Aldrisur Skrevet 21. april 2015 Forfatter #14501 Skrevet 21. april 2015 (endret) Hørtes deilig ut med en dag uten planer vi har samme været her hjemme i Oslo faktisk! Og som en konsekvens må jeg til legen å få allergisprøyte! Jaja, helt uten planer til å begynne med i allfall. Den allergien er no skitt. Jeg ble merkbart bedre etter jeg kom hit. Er visst ikke allergisk overfor bananpollen. Dette høres ut skikkelig skummelt ut for min del men godt at du koser deg! Det tyrkiske badet vaaaar skummelt Rumle! Jupp, det er viktig for helsen på alle vis det. Hva driver en hog med på det viset da? Noen hobbyting eller sånt? By the way: jeg drømte i natt at jeg så en ny type mel (på sånn ny og fancy boks) som skulle brukes til brødbakst. Jeg styrte mot butikken og skulle kjøpe, men stoppet opp på veien. Plutselig sto det klart for meg hva det hadde stått i annonsen for melet. "Ostepop-hvetemel!" Næmmen æsj-da, tenkte jeg og rygget. Jeg liker IKKE ostepop! Jeg ble skikkelig skuffet over at noen i det hele tatt kunne tenke å forsøke å lure i oss sånt svineri, innpakket som sunt og godt mel. For en merkelig drøm? Hvoe får man disse rare fantasiene fra egentlig? Jeg har ikke hatt så mye tid til fargelegging i det siste! Det tar jammen meg tid med moderering noen ganger. Også er det sånne greier som skjer ute i den virkelige verden som jeg skal ha med meg og! Skal i babyshower i helgen. Og vi har blitt servert en ønskeliste - og jeg må si at den er ganske gresk for meg så jeg tenker det blir klær eller bamsegreier jeg. Kan ikke få tid til all ting hele tiden da My. Du har vel masse å gjøre på jobben om dagen også. Jeg synes disse nyegravide og nybakte mammaene snakker om mye rart jeg. Det er liksom en fremmed verden for meg. Kan ikke huske at vi hadde så masse rart for oss når jeg (og mine venninner) var gravide på 1800-tallet. Åh, har du strøket på 2.. Det var jo dumt da. Når får du ta de igjen da? Kansjke du trenger litt fargelegging for å stresse ned litt Jeg er snaaaaaart ferdig å montere pleddet mitt.. Må finne noe interresent å se på TV som varer en stund for å få det ferdig Say yes to the dress (som står på nå) er ikke riktig program hvertfall.. Hva har dere endt opp med å drive med i dag da Aldri? Late dager på stranden? Det var vel nå vi egentlig skulle ha møttes. Eller for en mnd siden. Eller noe sånt? Haha.. kalender og måneder er jaggu ikke enkelt! Ja, det var nå vi skulle møtes! Jeg begynner å bli drit lei en viss genser Er plutselig halvveis i mønsteret, men... Det skjønner jeg godt - sånn har jeg det også av og til. Gleder meg! Ingenting er bedre enn det. Det er nok av de som gruer seg til å gå på jobb etter en fødselsperm.ísjon, og det kan ikke være særlig moro. ------------------------------- Altså her var det ingen planer til morgenen i dag, så vi dro nes og spiste frokost, la oss godt til rette på strandsengene og så ringte mobilen. Etter én time på stranda dro vi til et diiiigert kjøpesenter og deretter på tirsdagsmarked, Etterpå spiste vi lunsj på en snodig fortausrestaurant og så kjørte vi hjem til vennene våre hvor det ble både et og to glass vin på verandaen. Så skulle gubbeskinnet og jeg ta bussen tilbake til hotellet vårt. Og fordi vi aldri har gjort det før, klarte vi å rote oss bort så vi måtte vandre i over tre kvarter etter at vi hadde gått av bussen. I kveld tok vi på oss joggeskoene og småløp til havna her for å få oss litt mat. Taxi hjem igjen med en klin sprø taxisjåfør som spilte Tore Tang på full guffe! Noz - du har falt ut av multisiteringen min, men jeg ville bare si deg at jeg synes du har mange rare lærere. Jeg forstår godt at du gleder deg til en liten praksispause nå. Edit: Det var en del skrivefeil her ja.., Endret 21. april 2015 av Aldrisur 3
Mynona Skrevet 21. april 2015 #14502 Skrevet 21. april 2015 Oi, rota bort ja! Vi hadde også litt bussproblemer i påsken. Men det er jo litt av opplevelsen det og. Å rote seg bort. Synes jeg. Hvilket kjøpesenter da? metro? Kipa? alanyum? Det var de jeg kom på
Aldrisur Skrevet 21. april 2015 Forfatter #14503 Skrevet 21. april 2015 Metro! Tok noen bilder på markedet, men ser nå at de kunne vært tatt hvors som helst i verden. Det er jo jordbærsesong her nå, og prisen lå mellom 15 og 20 kroner kiloen. det tar så laaaaang tid å laste ned bilder...... 3
Mynona Skrevet 21. april 2015 #14504 Skrevet 21. april 2015 Mmmmm... jordbær!! Elsker jordbær og gleder meg til sesong her! De er gode og søte nå er de ikke? I påsken var de vi fikk tak i litt sure enda. Men det er jo en måned siden nå, og de der har nok fått mye mer solskinn enn de vi smakte. Metro ja, den var jeg på første gang jeg var der nede. Jeg og mor handla ting og tang til leiligheten.
mia83 Skrevet 21. april 2015 #14505 Skrevet 21. april 2015 Høres ut som om du har det herlig fant ut jeg ville ta en tur i luftballongen etter laaang pause 1
Aldrisur Skrevet 21. april 2015 Forfatter #14507 Skrevet 21. april 2015 Mmmmm... jordbær!! Elsker jordbær og gleder meg til sesong her! De er gode og søte nå er de ikke? I påsken var de vi fikk tak i litt sure enda. Men det er jo en måned siden nå, og de der har nok fått mye mer solskinn enn de vi smakte. Metro ja, den var jeg på første gang jeg var der nede. Jeg og mor handla ting og tang til leiligheten. Gode jordær nå ja. Synes det er gøy å handle her jeg også. Billig da gett! Reine Ullared jo! Høres ut som om du har det herlig fant ut jeg ville ta en tur i luftballongen etter laaang pause Hva har du holdt på med den siste tida da Mia. Du har vært savnet, så det er ordentlig koselig å ha deg her igjen. 2
Aldrisur Skrevet 21. april 2015 Forfatter #14508 Skrevet 21. april 2015 Slenger ut et vannmelonbilde fra markedet i dag, og sier god natt og drøm rare drømmer. 3
Mynona Skrevet 21. april 2015 #14509 Skrevet 21. april 2015 God natt vannmelondamen! Og det er slik man skal kutte opp vannmelon. Det har jeg nemlig lært av internett. 2
Rumle Skrevet 21. april 2015 #14510 Skrevet 21. april 2015 --- Det tyrkiske badet vaaaar skummelt Rumle! --- Jeg VISSTE det!!! 2
Gjest Inggolf Skrevet 21. april 2015 #14511 Skrevet 21. april 2015 (endret) Åh, så bra dere får mange forsøk såpass tett oppi hverandre da. At dere ikke må vente til desember med å konte. Lykke til på neste! Ja, det må vi nesten. Har brukt 2,5 mnd allerede, og jeg vet jo ikke om jeg klarer det om 1 mnd heller, så det er ikke noe å utsette. Jeg bråtenker på deg i ny og ne, at du har blitt ferdigstudert og at det må føles SÅ digg!! Om jeg noengang klarer å komme meg dit så kommer jeg aldri til å glemme den dagen jeg trasker ut etter å ha levert bacheloren! Får du sånne jubelraptuser i blant? --- Aldri! Imponert over at du stikker innom selv når livet og fokus og alt er langt vekk! Men neida, du finner tid Nå som det snart nærmer seg sommer(ferie) så blir dere kanskje ikke særlig lenge hjemme når dere kommer hjem? ..Dere har vel en god grunn til å holde dere hjemme en viss tid, meeeeen... dere er jo noen reisterastløse sjeler Har du blitt noe feriesmartere eller My? Endret 21. april 2015 av Noz 2
Aldrisur Skrevet 22. april 2015 Forfatter #14512 Skrevet 22. april 2015 Jeg VISSTE det!!! Nemlig! Den som ikke liker badekar en gang, har ikke noe på et tyrkisk bad å gjøre. Ja, det må vi nesten. Har brukt 2,5 mnd allerede, og jeg vet jo ikke om jeg klarer det om 1 mnd heller, så det er ikke noe å utsette. Jeg bråtenker på deg i ny og ne, at du har blitt ferdigstudert og at det må føles SÅ digg!! Om jeg noengang klarer å komme meg dit så kommer jeg aldri til å glemme den dagen jeg trasker ut etter å ha levert bacheloren! Får du sånne jubelraptuser i blant? --- Aldri! Imponert over at du stikker innom selv når livet og fokus og alt er langt vekk! Men neida, du finner tid Nå som det snart nærmer seg sommer(ferie) så blir dere kanskje ikke særlig lenge hjemme når dere kommer hjem? ..Dere har vel en god grunn til å holde dere hjemme en viss tid, meeeeen... dere er jo noen reisterastløse sjeler Har du blitt noe feriesmartere eller My? Sommeren er allerede godt planlagt Noz. Når reiser du til GC? For det var dit du skulle - eller? 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2015 #14513 Skrevet 22. april 2015 Det jeg lurer på er: smaker de jordbærene like godt som norske jordbær? 1
Rumle Skrevet 22. april 2015 #14514 Skrevet 22. april 2015 Det jeg lurer på er: smaker de jordbærene like godt som norske jordbær? Ingenting smaker bedre enn de norske jordbærene vel?! Men, de ser jammen gode ut! Og de vannmelonene! 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2015 #14515 Skrevet 22. april 2015 Faktisk en bra måte å skjære opp en halv vannmelon det bildet oppi der.
Severus Skrevet 22. april 2015 #14516 Skrevet 22. april 2015 Ingenting smaker bedre enn de norske jordbærene vel?! Men, de ser jammen gode ut! Og de vannmelonene! Svenske og finske bær er gode
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2015 #14517 Skrevet 22. april 2015 (endret) Aldri smakt tror jeg. Jeg liker veldig godt vill-jordbær om jeg er så heldig å komme over ei hemmelig tue. Endret 22. april 2015 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 22. april 2015 Forfatter #14518 Skrevet 22. april 2015 Jeg synes de tyrkiske jordbærene er veldig gode, men ikke så gode som jordbærene fra Frogn. I dag har jeg bare surra rundt og gjort ingenting. Det er fint med sånne dager også. Vi ligger en time foran norsk tid og har akkurat kommet hjem fra en romantisk middag i strandkanten. Tenkte jo på dere som vanlig og måtte forevige kveldens solnedgang. 3
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2015 #14519 Skrevet 22. april 2015 Så vakkert! Satt du der i strandkanten og sang liten innfødt sang for oss i gamlelandet? 1
Aldrisur Skrevet 22. april 2015 Forfatter #14520 Skrevet 22. april 2015 Så vakkert! Satt du der i strandkanten og sang liten innfødt sang for oss i gamlelandet? Ja. Vi sang tostemt, gubben og jeg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå