Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil bare være EryMax

Skal du bytte tilbake? Det er liksom deg det. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Vi bygde et hus en gang i tiden. Jeg var så overivrig på gardinvalg og farger at jeg ikke klarte å styre meg. Til HerrAldris store irritasjon, for han hadde såvidt begynt på grunnmuren! :fnise:

Heheee, ser det for meg :hoho:

Da jeg var liten så bygde tanta og onkelen min hus også..

Husker det godt enda (eller, det er vel mest fordi det tas ofte opp i familiesamlinger); Lille meg

som ser opp med gigantiske øyne og sier; woooooow, jeg synes dette huset blir skikkelig fint jeg!

...De hadde også bare fått i gang grunnmuren :skratte:

Jada kan jo det. Men det føles som mye større operasjon når det først er møbler og innflyttet. Det er jo ikke så mye jeg får gjort i stua uansett for den er så liten og teit fasong. Men det er ikke ille her altså. Men fikk liksom ikke den "glede seg til å flytte og planlegge alt til minste detalj"-greia.

Bomtur på butikken. Innom Meny, Kiwi og 7/11. Ingen Premium Kokos!

Du har jo såå fin leilighet! Kanke huske at det kan være noe å sette fingern på, men

det blir kanskje noe annet når man bor der selv.

Vet bare om en Ica her i sentrum og den er laaaangt unna meg. Så får nok være tålmodig. Men jeg skal sjekke om Freia-kiosken er åpen i morgen, for da skal jeg gå forbi den. Ellers får jeg prøve den på mandag.

Matkroken, My! Den ved Grensen der oppe vet du...

Synes du har skikkelig uflaks hvert utslipp med å finne disse nye tingene!

Endret av Noz
Skrevet

Skal du bytte tilbake? Det er liksom deg det. :)

Om jeg får lov av admin

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Håper det, tror nok mora blir glad å for hun trenger sommerklær

Det er så moro å gi presanger når man veit at det faller så i smak! :hoppendeglad:

Noen ganger har jeg klart å gi ting som mottaker trenger veldig og ønsker seg uten

at han/hun vet det selv, og så blir jubelen stor når de pakker opp! DET er gøy!

Dine gaver er supre for mor i tillegg! :hoppe:

Skrevet

Det er så moro å gi presanger når man veit at det faller så i smak! :hoppendeglad:

Noen ganger har jeg klart å gi ting som mottaker trenger veldig og ønsker seg uten

at han/hun vet det selv, og så blir jubelen stor når de pakker opp! DET er gøy!

Dine gaver er supre for mor i tillegg! :hoppe:

Jepp, jenta blir super glad for å få både kjole og leire. Hun elsker å få kjoler, heldigvis at hun er en av de ungene som liker å få klær.

• Liker 1
Skrevet

Heheee, ser det for meg :hoho:

Da jeg var liten så bygde tanta og onkelen min hus også..

Husker det godt enda (eller, det er vel mest fordi det tas ofte opp i familiesamlinger); Lille meg

som ser opp med gigantiske øyne og sier; woooooow, jeg synes dette huset blir skikkelig fint jeg!

...De hadde også bare fått i gang grunnmuren :skratte:

Du har jo såå fin leilighet! Kanke huske at det kan være noe å sette fingern på, men

det blir kanskje noe annet når man bor der selv.

Matkroken, My! Den ved Grensen der oppe vet du...

Synes du har skikkelig uflaks hvert utslipp med å finne disse nye tingene!

Ja, jeg vet. Virker som de tar Oslo sentrum sist eller noe. Jeg synes vi skulle vært først :snurt: Jeg tenkte at matkroken ikke var noe vits å gå i jeg, for de har så lite utvalg. Men kan jo hende de har den. Var der å lette etter Ritz sjokoladen, men den fant jeg ikke der da hvertfall.. Men de har den nå da.

Takk for leilighetsros btw :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, jeg vet. Virker som de tar Oslo sentrum sist eller noe. Jeg synes vi skulle vært først :snurt: Jeg tenkte at matkroken ikke var noe vits å gå i jeg, for de har så lite utvalg. Men kan jo hende de har den. Var der å lette etter Ritz sjokoladen, men den fant jeg ikke der da hvertfall.. Men de har den nå da.

Takk for leilighetsros btw :)

Tenkte bare at siden Matkroken er Ica sin så kanskje den også har, men inte vet jag!

Skrevet

JEG OG! Big time!

Skrevet

JEG OG! Big time!

Jeg og

Æææhhhhhhhhhhhhhhhh!! Stakkars oss! :sukk::klemmer::fnise:

Skrevet

Æææhhhhhhhhhhhhhhhh!! Stakkars oss! :sukk::klemmer::fnise:

Jeg måtte se film fordi jeg kjeda meg

• Liker 1
Skrevet

Jeg måtte se film fordi jeg kjeda meg

Tror jeg skal se på serie snart .. hvilken film så du? :)

Skrevet

Tror jeg skal se på serie snart .. hvilken film så du? :)

Lilo og Stich :flau:

Skrevet

Jeg tok meg en dusj fordi jeg kjeda meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg smurte meg inn med body butter fordi jeg kjeda meg

• Liker 1
Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra en skikkelig hillibillies-kveld!

God mat, masse grått hår, og de som ikke hadde grått hår hadde enten farget eller bleket det! :klovn:

Veldig god mat, jeg spiste hvitløkskylling og oppfordret min kjære til å gjøre det samme, da vi jo skal dele soverom i natt. :gape:

Reatauranten var helt stappfull av nordmenn, svensker, nederlendere, dansker og engelskmenn - det sto ventekø på fortauet for å få bord.( :hoppe: Hallo Noz!) Men ikke rart denne restauranten er populær. Fantastisk service, mat og pris.

Når jeg skulle gå derfra var det en som ropte: Hallo! Er ikke du .....og så navnet mitt....joda, det var noen som kjente meg igjen fra hjemstedet mitt. Jeg ante ikke hvem de var, men sånn er nå det. :wink:

Nå er det snart leggetid, her er jo klokka 24.00 - og vi har fullt program for i morgen. :briller:

Fikk kjøpt musebatterier på hjemveien. :tronderbart:

• Liker 2
Skrevet

And by the way: Har du vært innom og stemt på hvilken vagina som er finest? :skratte:

Jeg bare døøøøør :daane: av noen av disse trådene her inne! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Idag fant jeg ut at Nederland også hadde noe ala NS under krigen, de kalla seg NSB

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...