Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

"FruN for baking-president - NOW!" :opplyser:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var bare her inne fargelegging var i skuddet, men gjelder det hele landet? :klo:

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10866093.ece

http://www.washingtonpost.com/blogs/innovations/wp/2015/04/07/the-strange-rise-of-childrens-books-for-adults-decoded/

"The No. 1 and No. 2 best-selling books on Amazon right now are coloring books for adults. Let that sink in for a few minutes. And it’s not just a fluke – there are several other coloring books for adults now hitting the bestseller lists around the world. In fact, in the UK, five of the top 10 titles are now adult coloring books.

What’s going on here?"

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

:lillesky:

Takk Rumle, jeg gjør det. :is:

:hoppendeglad:

Jaaaa, det er det MY!

Harry (som alle sier at det er her) eller ei, jeg synes dette er et kjempetrivelig sted. Hyggelige og serviceinnstilte tyrkere, nydelig vær, rent og pent og ikke minst masse spennende å gjøre.

Nå sitter jeg her, like ren som en nyfødt baby. (Jeg grøss litt når jeg skrev det der) :hoho: Har vært på Tyrkisk bad, ble skrubba og steamet, massert og "maskert" til den store gullmedaljen! Det er første gangen jeg prøver HAMAM, men det blir helt sikkert ikke den siste.

I kveld skal vi bare slappe av, gå på byen og finne en koselig restaurant å spise middag på. Været er strålende og det er foreløpig ingenting å klage på. :sukk:

Håper dere har det fint alle sammen! :hoppe:

Dette høres ut skikkelig skummelt ut for min del :redd: men godt at du koser deg! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Den som tier OG ler, samtykker! ;)

Skrevet

...

Jasså du trodde det du?! :smilbla:

Jeg tror det et et internasjonalt fenomen jeg Hog.

Det er noe med den følelelsen mange har behov for i disse mediatider - å bare stresse ned ved å sitte og fargelegge et tre - :P for eksempel.

...

Må vel innrømme at jeg har skumlest de fleste av postene deres om det :plystre:

Ser poenget med å ha noe for å stresse ned, man bør vel alle ha en form for meditasjon i hverdagen.

:kaffekopp:

• Liker 1
Skrevet

Jupp, det er viktig for helsen på alle vis det. Hva driver en hog med på det viset da? Noen hobbyting eller sånt? :)

By the way: jeg drømte i natt at jeg så en ny type mel (på sånn ny og fancy boks) som skulle brukes til brødbakst.

Jeg styrte mot butikken og skulle kjøpe, men stoppet opp på veien. Plutselig sto det klart for meg hva det hadde stått

i annonsen for melet. "Ostepop-hvetemel!" Næmmen æsj-da, tenkte jeg og rygget. Jeg liker IKKE ostepop!

Jeg ble skikkelig skuffet over at noen i det hele tatt kunne tenke å forsøke å lure i oss sånt svineri, innpakket

som sunt og godt mel. :jolie:

• Liker 3
Skrevet

Kan jo lure på om det var til å lage ostepop med, eller lage brød med ostepopsmak :vetikke:

Skrevet

Jobben gleder seg! :jepp:

Skrevet

Gleder du deg eller gruer du deg Amp?

Skrevet

http://www.washingtonpost.com/blogs/innovations/wp/2015/04/07/the-strange-rise-of-childrens-books-for-adults-decoded/

"The No. 1 and No. 2 best-selling books on Amazon right now are coloring books for adults. Let that sink in for a few minutes. And it’s not just a fluke – there are several other coloring books for adults now hitting the bestseller lists around the world. In fact, in the UK, five of the top 10 titles are now adult coloring books.

What’s going on here?"

:laugh:

Jeg har ikke hatt så mye tid til fargelegging i det siste! :sukk: Det tar jammen meg tid med moderering noen ganger. Også er det sånne greier som skjer ute i den virkelige verden som jeg skal ha med meg og!

Skal i babyshower i helgen. Og vi har blitt servert en ønskeliste - og jeg må si at den er ganske gresk for meg :P så jeg tenker det blir klær eller bamsegreier jeg :P

Skrevet (endret)

Amp ser litt rar ut der hun fyker rundt i ring syns jeg. :klo:

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Ostepop-mel, baking, ferdig med mammaperm og bebidusj- dere er en hyggelig gjeng!

Er så forbanna sliten i hver enste krok fra topp til tå..Mye skolestress og press etter 2 stryk på samme eksamen og hovdeksamen i dette emnet i dag. Består nok ihvertfall på denne i dag, men kjenner jeg er litt irritert på foreleser som egentlig er så ålright, som driller oss med de spm som hun gjorde på eksamenen. Inntil nylig fikk studentene ha med seg felleskatalogen, men i år skulle vi visst å ha pugga`n :kjefte:

Jeg blir bare glad for å at fastlegen min slår opp i den, og ingen i hele verden kan alt som står der!!

Kan ikke forstå at skoleeksamner ikke ha modernisert seg jevnt med utvikingen ellers. Papir og penn, og skriv til krampa tar deg. Blir godt å komme seg ut i praksis igjen :hoppendeglad:

Jeg har vært flink å vasket bil ute og inni og skiftet til heeeelt nye

sommerdekk med felger på seg :bolledeig:

(Dette innlegget skulle nok ha blitt postet i Uintersangt-tråden. Men jaggu så godt det var å bare få det ned!)

Endret av Noz
  • Liker 2
Skrevet

Åh, har du strøket på 2.. Det var jo dumt da. Når får du ta de igjen da? Kansjke du trenger litt fargelegging for å stresse ned litt :fnise:

Jeg er snaaaaaart ferdig å montere pleddet mitt.. Må finne noe interresent å se på TV som varer en stund for å få det ferdig :P Say yes to the dress (som står på nå) er ikke riktig program hvertfall..

Hva har dere endt opp med å drive med i dag da Aldri? Late dager på stranden? Det var vel nå vi egentlig skulle ha møttes. Eller for en mnd siden. Eller noe sånt? Haha.. kalender og måneder er jaggu ikke enkelt!

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynner å bli drit lei en viss genser :dry: Er plutselig halvveis i mønsteret, men...

• Liker 2
Gjest Ampoule
Skrevet

Gleder du deg eller gruer du deg Amp?

Gleder meg! :jepp:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Åh, har du strøket på 2.. Det var jo dumt da. Når får du ta de igjen da? Kansjke du trenger litt fargelegging for å stresse ned litt :fnise:

Jeg er snaaaaaart ferdig å montere pleddet mitt.. Må finne noe interresent å se på TV som varer en stund for å få det ferdig :P Say yes to the dress (som står på nå) er ikke riktig program hvertfall..

Hva har dere endt opp med å drive med i dag da Aldri? Late dager på stranden? Det var vel nå vi egentlig skulle ha møttes. Eller for en mnd siden. Eller noe sånt? Haha.. kalender og måneder er jaggu ikke enkelt!

Har bare strøket på 1 stk, men har gjort det 2 ganger. Neste forsøk 27.mai.

Begynner å føle presset nå, har bare 5 forsøk så....

Gleder meg til å se teppe ditt ferdig! Jeg veit det blir så bra!!

Mmmmhm, håper du har hatt en strrrrålende dag Aldri :sol:

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg! :jepp:

Så bra! :)

Har bare strøket på 1 stk, men har gjort det 2 ganger. Neste forsøk 27.mai.

Begynner å føle presset nå, har bare 5 forsøk så....

Åh, så bra dere får mange forsøk såpass tett oppi hverandre da. At dere ikke må vente til desember med å konte. Lykke til på neste!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...