Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nok bare en da, siden en modde sier det.... :hoho:

Ja! For jeg bestemmer nemlig :ler:

Jeg så noen kjempefine sjeldne blomster på facebook her om dagen som jeg tenkte jeg skulle vise dere, men jeg har mistet de :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan smakte koks-premiumen?? :wow:

(som ikke var på bildet) Vil ha vil ha vil ha!

Gjest Tekola
Skrevet

:hoho: Den er alt ryddet bort så jeg kan spise den i kveld, derfor var den ikke med!

Jeg ser forøvrig også bare en stamme :opplyser:

Skrevet

Se hva jeg har kjøpt meg i dag! :nigo:

Namnam! Koalakjeks også da gett!

Hvordan smakte koks-premiumen?? :wow:

(som ikke var på bildet) Vil ha vil ha vil ha!

Hva er koks-premiumen for no'?

Skrevet

:hoho: Den er alt ryddet bort så jeg kan spise den i kveld, derfor var den ikke med!

Jeg ser forøvrig også bare en stamme :opplyser:

Ja for du er admin, og da er det væffal sikkert at det bare er en stamme! :regler:

Jeg har tatt et bilde av et tre med knallrøde rare blomster, men jeg får ikke lagt det inn i ballongen før jeg har klart å skaffe batterier til musa.

Nå skal vi snart ut å møte noen venner og venners venner og spise middag på enn hyggelig restaurant. Det er litt kjølig her, men det skal bli varmere i morgen. Trur eg. :eeeh:

• Liker 1
Skrevet

Namnam! Koalakjeks også da gett!

Hva er koks-premiumen for no'?

Prøvde å finne bilde på nett, men fant ikke, så tekola må nok ta et bilde til oss.

Skrevet

Her!

Å den så godis ut!

Kokos-sjokolade ja! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja for du er admin, og da er det væffal sikkert at det bare er en stamme! :regler:

Jeg har tatt et bilde av et tre med knallrøde rare blomster, men jeg får ikke lagt det inn i ballongen før jeg har klart å skaffe batterier til musa.

Nå skal vi snart ut å møte noen venner og venners venner og spise middag på enn hyggelig restaurant. Det er litt kjølig her, men det skal bli varmere i morgen. Trur eg. :eeeh:

Det er garantert varmere enn her!

Kos dere på middag! Jeg skal legge en strategi på hvor jeg kan gå for å få tak i den kokossjokoladen. Hadde egentlig ikke tenkt meg ut igjen i det grå triste kalde været, men ser ut som jeg må! Men HVOR?

Skrevet

Jeg har vært i mitt "nye" hus og fått målt opp kjøkken og sånt, og fikk omvisning i hagen av selger. Det simpelthen KLØR i fingrene mine etter å ta fatt på hagearbeidet!

(Og så har jeg begått den gedigne tabben å søke på finn etter hus som betegnes som "herskapelige". Fy fela så mange fine hus det finnes!)

Skrevet

Jeg leste "malte" i stedenfor "målte" stusset først på "hadde ikke hun fri i dag", så "jøsss, får hun lov å male før de har tatt over" :fnise: Planlegging av nytt hus er gøy!

3 år siden jeg flyttet inn her, men da hadde jeg knapt tid til å sove, så jeg fikk liksom ikke gjort ting så gjennomført som jeg skulle ønske.

Skrevet

Jeg har vært i mitt "nye" hus og fått målt opp kjøkken og sånt, og fikk omvisning i hagen av selger. Det simpelthen KLØR i fingrene mine etter å ta fatt på hagearbeidet!

(Og så har jeg begått den gedigne tabben å søke på finn etter hus som betegnes som "herskapelige". Fy fela så mange fine hus det finnes!)

Du har en spennende tid foran deg nå G. Skal bli moro å følge med deg i alt dette nye.

Og ja, det finnes sååååå mange flotte hus der ute, men det kan bli mye arbeid med for stort hus og diiiiiiiigre hager også. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Vi bygde et hus en gang i tiden. Jeg var så overivrig på gardinvalg og farger at jeg ikke klarte å styre meg. Til HerrAldris store irritasjon, for han hadde såvidt begynt på grunnmuren! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har vært på bursdagsgave shopping til ei som blir 5 år

Skrevet

Har vært på bursdagsgave shopping til ei som blir 5 år

Så koselig.

Hva kjøpte du?

Skrevet (endret)

Så koselig.

Hva kjøpte du?

Jeg fant jo selvfølgelig salg på Ark og H&M, så ble 3 for 2 på sommerkjoler. Å en pakke med 4 plastelina bokser og en plakat med pusekatt. Alt det for rett over 250 kr.

http://www.hm.com/no/product/87315?article=87315-D

Der er den ene kjolen

Endret av Batnut
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fant jo selvfølgelig salg på Ark og H&M, så ble 3 for 2 på sommerkjoler. Å en pakke med 4 plastelina bokser og en plakat med pusekatt. Alt det for rett over 250 kr.

http://www.hm.com/no/product/87315?article=87315-D

Der er den ene kjolen

Veldig søt kjole! Og jammen fikk du masse for pengene!

• Liker 1
Skrevet

Ark hadde 50% på alle tegne og hobbysaker for barn. Hun elsker leire og perling

• Liker 1
Skrevet

Ark hadde 50% på alle tegne og hobbysaker for barn. Hun elsker leire og perling

Så supert! Da er det nok ei lita jente som blir veldig glad. :Nikke:

Skrevet

Så supert! Da er det nok ei lita jente som blir veldig glad. :Nikke:

Håper det, tror nok mora blir glad å for hun trenger sommerklær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...