Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skal jeg ut på vift! Så hvis vi ikke snakkes før, GOD TUR!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God tur sånn i tilfelle jeg ikke får sagt det før du har lettet, Aldri. :goodbye:

Ehh....det jeg ville si var at...jeg nok har begynt å bli gammel. I nabolaget et sted spiller "ungdom" fryktelig høy musikk med DUNK-DUNK-musikk uten noen mening eller gjenkjennelsesmulighet. Jeg finner det hodevondfremkallende og irriterende og vurderer å ringe politiet for å få dem til å snakke til bråkebøttene. Man kan ikke ringe 112 da? Det er nødnummer og dette her er jo ikke direkte nød. Har vi fremdeles lokale vanlige politikammer-numre i dette landet, eller skal alt gå igjennom 112-sentraler "nu for tiden"?

:( <---- sur Hoppekjærring med papiljotter i håret sitt!

---

...og så ville jeg jo bare si det atte: tenk på alle oss som har kjøpt denne/disse tegnebøkene: hadde ikke det vært morsomt om alle la ut alle bildene sine ved siden av hverandre? Ingen like! :rodmer: Bare vakre!

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Takk My! Ha det gøy! :bolledeig:

God tur sånn i tilfelle jeg ikke får sagt det før du har lettet, Aldri. :goodbye:

Ehh....det jeg ville si var at...jeg nok har begynt å bli gammel. I nabolaget et sted spiller "ungdom" fryktelig høy musikk med DUNK-DUNK-musikk uten noen mening eller gjenkjennelsesmulighet. Jeg finner det hodevondfremkallende og irriterende og vurderer å ringe politiet for å få dem til å snakke til bråkebøttene. Man kan ikke ringe 112 da? Det er nødnummer og dette her er jo ikke direkte nød. Har vi fremdeles lokale vanlige politikammer-numre i dette landet, eller skal alt gå igjennom 112-sentraler "nu for tiden"?

:( <---- sur Hoppekjærring med papiljotter i håret sitt!

Det er ikke russen som har begynt å trene lyden i russebussene sine da?

Er kanskje litt tidlig på kvelden til å ringe et nødnummer kjære, gamle venninne. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Humff! Jeg har veldig lyst! :sinnatagg: *det er leggetid for gamle damer snart*

• Liker 1
Skrevet

Humff! Jeg har veldig lyst! :sinnatagg: *det er leggetid for gamle damer snart*

Jeg la jo ut for et par timer siden. :sjarmor: Neste værsågod! :danse:

Men du, hvis det er grusomt plagsomt kan du jo ringe. Det er jo verdt et forsøk - så har du i hvert fall prøvd. :hug: Ring din lokale politipost, ikke nødnummeret.

Skrevet

tumblr_nmyrokOi6I1sks8qho1_1280.jpg

Dette gjør jeg ikveld

• Liker 2
Skrevet

02800 er generelt nummer når det ikke er nød, Hoppe :opplyser: Bare litt lokal nød :ler:

Riktig god tur, Aldri!

• Liker 1
Skrevet

02800 er generelt nummer når det ikke er nød, Hoppe :opplyser: Bare litt lokal nød :ler:

Riktig god tur, Aldri!

Gooood tur Aldri!!! :strix:

Gooood tuuuuur, Aldrisuuuuur! :strix:

Tusen takk og fiiiiiin lørdag dere! :blomst:

9lm2DV7.jpg

....nå flyyyyyyyyyyyyver jeg av sted.... :goodbye:

• Liker 2
Skrevet

*stille seg opp og vinke til flyet som letter* :goodbye:

Skrevet

tumblr_nmyrokOi6I1sks8qho1_1280.jpg

Dette gjør jeg ikveld

Så fin du var i går! Spilte du fotball på ordenlig?

---------------------

Takk til deg Anje også, og ja vinkekomiteen er hjertelig velkommen.

Skrevet

...og har du ikke lettet ennå, kan jeg godt være den rare damen som står og vinker blidt

til alle som ser ut til å skulle reise noe sted i dag. :jepp:

Skrevet

Så fin du var i går! Spilte du fotball på ordenlig?

---------------------

Takk til deg Anje også, og ja vinkekomiteen er hjertelig velkommen.

Ja på kjøkkenet
Skrevet

Kjøpte inn spekeskinke. Testet med "smashed" avokado under. :nigo:

Så kom jeg til at denne komboen må være perfekt på ristet bagels. Baker bagels. :ler:

• Liker 1
Skrevet

*setter seg pent ned ved siden av Anje og ser veldig søt ut mens jeg venter spent og håper jeg får smake* :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor lang tid det tar til de tyrkiske og om det må mellomlandes og sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...