Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager for at jeg sa noe. Når det gjelder politiet, så henla de saken når jeg ble påkjørt bare få dager etterpå. Fikk ingen erstatning eller noe. Så hvorfor skulle de gjøre noe annet i den saken jeg nevnte?

Du trenger ikke beklage for at du sa noe. Vi er jo her og er vennene dine.

Forskjellen på å være venner i det virkelige liv og å være forumvenner er at man får gjort så lite for de man kjenner bare gjennomet forum. Vi har ikke samme nettverk og bor langt fra hverandre.

Det blir vanskelig å gjøre noe på ordentlig. Men prate og lytte, det kan vi gjøre.

Hehe, takk :) Det løser jo ingenting å legge meg ned og synes synd i meg selv :)

Nei, det har du så evig rett i. :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men over til noe hyggelig, jeg ble invitert på vaffel i morgen kl 11 på butikken

• Liker 1
Skrevet

Men over til noe hyggelig, jeg ble invitert på vaffel i morgen kl 11 på butikken

Det var hyggelig! :strix:

Kos deg og spis masse vafler. :kokk:

Nå går :natti: Aldrisur og finner senga si`!

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på vaffel :opplyser:

Klem til hele ballongen.

501.280.250_f1.jpg?9251294847

• Liker 1
Skrevet

Juhu jeg er ønsket :fnise:

Er takknemlig for det altså. Veldig koselig :) Tommelen er ok. Fortsatt litt vondt hvis den får mye press på seg. Men det går seg til :jepp:

høres ut som en morsom massør :fnise:

var det godt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager tacokake, den skal jeg maule på i helga

Gjest Inggolf
Skrevet

Å forresten Noz, noen ganger er det nok å vite at noen hører på deg. På tross av at man ikke vil høre på alle rådene.

Ja det er jeg veldig enig i!! Men jeg har nok bare manglet den følelsen fra deg, så det beklager jeg. Har stort sett bare følt meg avvist og "dum" som kommer med de rådene eller lignende. Men fint du sier det :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Hei Noz. :)

Driver og reiser :lol:

drar til Stockholm i morgen. ;)

Ellers har jeg vært litt busy og hatt brudd i tommelen som tok litt tid å lege pga at jeg begynte å jobbe igjen litt for tidlig :sjenert:

du da?

Skrevet

Æ kan lag vaffelkak te dæ Hog :lol:

Skrevet

Æ kan lag vaffelkak te dæ Hog :lol:

:tommelsmil:

Jeg har rørt jordbærsyltetøy :jepp:

Skrevet

Hvordan har det gått med vesla i natt?

Gjest Tekola
Skrevet

Min Vesla har sovet greit i natt, bare hostet litt. Derimot er Minsten så snørrete at vi til slutt stod opp klokken fire og småsov litt på sofaen i stedet. Eller, han småsov, jeg har ikke sovet noe særlig siden halv tre :ler:

Skrevet

Takk. :)

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hei Noz. :)

Driver og reiser :lol:

drar til Stockholm i morgen. ;)

Ellers har jeg vært litt busy og hatt brudd i tommelen som tok litt tid å lege pga at jeg begynte å jobbe igjen litt for tidlig :sjenert:

du da?

Så heldig du er da :) Reiser du bare for morroskyld eller er det jobb og greier?

Er skolebussy og har hatt 2 ribbeinsbrudd :fnise:

Ikke så mye ellers som skjer, det er vel det livet dreier seg om for tiden..

Studier og studier og atter studier, niese/nevø og litt kjæreste og en god dose morroheter :jepp:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

BitteLiten hadde på seg en finere versjon av denne i går :rodmer:

Den er å få tak i på Barnas hus, svart/hvit med tydeligere luftballonger. Sååå søt!

Savnet en skikkelig fjasekveld her inne da!

123772_19190.jpg

Hun har denne også, men den andre versjonen er finest!

De er superdeilige også, med ull i seg..Godt tips til dere med små!

Endret av Noz
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...