Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og siden vi er inne på mat. I dag har jeg laget meg en squash-suppe med kylling oppi. Og hatt Ben & Jerry is til dessert.

Og jammen gikk jeg ikke glipp av Ole Ivars fyller 50 år på NRK nå! Æsj altså! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var billige koteletter. Kjøpe et par pakker og putt i frysern!

Jeg har faktisk bare spist kebab der nede en gang. Det er jo litt trist da. Jeg husker ikke hvordan den var heller. Kortidshukommelsen streiker som vanlig.

Kebaben ble servert på en seng av løk, paprika, grønn pepper, noe potetstrimmelgreier, en veldig god dressing og masse mørt tynnskjært kjøtt med veldig god smak i. :fnise:

Det var også en ganske brukbar restaurant vi var på. :blomst: Jeg fikk dobbel dose hvitvin til prisen av en - fordi den flørtete kelneren mente at jeg var "helt hans type". Altså et veldig fullt glass. :ler:

Ja, de kan få sagt det disse tyrkerne. :hoho: Alt for et godt salg!

Skrevet

Hehe :fnise: Helt fulle glass er jo herlig da!

Jeg får ta meg en kebab neste gang jeg er der. Jeg bare husker at det var en million forskjellige å velge mellom, og jeg skjønte ikke forskjellen, selv om servitøren (som ville gifte seg med meg) prøvde å forklare. :P

Skrevet

Hehe :fnise: Helt fulle glass er jo herlig da!

Jeg får ta meg en kebab neste gang jeg er der. Jeg bare husker at det var en million forskjellige å velge mellom, og jeg skjønte ikke forskjellen, selv om servitøren (som ville gifte seg med meg) prøvde å forklare. :P

Ha-ha-ha! :hoho: Morsomt - selv om han sikkert mente det! :hoppendeglad:

Skrevet (endret)

Funniest_Memes_when-you-do-not-speak-dut

OMG jeg ler enda jeg kan det språket der litt

Endret av Batnut
  • Liker 2
Skrevet

Foreldrene mine har vært et sted hvor de serverer 1 meter lang kebab. Den er visst kjempegod. Og nesten bare tyrkere som spiser der.

Skrevet

Funniest_Memes_when-you-do-not-speak-dut

OMG jeg ler enda jeg kan det språket der litt

:sjokkert:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Foreldrene mine har vært et sted hvor de serverer 1 meter lang kebab. Den er visst kjempegod. Og nesten bare tyrkere som spiser der.

Det høres ut som veldig mye kebab ja! :ler:

Skrevet

Er "nesten bare tyrkere som spiser der" - plasser, som har best mat til en kjempe billig penge, og fatene er overfylt! :ler:

Skrevet

Gandalf spiller Counter Strike, fikk jeg beskjed om fra PCen min

Skrevet

Er "nesten bare tyrkere som spiser der" - plasser, som har best mat til en kjempe billig penge, og fatene er overfylt! :ler:

Ja, man burde spise der de lokale spiser når man er på tur. Hvertfall noen ganger. Da får man mye mer "ekte" mat. Og det synes hvertfall jeg er spennende. Men jeg er jo i overkant glad i mat da :ler:

Skrevet

funny-Dutch-restaurant-name-Muppet1.jpg

Hvorfor ler jeg av denne? Burk burk burk

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, man burde spise der de lokale spiser når man er på tur. Hvertfall noen ganger. Da får man mye mer "ekte" mat. Og det synes hvertfall jeg er spennende. Men jeg er jo i overkant glad i mat da :ler:

Helt enig! De tenker ikke "Hva kan vi overprise? Mat man kan lage sånn egentlig veldig dårlig men samtidig ikke SÅ dårlig slik at folk vil fremdeles komme her og faktisk anbefale oss til folk"- tankegang! :ler:

Endret av Frk.K
Skrevet

Må lev av deg Bat. Du har mye rart for deg du! :skratte:

Det jeg synes er hyggelig ved å spise på lokale spisesteder, er at de som driver restauranten er så stolte av maten de serverer.

Og når maten er god, skryter vi selvsagt av den - og dermed har du fått venner for livet. Sånn føles det i hvert fall. :laugh:

Vi har en stamrestaurant som heter Elite. Maken til mat og betjening skal du lete lenge etter. Men så er den også fullbooket hver eneste kveld. Vi skal dit i morgen sammen med to andre par. :vin:

Skrevet

Må lev av deg Bat. Du har mye rart for deg du! :skratte:

10gkbqe.jpg

Skrevet

10gkbqe.jpg

:klo: Skjønte ikke denne jeg.

:sukk:

Skrevet

:klo: Skjønte ikke denne jeg.

:sukk:

De godkjenner at du synes jeg er rar

Skrevet

Jeg ser Graham Norton Show og hikster av latter.

Skrevet

De godkjenner at du synes jeg er rar

Håper det er positivt!? :fnise:

Jeg ser Graham Norton Show og hikster av latter.

Det er deilig å hikse av latter! :skratte::skratte::skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...