Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lur: Nettopp! *jeg ville få dem til å lete litt jeg vettu* lol

• Liker 1
Skrevet

"De som ikke tror på magi kommer aldri til å finne det."

De lette...og de fant det...eller skal vi si at magien fant Dem! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Ligger i senga enda å hører at det plaskregner ute. Ganske deilig egentlig. Fin lyd.

Det er bare det at jeg begynner å bli voldsomt sulten. Så snart må jeg ut i den virkelige verden.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, men kommer ikke på noe nå. Vet jeg snakka med noen om det her om dagen, men det er glemt. Reker var på den lista før, men det har sakte men sikkert flyttet seg over til OK-lista.

Mexicansk taco kan ikke sammenlignes med den varianten vi har her i Norge. Det ligner ikke litt en gang.

Jeg vet, det var nettopp derfor jeg skrev eksemplet med får i kål med epler og geit :lol:

Reker visste jeg jo foresten at du ikke var så fan av..Røkelaks er jo såååå godt! mmmm!

Med pappa sin sennepsaus på såklart. Han har en egen evne til å lage det. Folk rundt omkring kommer til han for at han må lage den i juletider og sånt. Men hver sin smak såklart :) Jeg takler ikke elg, reinsdyr, sau/lam, farse-ting osv osv så jeg skal vel bare holde kjeft :ninja:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært på babyshopping klar for babyshower i morgen. Så masse rart som finnes der ute. Og jeg ga en lang F i ønskelista - for jeg skjønner ikke hva det står på den uansett eller hvor jeg skal få tak i det :P

Så jeg har kjøpt en limegrønn body som er lokalprodusert og organisk. Og noen sånne milepæl-kort som man skal ta bilde av baby med kortet. Så får vi håpe at grønt er godkjent til en liten jente.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så nettopp det programmet med larvetaco som du snakket om for noen sider siden, Tekola? Det så faktisk ganske godt ut! Sjokkerende nok :ler: Synes den blå tortillaen så mindre delikat ut :ler:

Skrevet

Hva skjer med fruen da?

Vet ikke om hun vil si det selv, men noe er i ovnen

Skrevet

God morgen! Jeg leste "Har tatt bilder av musa mi" og ble litt... :blink::Knegg:

Jeg så litt av en diettdokumentar på NRK nett-tv i går, og da spiste han ene programlederen noe tacolignende med larver, det så himla godt ut, faktisk! Jeg kunne lett prøvd sånne ting. Det eneste jeg ikke takler tanken på er så rå fisk i Japan at det spreller når de heller på varm olje.

Men så er jeg jo vokst opp med mye "autentisk" mat, eritreisk mat laget av eritreere (selvfølgelig tilpasset litt for norske ganer, og med masse egg og rømme for å dempe ) og annet spennende. Om vi noen gang skal reise verden rundt, så blir det lagt opp etter kulinariske opplevelser :jepp:

Du assa Tekola! :ler:

Jeg var i Voss for et par år siden, og ble ordentlig skuffa over at middagen var stek. Får en ikke smalahovud i Voss engang?

Som barn elsket jeg blodpudding og fisk. Og favorittdelen på enhver fisk var hodet. Så mye artig å plukke i at det nesten var som å leke med maten.

:ler:

Blodpudding og fiskehode? :sjokkert: Du var et tøft lite barn Anje. :lol:

b5f526a561efb470d6f4225d58f257c5.jpg

:blomst:

For en vidunderlig vakker sommerbukett Rumle. :rodmer:

Den fikk meg til å huske på hvilken fin tid vi har fremover nå.

Hihi, det er nok meg, My :fnise:

You make my day FruN! :strix::klemmer:

:lur: Nettopp! *jeg ville få dem til å lete litt jeg vettu* lol

Du er en ordentlig liten luring du Hoppe! :hoho:

Nå har jeg vært på babyshopping klar for babyshower i morgen. Så masse rart som finnes der ute. Og jeg ga en lang F i ønskelista - for jeg skjønner ikke hva det står på den uansett eller hvor jeg skal få tak i det :P

Så jeg har kjøpt en limegrønn body som er lokalprodusert og organisk. Og noen sånne milepæl-kort som man skal ta bilde av baby med kortet. Så får vi håpe at grønt er godkjent til en liten jente.

Synes det høres ut som en kjempefin presang My.

d3475eb77393a6dbdec59f6f770dd794.jpg

Var ikke dette fint?

:rodmer:

Veldig fint er det! :hjerter_rundt: Er det et eller to trær?

Åh! Jaaa! :jippi:

:digge: Jippi ja ja jippi jippi jaaaaaa, jippi ja ja jippi jippi jaaaaa!! :danser:

• Liker 2
Skrevet

---

Veldig fint er det! :hjerter_rundt: Er det et eller to trær?

---

Godt spørsmål! Men, jeg er jammen ikke sikker, kan se ut som flere stammer på bildet, men det kan jo bare være en stamme som har delt seg i flere :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser bare en stamme... :klo: på venstre side.

• Liker 1
Skrevet

Morsomt var det i alle fall!

Hvordan er været hos deg Rumle? Er det hagevær for tiden?

Skrevet

Jeg ser bare en stamme... :klo: på venstre side.

Er nok bare en da, siden en modde sier det.... :hoho:

Skrevet

Morsomt var det i alle fall!

Hvordan er været hos deg Rumle? Er det hagevær for tiden?

Nææh det regner og regner, og ca 6-7 gr :dry: - sitter akkurat nå og krysser fingrene for en time eller to med opplett snart, så jeg kan gå ut å gjødsle :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Nææh det regner og regner, og ca 6-7 gr :dry: - sitter akkurat nå og krysser fingrene for en time eller to med opplett snart, så jeg kan gå ut å gjødsle :jepp:

Å ja, det høres ikke så veldig oppløftende ut. :(

Håper det letter snart da, så du får gjødsla litt på lørdagskvelden. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Å ja, det høres ikke så veldig oppløftende ut. :(

Håper det letter snart da, så du får gjødsla litt på lørdagskvelden. :ler:

:laugh: jaaa jeg også :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...