Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14561 Skrevet 23. april 2015 Akkurat ja, skjønner. Det er jo så slitsomt å ha syke barn, så kaffen er deg væl unt Tekola. Nå skal jeg gå ut og lete etter en lun solvegg.
Severus Skrevet 23. april 2015 #14563 Skrevet 23. april 2015 Sjefen min har alltid vært en jævla idiot
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2015 #14565 Skrevet 23. april 2015 Tore Tang!? Jammen hææ? Har han taisjåføren kjørt altfor mange nordmenn Aldri, eller hva er greia? Du lurte på bak i her om det er GC jeg skal til, ja det er det, reiser 22.juli.. Det er ikke helt meg å dra til steder hvor servitørene kan et stort knippe norske ord, at man risikerer å støte på naboen og VG og Dagbladet selges i kiosker i nærheten Spent på denne ferien gitt... 1
Severus Skrevet 23. april 2015 #14566 Skrevet 23. april 2015 http://www.vg.no/forbruker/reise/reisereportasjer/gran-canarias-hemmelighet-den-ville-vestsiden/a/10128943/ Noz 1
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14567 Skrevet 23. april 2015 (endret) Sjefen min har alltid vært en jævla idiot Men, får du ikke ny sjef nå da? Toooore Taaaang .. Tjolahopp tjolahei Rumle! Tore Tang!? Jammen hææ? Har han taisjåføren kjørt altfor mange nordmenn Aldri, eller hva er greia? Du lurte på bak i her om det er GC jeg skal til, ja det er det, reiser 22.juli.. Det er ikke helt meg å dra til steder hvor servitørene kan et stort knippe norske ord, at man risikerer å støte på naboen og VG og Dagbladet selges i kiosker i nærheten Spent på denne ferien gitt... Ha-ha Noz! Dette området har vært et ferieparadis for skandinavere og andre i en årrekke. Derfor kan mange litt norsk, litt svensk, ja kort sagt litt av alle språk og denne taxisjåføren hadde tydeligvis fått en CD av en ihuga Tore Tang-fan. Siden du nevner det med å reise til steder der du kan møte naboen og kjøpe VG, f.eks., har jeg lyst til å si at jeg er så lei av alle åndssnobber som synes charteturer og evt. ferier til typiske feriesteder er Blodharry. Jeg synes man kan gjøre litt forskjellig - det ene utelukker ikke det andre. Jeg har vært på steder der det er milevis til nærmeste mini-bank og kjerreveier der biler ikke kommer til og ingen skulle tru at nokon kunne bu, til de lekreste ferieparadiser med all komfortabilitet innen rekkevidde. Akkurat nå er jeg på en skikkelig chartertur - og man kan si mye om det, men det er en billig og enkel måte og komme seg uttaskjærs på. For meg er det ok å si ja takk til begge deler og nyte det som er spesielt akkurat ved den turen jeg er midt oppi. Jeg er sikker på at du får en fin ferie på GC, det er helt opp til deg selv om du vil henge deg opp i VG og mulige nabomøter, eller nyte det som er spesielt akkurat der du er. Skjønner du hva jeg mener? Jeg mener ikke at du er en snobb, for det vet jeg at du ikke er, men de finnes der ute - tro du meg. Endret 23. april 2015 av Aldrisur 2
Severus Skrevet 23. april 2015 #14568 Skrevet 23. april 2015 Men, får du ikke ny sjef nå da? Tjolahopp tjolahei Rumle! Ha-ha Noz! Dette området har vært et ferieparadis for skandinavere og andre i en årrekke. Derfor kan mange litt norsk, litt svensk, ja kort sagt litt av alle språk og denne taxisjåføren hadde tydeligvis fått en CD av en ihuga Tore Tang-fan. Siden du nevner det med å reise til steder der du kan møte naboen og kjøpe VG, f.eks., har jeg lyst til å si at jeg er så lei av alle åndssnobber som synes charteturer og evt. ferier til typiske feriesteder er Blodharry. Jeg synes man kan gjøre litt forskjellig - det ene utelukker ikke det andre. Jeg har vært på steder der det er milevis til nærmeste mini-bank og kjerreveier der biler ikke kommer til og ingen skulle tru at nokon kunne bu, til de lekreste ferieparadiser med all komfortabilitet innen rekkevidde. Akkurat nå er jeg på en skikkelig chartertur - og man kan si mye om det, men det er en billig og enkel måte og komme seg uttaskjærs på. For meg er det ok å si ja takk til begge deler og nyte det som er spesielt akkurat ved den turen jeg er midt oppi. Jeg er sikker på at du får en fin ferie på GC, det er helt opp til deg selv om du vil henge deg opp i VG og mulige nabomøter, eller nyte det som er spesielt akkurat der du er. Skjønner du hva jeg mener? Jeg mener ikke at du er en snobb, for det vet jeg at du ikke er, men de finnes der ute - tro du meg. Nei, idioten får fortsette fram til han blir pensjonist
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2015 #14569 Skrevet 23. april 2015 Takk Batnut, skal ta en titt på den Jeg ser poenget ditt veldig godt Aldri. Jeg har full forståelse for at denne typen ferie passer for mange! Mange ulike gruppe på en måte, som småbarnsfamilier til pensjonister. Jeg har selv vært på Kreta, Kypros og i portugal, og da vi skulle til Tunisia som er et arabisk land, så kjøpte jeg med meg ting til å dekke skuldre og så for meg at bikini var forbeholdt stranda. Dekke til det som dekkes må ellers. Men neeeida, alkoholen fløt og fyll og faen befant seg hver kveld. Alt er så likt uansett hvor man drar føler jeg, det er snart at Syden burde bli et eget land. (Litt spredt men ellers). Det er fult mulig det er bare meg som har hatt veldig uflaks med mine reiser selvfølgelig. Jeg har kost meg på stranda og i steikenes sol hver gang da Det liker jeg. Det oppleves kanskje sånn for meg fordi det er litt ekstra "ille" på den tiden jeg har dratt, og også må dra i år. Men jeg har ikke vært på ferie siden 2007 så jeg gleder meg mest altså Unnskyld for min negativitet. Huff, ja jeg ser det nå.. 1
Severus Skrevet 23. april 2015 #14570 Skrevet 23. april 2015 Om noen har sex med noen som er for full til å vite noe, er det da en voldtekt?
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14571 Skrevet 23. april 2015 Nei, idioten får fortsette fram til han blir pensjonist Men jeg fikk inntrykk av at du skulle begynne på Spar? Takk Batnut, skal ta en titt på den Jeg ser poenget ditt veldig godt Aldri. Jeg har full forståelse for at denne typen ferie passer for mange! Mange ulike gruppe på en måte, som småbarnsfamilier til pensjonister. Jeg har selv vært på Kreta, Kypros og i portugal, og da vi skulle til Tunisia som er et arabisk land, så kjøpte jeg med meg ting til å dekke skuldre og så for meg at bikini var forbeholdt stranda. Dekke til det som dekkes må ellers. Men neeeida, alkoholen fløt og fyll og faen befant seg hver kveld. Alt er så likt uansett hvor man drar føler jeg, det er snart at Syden burde bli et eget land. (Litt spredt men ellers). Det er fult mulig det er bare meg som har hatt veldig uflaks med mine reiser selvfølgelig. Jeg har kost meg på stranda og i steikenes sol hver gang da Det liker jeg. Det oppleves kanskje sånn for meg fordi det er litt ekstra "ille" på den tiden jeg har dratt, og også må dra i år. Men jeg har ikke vært på ferie siden 2007 så jeg gleder meg mest altså Unnskyld for min negativitet. Huff, ja jeg ser det nå.. Jeg synes ikke du er negativ på dette Noz, du bare trykka på en knapp hos meg som er veldig følsom. Jeg mente mest med dette at du sikkert kommer til å få en fin ferie dersom du glemmer litt det med Harryfaktorer og sånt. Og hvis du ikke har vært på ferie siden 2007 unner jeg deg virkelig at du får en fin tur og nyter det som er å nyte - og driter litt i alt det andre. "Det er ikke hvor man reiser hen som betyr noe, men hvem man reiser sammen med". 2
Severus Skrevet 23. april 2015 #14572 Skrevet 23. april 2015 Men jeg fikk inntrykk av at du skulle begynne på Spar? Jeg synes ikke du er negativ på dette Noz, du bare trykka på en knapp hos meg som er veldig følsom. Jeg mente mest med dette at du sikkert kommer til å få en fin ferie dersom du glemmer litt det med Harryfaktorer og sånt. Og hvis du ikke har vært på ferie siden 2007 unner jeg deg virkelig at du får en fin tur og nyter det som er å nyte - og driter litt i alt det andre. "Det er ikke hvor man reiser hen som betyr noe, men hvem man reiser sammen med". Det fikk jeg også, men jeg skal ikke det. Jeg var ikke invitert på gravøl en gang. Å ikke har jeg blitt spurt om arbeidsklær
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14573 Skrevet 23. april 2015 Om noen har sex med noen som er for full til å vite noe, er det da en voldtekt? Høres ut som det ja.
Severus Skrevet 23. april 2015 #14574 Skrevet 23. april 2015 Høres ut som det ja. Er det rart jeg er fucka opp
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14576 Skrevet 23. april 2015 Er det rart jeg er fucka opp Å dæsken Bat.
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14578 Skrevet 23. april 2015 Han som gjorde det er kunde på butikken Snakker du om at det er deg dette gjelder? I såfall håper jeg inderlig at du har noen rundt deg som du kan snakke med og om det er slik jeg oppfatter det må det anmeldes.
Severus Skrevet 23. april 2015 #14579 Skrevet 23. april 2015 Snakker du om at det er deg dette gjelder? I såfall håper jeg inderlig at du har noen rundt deg som du kan snakke med og om det er slik jeg oppfatter det må det anmeldes. Jeg orker ikke anmelde det, det skjedde i fjor sommer. Den eneste som vet litt er fostermoren min som skaffet meg en angrepille.
Aldrisur Skrevet 23. april 2015 Forfatter #14580 Skrevet 23. april 2015 Jeg orker ikke anmelde det, det skjedde i fjor sommer. Den eneste som vet litt er fostermoren min som skaffet meg en angrepille. Å ja, da er det kan hende litt sent å anmelde det. Dette skjønner jeg er vanskelig for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå