Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, er det ikke noe sånt de sier? Det er ikke lett å være lang nede i dumpa og å føle seg som Negative Nancy fra Nedre Neiaheia. Men det er en vei ut derifra, selv om den er lang, tung og vanskelig. Jeg håper du klarer å finne veien opp og ut, for du er søt og herlig! :kose:

Jeg finner den ikke, ligger bare inne å klør meg i skrittet å ser fotball. Jobb har jeg heller ikke lengre.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Musehår :fnise:

Nå er pleddet mitt ferdig. I dette sekund. OK, minutt da!

Det ble sikkert kjempefint! :blomst:

Falsk krupp, eller noe i den duren pp Vesla. Så det har blitt minimalt med søvn på 'a mor :Gjesp:

Osj, min Vesla hadde også falsk krupp når hun var liten. Den første gangen var det virkelig skremmende, og vi følte oss helt hjelpeløse, men vi lærte jo fort hva som hjalp - og det er noe med å føle at man har kontroll over situasjonen - så føler man seg tryggere.

Men slitsomt er det. En synes jo så synd på de små kroppene som må streve så fælt.

Håper hun blir fort frisk igjen nå da.

Jeg forstår deg veldig godt når det gjelder "den sangen". :fnise:

Bat: :klem:

Hva har skjedd med deg og jobben?

Endret av Aldrisur
Skrevet

Det skal bli Spar, å kuruka hater meg.

Skrevet

Hvem er kuruka?

Gjest Tekola
Skrevet

Har egentliv vært rød siden oktober, men vi fant ut at det var enklest for alle å være heltidsrød :sjarmor:

Gjest Ampoule
Skrevet (endret)

Jeg har begynt på ny medisin for ryggen. Og så gjorde jeg den feilen at jeg lot familiemedlemmer lese pakkningsvedlegget, noe som har blitt en vane etter mye sykdommer der det var en fordel at flere visste hva medisinene kunne gjøre. Anyhow... I dette pakkningsvedlegget står det under bivirkninger "Potensielt livstruende hudsykdom, kontakt lege UMIDDELBART om utslett oppstår." Så dagene mine er sånn som dette:

*Ampoule har akkurat våknet og kommer i halvsvima ut av soverommet* "ER DET ET UTSLETT!?!?!?!?!?!"

(svar: kvise)

*Ampoule har akkurat spist frokost og kommer ut i stua* "ER DET ET UTSLETT?!?!?!!"

(Svar: syltetøy)

*Ampoule aner fred og ingen fare* "UTSLETT!! DU HAR FÅTT UTSLETT!"

(svar: lille beistet har klort meg)

Resultat: Ingen utslett, men døv etter all skrikinga :rolleyes:

Endret av Ampoule
  • Liker 2
Gjest Ampoule
Skrevet

Har egentliv vært rød siden oktober, men vi fant ut at det var enklest for alle å være heltidsrød :sjarmor:

:ninja: snart eier du hele KG!

Skrevet

Sjefen

Det høres ikke lovende ut. :sjokkert:

Rød? :vin:

Det må jeg finne ut av hva betyr. :hoppendeglad:

Jeg har begynt på ny medisin for ryggen. Og så gjorde jeg den feilen at jeg lot familiemedlemmer lese pakkningsvedlegget, noe som har blitt en vane etter mye sykdommer der det var en fordel at flere visste hva medisinene kunne gjøre. Anyhow... I dette pakkningsvedlegget står det under bivirkninger "Potensielt livstruende hudsykdom, kontakt lege UMIDDELBART om utslett oppstår." Så dagene mine er sånn som dette:

*Ampoule har akkurat våknet og kommer i halvsvima ut av soverommet* "ER DET ET UTSLETT!?!?!?!?!?!"

(svar: kvise)

*Ampoule har akkurat spist frokost og kommer ut i stua* "ER DET ET UTSLETT?!?!?!!"

(Svar: syltetøy)

*Ampoule aner fred og ingen fare* "UTSLETT!! DU HAR FÅTT UTSLETT!"

(svar: lille beistet har klort meg)

Resultat: Ingen utslett, men døv etter all skrikinga :rolleyes:

Unnskyld at jeg ler, :hoho: for det er sikkert ikke noe morsomt, men du beskrev dette så herlig Ampull!

Får virkelig ikke håpe det blir noen bivirkninger på alvor da, og at ryggen blir god å ha med å gjøre. :kose:

---------

Håper alle får en fin dag, her er det frokost på gang - klokka er jo halv ti allerede. :goodbye:

Gjest Ampoule
Skrevet

Det høres ikke lovende ut. :sjokkert:

Rød? :vin:

Det må jeg finne ut av hva betyr. :hoppendeglad:

Unnskyld at jeg ler, :hoho: for det er sikkert ikke noe morsomt, men du beskrev dette så herlig Ampull!

Får virkelig ikke håpe det blir noen bivirkninger på alvor da, og at ryggen blir god å ha med å gjøre. :kose:

---------

Håper alle får en fin dag, her er det frokost på gang - klokka er jo halv ti allerede. :goodbye:

Jeg synes også det er morsomt, om enn litt slitsomt :fnise:

Skrevet

Vi sang "Tore Tang" :laugh:

---

:laugh:

For en solnedgang :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig å høre at jeg har vært savnet :)

har vært meget opptatt og hatt tommelbrudd :lol:

Skrevet

Hyggelig å ha deg tilbake igjen, her Mia :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Admin-rød, veeeel :nigo:

Å jaaaaaaa! :hoppendeglad: Grattis! :skaal:

Kan jeg spørre om hva forskjellen er Tekola? På global moderator og admin? Har du mer ansvar nå eller?

Så hyggelig å høre at jeg har vært savnet :)

har vært meget opptatt og hatt tommelbrudd :lol:

Javisst, nå har jeg lest i boka di - tommelbrudd er ikke noe å kimse av.

Håper den er fikset og fin igjen nå?

Hyggelig å ha deg tilbake igjen, her Mia :blomst:

Ja, akkurat det samme sier jeg. :tommelopp:

-----------------------

Ferdig med frokost og èn time massasje utført av en liten tyrkisk muskelbunt. :haar:

I dag er det "Barnas dag" her, og det betyr hornmusikk, taler og fedrelandssangen på radio og i gatene.

"Muskelbunten" stoppet midt i massasjen og småmarsjerte litt mens han sang, når nasjonalsangen ble spilt på radio. :fnise:

Jeg bare lå der, full av olje og varme steiner mens jeg ventet på at han skulle bli ferdig. Det var en laaaang nasjonalsang. :laugh:

I dag er det ganske kjølig her, litt skyer og lite sol, men det skal visst bli fint igjen i morgen.

Gjest Tekola
Skrevet

Admin har mer ansvar, ja, og jeg er helgeadmin, så jeg gjør admin-ting i helgene og når det er litt fravær hovedsakelig :jepp:

Jeg har drukket en liter kaffe hittil i dag... Det er kanskje litt i overkant? :fnise:

Ungene sover, håper på at de begge sover en stund, det har vært en laaang morgen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...