Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2015 #14581 Skrevet 23. april 2015 Jeg synes ikke du er negativ på dette Noz, du bare trykka på en knapp hos meg som er veldig følsom. Jeg mente mest med dette at du sikkert kommer til å få en fin ferie dersom du glemmer litt det med Harryfaktorer og sånt. Og hvis du ikke har vært på ferie siden 2007 unner jeg deg virkelig at du får en fin tur og nyter det som er å nyte - og driter litt i alt det andre. "Det er ikke hvor man reiser hen som betyr noe, men hvem man reiser sammen med". Den siste setningen der er det veldig mye sant i ja....! Det har det! Jeg reiste til Roma med mamma en gang i tida, jeg tror det er et mer egnet sted for å reise med en kjæreste Jeg skjønner hva du mener, ville bare poengtere at det har noe å si på mange måter.. 1
Severus Skrevet 23. april 2015 #14582 Skrevet 23. april 2015 Å ja, da er det kan hende litt sent å anmelde det. Dette skjønner jeg er vanskelig for deg. Hadde ikke vært vits å anmelde uansett, purken bare henlegger saken. Det verste er at når jeg var 16, så ble jeg dratt inn i et busskur å befølt over alt og kyssa av en av våre nye landsmenn.
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14583 Skrevet 23. april 2015 Den siste setningen der er det veldig mye sant i ja....! Det har det! Jeg reiste til Roma med mamma en gang i tida, jeg tror det er et mer egnet sted for å reise med en kjæreste Jeg skjønner hva du mener, ville bare poengtere at det har noe å si på mange måter.. Hadde ikke vært vits å anmelde uansett, purken bare henlegger saken. Det verste er at når jeg var 16, så ble jeg dratt inn i et busskur å befølt over alt og kyssa av en av våre nye landsmenn. Det er vits i å anmelde, spesielt når du vet hvem den personen er som gjorde dette. Æsj pg usj til det siste. Det er slettes ingen god opplevelse - nye eller gammel landsmann, dette er også et overgrep. 2
Severus Skrevet 23. april 2015 #14584 Skrevet 23. april 2015 Det er vits i å anmelde, spesielt når du vet hvem den personen er som gjorde dette. Æsj pg usj til det siste. Det er slettes ingen god opplevelse - nye eller gammel landsmann, dette er også et overgrep. Kommer aldri til å kunne stole på noen. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre om dagen, nå sitter jeg bare inne å ser fotball eller spiller. Ikke orker jeg å rydde eller spise.
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14585 Skrevet 23. april 2015 Kommer aldri til å kunne stole på noen. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre om dagen, nå sitter jeg bare inne å ser fotball eller spiller. Ikke orker jeg å rydde eller spise. Det høres ikke ut som du har det særlig bra for tiden, men sannelig om jeg vet hva du skal gjøre for å snu denne tilværelsen til noe positivt Bat. Det blir bare til at jeg gjentar meg selv. Det som bekymrer meg mest er at du ikke har et skikkelig nettverk rundt deg i livet ditt. Hva med denne forstermoren din da? Du trenger noen du kan prate med om alt det du bærer på, og som kan gi deg litt inspirasjon til å begynne med en hobby, evt. annet som kan sosialisere deg. Du er altfor mye aleine for deg selv. Dette trenger du å gjøre noe med. Er du enig? 2
Severus Skrevet 23. april 2015 #14586 Skrevet 23. april 2015 Jeg liker å være alene, kan ligge under Manchester United sengetøyet mitt i mørket å ikke se folk. Vil ikke være i veien, hun er svært opptatt
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2015 #14587 Skrevet 23. april 2015 Jeg skjønner godt at dette her er forjævlig Batnut, og jeg aner virkelig ikke mine arme råd hva verken jeg kan gjøre eller hva jeg burde si, men dette er et såpass alvorlig og personlig tema så jeg tror ikke du helt gjør rett i å skrive om det på et åpent forum
Severus Skrevet 23. april 2015 #14588 Skrevet 23. april 2015 Vet heller ikke mine arme råd, men dere her inne er det nærmeste jeg har venner nå om dagen. 1
Gjest Ampoule Skrevet 23. april 2015 #14591 Skrevet 23. april 2015 I dag fikk vi beskjed i fra sjefen om at butikken skal legges ned... Og jeg som gledet meg sånn til å starte igjen!
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14592 Skrevet 23. april 2015 Vet heller ikke mine arme råd, men dere her inne er det nærmeste jeg har venner nå om dagen. Du får nå bare bruke oss så godt du kan, men jeg forstår jo også bekymringen til Noz om dette med åpent forum. Du får bestemme selv hva du vil skrive her Bat, og som du sikkert forstår er vi lydhøre overfor problemene dine, men det er vanskelig for oss å klare å hjelpe deg med annet enn gode råd. Råd som du sikkert blir lei av å høre noen ganger. I dag fikk vi beskjed i fra sjefen om at butikken skal legges ned... Og jeg som gledet meg sånn til å starte igjen! Hva skal du gjøre da Ampull? Må du finne deg en ny jobb eller? 1
Gjest Ampoule Skrevet 23. april 2015 #14593 Skrevet 23. april 2015 Du får nå bare bruke oss så godt du kan, men jeg forstår jo også bekymringen til Noz om dette med åpent forum. Du får bestemme selv hva du vil skrive her Bat, og som du sikkert forstår er vi lydhøre overfor problemene dine, men det er vanskelig for oss å klare å hjelpe deg med annet enn gode råd. Råd som du sikkert blir lei av å høre noen ganger. Hva skal du gjøre da Ampull? Må du finne deg en ny jobb eller? Jeg vet ikke. Jeg bor på en ganske liten plass og jobbmarkedet er ganske sprengt her... Men jeg finner vel ut av det etterhvert.
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2015 #14594 Skrevet 23. april 2015 Du får nå bare bruke oss så godt du kan, men jeg forstår jo også bekymringen til Noz om dette med åpent forum. Du får bestemme selv hva du vil skrive her Bat, og som du sikkert forstår er vi lydhøre overfor problemene dine, men det er vanskelig for oss å klare å hjelpe deg med annet enn gode råd. Råd som du sikkert blir lei av å høre noen ganger. Ja, men...uansett råd også så har jeg slutta å engang prøve. Det er aaaaalltid ett eller annet "men...." Føler at ingen råd er vits å komme med uansett. Jeg ville gjerne at du hadde tatt deg en tur til politiet og latt deg bli helt brutt sammen, men jeg vet jo at det ikke skjer uansett Tviler på at jeg er den eneste som har prøvd via PM.. 1
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2015 #14595 Skrevet 23. april 2015 Jeg vet ikke. Jeg bor på en ganske liten plass og jobbmarkedet er ganske sprengt her... Men jeg finner vel ut av det etterhvert. Liker optimismen din Da ordner det seg ihvertffall!! 1
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14596 Skrevet 23. april 2015 Jeg vet ikke. Jeg bor på en ganske liten plass og jobbmarkedet er ganske sprengt her... Men jeg finner vel ut av det etterhvert. Åh skitt heller - det skulle ikke vært lov! Å bare legge ned butikken mener jeg, du som gledet deg så veldig til å begynne i jobb igjen. Håper inderlig at du finner noe annet du kan trives med altså.
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14597 Skrevet 23. april 2015 Liker optimismen din Da ordner det seg ihvertffall!! Skikkelig enig i denne. ^
Severus Skrevet 23. april 2015 #14598 Skrevet 23. april 2015 (endret) Beklager for at jeg sa noe. Når det gjelder politiet, så henla de saken når jeg ble påkjørt bare få dager etterpå. Fikk ingen erstatning eller noe. Så hvorfor skulle de gjøre noe annet i den saken jeg nevnte? Endret 23. april 2015 av Batnut
Gjest Ampoule Skrevet 23. april 2015 #14599 Skrevet 23. april 2015 Hehe, takk Det løser jo ingenting å legge meg ned og synes synd i meg selv
Severus Skrevet 23. april 2015 #14600 Skrevet 23. april 2015 (endret) Å forresten Noz, noen ganger er det nok å vite at noen hører på deg. På tross av at man ikke vil høre på alle rådene. Endret 23. april 2015 av Batnut 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå