha -har du fiksa det selv? Nei ikke dette, duckface måtte han pent lage selv 1
Mynona Skrevet 26. april 2015 #14780 Skrevet 26. april 2015 Åh, så skjønt kattematested! Jeg har rigget meg til på sofaen med dyne og pute for natten. Senga er kastet og i morgen kommer det ny! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå