Aldrisur Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #1441 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg er for eplekjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. mars 2014 #1442 Del Skrevet 11. mars 2014 Nå begynner vel gjesterommet å bli ferdig? Kunne ønske jeg var flink med oppussing og innredning! Driver å gjør om mitt gamle rom hos mamma til et barneværesle og mamma eier ihvertfall ikke et snev av kreativitet, så det er jeg som bestemmer har hun bestemt. Men det er søren ikke lett å få det stilig! For en gangs skyld så kjeder jeg meg skikkelig i dag... Begynte nytt fag/emne i går og så har vi lesedag i dag- jeg aner jo ikke hva jeg skal lese på en gang! Sitter her å tenker at det er så mye jeg burde gjøre..Bruke dagen til å vaske forsempel, men giddalausheten herjer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 11. mars 2014 #1443 Del Skrevet 11. mars 2014 Til bitteliten, da, Noz? Hva med å gå inn på pinterest og skrive "children room" eller "little girl room" (sånn litt ettersom dere tenker at rommet bør passe til ev. søsken)? Jeg synes det er superinspirerende å se bilder, for jeg er ikke noe lur på å finne på slikt selv. Folk finner på så mye stiiiiiilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. mars 2014 #1444 Del Skrevet 11. mars 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #1445 Del Skrevet 11. mars 2014 Anje; hva er egentlig den pinterest`en? Må man være medlem av noe for å komme inn der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. mars 2014 #1446 Del Skrevet 11. mars 2014 Anje; hva er egentlig den pinterest`en? Må man være medlem av noe for å komme inn der? Rumle finner mange av bildene sine der, å nei du må ikke være medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #1447 Del Skrevet 11. mars 2014 Så da bare søker man på pinterest.com? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. mars 2014 #1448 Del Skrevet 11. mars 2014 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #1449 Del Skrevet 11. mars 2014 Men det står at jeg må "melde meg på" med FB eller e-post? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 11. mars 2014 #1450 Del Skrevet 11. mars 2014 Hm. Jeg mener å huske at jeg har brukt den uten å melde meg på, men det kan nå hende de har endret på det. Pinterest er både som en sånn gamaldags korktavle der man fester lapper på for å huske dem. Bare at lampene fører til ulike websider. Og som en inspirasjonskatalog med store mengder bilder av alt slag. Me like! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. mars 2014 #1451 Del Skrevet 11. mars 2014 Til bitteliten, da, Noz? Hva med å gå inn på pinterest og skrive "children room" eller "little girl room" (sånn litt ettersom dere tenker at rommet bør passe til ev. søsken)? Jeg synes det er superinspirerende å se bilder, for jeg er ikke noe lur på å finne på slikt selv. Folk finner på så mye stiiiiiilig. Tihihihi, så søt du er BitteLiten hadde visst planer i dag, jeg ringte nemlig for å spørre om vi skulle leke sammen, men hun var visst på vei til den andre tanten sin. Pinterest har jeg bare så vidt hørt om (så takk for at du stilte spørsmålene jeg lurte på Hoppe ) Takk for tips Anje, jeg skal skjekke det ut! Hvordan har dagen din vært da Aldri? Fikk du tak i ting og tang du var ute etter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #1452 Del Skrevet 11. mars 2014 Ha-ha Vex! Ja, du ser utrolig eplekjekk ut i dag! Men det står at jeg må "melde meg på" med FB eller e-post? Jeg er ikke på FB, og de var Aldrisurine som fikk meg på Pinterest. Tror hun brukte sin FB når hun meldte inn meg. Men kommer ikke Rumle snart da? Hun vet helt sikkert. Hm. Jeg mener å huske at jeg har brukt den uten å melde meg på, men det kan nå hende de har endret på det. Pinterest er både som en sånn gamaldags korktavle der man fester lapper på for å huske dem. Bare at lampene fører til ulike websider. Og som en inspirasjonskatalog med store mengder bilder av alt slag. Me like! Me like too Anje! Tihihihi, så søt du er BitteLiten hadde visst planer i dag, jeg ringte nemlig for å spørre om vi skulle leke sammen, men hun var visst på vei til den andre tanten sin. Pinterest har jeg bare så vidt hørt om (så takk for at du stilte spørsmålene jeg lurte på Hoppe ) Takk for tips Anje, jeg skal skjekke det ut! Hvordan har dagen din vært da Aldri? Fikk du tak i ting og tang du var ute etter? Bitteliten ute med en annen tante? Dagen har vært utolig fin - akkurat sånn jeg håpet at den skulle bli. Fikk kjøpt lystette rullegardiner til tre vinduer, på KID til halv pris. Skulle hatt lamper også, men jeg er så kresen på lamper så jeg fant ikke noe jeg likte. Må lete videre. I morgen får jeg besøk av ei lita jente som har : "minst hundre vannkopper", til og med i panna! Som hun fortalte så stolt. NOZ! Grattis med ny avatar! Den var veldig fin. Jeg skal gå inn i boka di og lese meg litt opp på hvordan du har hatt det dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mars 2014 #1453 Del Skrevet 11. mars 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. mars 2014 #1454 Del Skrevet 11. mars 2014 Mamma sa jeg måtte spise eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. mars 2014 #1455 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Bitteliten ute med en annen tante? Dagen har vært utolig fin - akkurat sånn jeg håpet at den skulle bli. Fikk kjøpt lystette rullegardiner til tre vinduer, på KID til halv pris. Skulle hatt lamper også, men jeg er så kresen på lamper så jeg fant ikke noe jeg likte. Må lete videre. I morgen får jeg besøk av ei lita jente som har : "minst hundre vannkopper", til og med i panna! Som hun fortalte så stolt. NOZ! Grattis med ny avatar! Den var veldig fin. Jeg skal gå inn i boka di og lese meg litt opp på hvordan du har hatt det dag. Ja, men denne tanta er tante på ekte da, så da er det jo trivelig Svigersøster`n min har en søster som er et år yngre enn meg. Skulle jo såklart ønske at jeg var med, men det kommer alltid en dag i morgen! Jeg fikk 3 fantastisk MMS-bilder av henne i badekaret hos tanten sin da Hun elsker å bade og tar helt av med plasking og latter og galskap Neste gang vi skal til mamma/farmor så skal jeg få bade med henne! Så bra at dagen har vært vellykket og fin og at den sannsynligvis blir eeeenda finere i morgen! Stakar lille veslesnupp som er syk da, men siden hun klarer å vise stolthet av de hundrevis av vannkoppene så er formen kanskje ikke så ille alikevell Jeg fikk vannkopper først da jeg var 20-21 år og det var ikke noe særlig, så jeg må si jeg synes hun er heldig som får den nå i stedenfor som voksen. Syke barn er friske voksne! Det hunde-blomste-bilde av skikkelig herlig da Mynona! Er du hundesyk om dagen? Endret 11. mars 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mars 2014 #1456 Del Skrevet 11. mars 2014 Alltid hundesyk Og jeg synes at alle byhundene jeg treffer på er ALT for veloppdragne. Ingen av de kommer bort til meg for å snuse og hilse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #1457 Del Skrevet 11. mars 2014 Nommin så søt da. Det er helt greit at du spiste opp blomsten, den var sikkert goooood! Har du vært ute i finværet i dag da My? Mamma sa jeg måtte spise eple An apple a day keep the doctor away! Ja, men denne tanta er tante på ekte da, så da er det jo trivelig Svigersøster`n min har en søster som er et år yngre enn meg. Skulle jo såklart ønske at jeg var med, men det kommer alltid en dag i morgen! Jeg fikk 3 fantastisk MMS-bilder av henne i badekaret hos tanten sin da Hun elsker å bade og tar helt av med plasking og latter og galskap Neste gang vi skal til mamma/farmor så skal jeg få bade med henne! Så bra at dagen har vært vellykket og fin og at den sannsynligvis blir eeeenda finere i morgen! Stakar lille veslesnupp som er syk da, men siden hun klarer å vise stolthet av de hundrevis av vannkoppene så er formen kanskje ikke så ille alikevell Jeg fikk vannkopper først da jeg var 20-21 år og det var ikke noe særlig, så jeg må si jeg synes hun er heldig som får den nå i stedenfor som voksen. Syke barn er friske voksne! Det hunde-blomste-bilde av skikkelig herlig da Mynona! Er du hundesyk om dagen? Ok, greit da siden hun er ekte tante! Osj, nei vannkopper som voksen er ikke noe å ønske seg. Nei, jeg tror ikke hun føler seg syk og har ikke hatt feber eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mars 2014 #1458 Del Skrevet 11. mars 2014 Nope, bare inne i finværet i dag. På jobb. Akkurat kommet hjem. Men det var lyst, mildt og sol når jeg gikk til jobb i dag. Det var deilig det! Jeg har en kort minne fra da jeg hadde vannkopper. Usikker på om jeg gikk i barnehagen eller 1-2.klasse, men jeg var hvertfall drit sur for jeg måtte være hjemme. Jeg var jo bare prikkete - det var da ikke noe stor sak det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mars 2014 #1459 Del Skrevet 11. mars 2014 Hva har du shoppe til gjesterommet da? Og hvilke farger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #1460 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Da følte du deg sikkert ikke så veldig syk du heller My. Og det er vel fordelen med å få det som barn. Og du, det skal bli pent vær i morgen også! Kanskje du er så heldig at du møter en uoppdragen hund også? Endret 11. mars 2014 av Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå