hog Skrevet 17. april 2015 #14381 Skrevet 17. april 2015 ... ? ... Ja takk! Skulle akkurat til å sette på vann selv Litt vill i nikkersen han på det nederste bildet der.
Aldrisur Skrevet 17. april 2015 Forfatter #14382 Skrevet 17. april 2015 Ja takk! Skulle akkurat til å sette på vann selv Litt vill i nikkersen han på det nederste bildet der. Da slapp du jo det. Å sette på vann mener jeg. Han/hun/hen, var veldig søt da.
Aldrisur Skrevet 17. april 2015 Forfatter #14383 Skrevet 17. april 2015 *setter frem havregrøt til morgenpatruljen* Jeg finner ikke dagboken din Tekola? Så da spør jeg på KG-vis: Er det bare meg...?
Gjest Ampoule Skrevet 17. april 2015 #14384 Skrevet 17. april 2015 God morgen, og i dag er det jaffall fredag Light! .... Driver du med hvitevasking av poteter Light? ... Fredag! 1
FruN Skrevet 17. april 2015 #14386 Skrevet 17. april 2015 Liiitt usikker på hvor høyt oppe det er der, men mellom 700-750 moh
Aldrisur Skrevet 17. april 2015 Forfatter #14387 Skrevet 17. april 2015 Liiitt usikker på hvor høyt oppe det er der, men mellom 700-750 moh Prøvde å finne ut av det i går. Den "store sjøen" - for ikke å røpe hvor dette er - ligger bare 190 meter over havet. Rart men sant. Så så veldig høyt kan det vel ikke ligge. Er det ikke ca. 900 moh. som er tregrensa?
Anje Skrevet 17. april 2015 #14388 Skrevet 17. april 2015 Det må jeg innrømme at hørtes skikkelig vondt ut! Selv om jeg er veldig glad i både avokado, sjokolade og mousse. Jeg prøvde jo å bake en sjokoladekake som brukte bønner i stedenfor mel. Den skulle smake heeelt fantastisk og helt likt som vanlig sjokoladekake/brownies... Men den var ganske spesiell må jeg si... Jeg puttet avokado i en smoothie engang. Ble lovet at det var "like kremet" som banan (og jeg var lei av banan). Helt grusomt. Klarte faktisk ikke spise avokado på over en måned. *grøss* Sånn advokado-is nekter jeg å smake på hvis de finner den opp! De har nok funnet den opp, Hoppe. De har jo funnet opp avokado-sjokolademousse. Heldiggris. I slekta vår er det bare jeg som strikker. I slekta vår er det nesten bare jeg som ikke strikker.
FruN Skrevet 17. april 2015 #14389 Skrevet 17. april 2015 Prøvde å finne ut av det i går. Den "store sjøen" - for ikke å røpe hvor dette er - ligger bare 190 meter over havet. Rart men sant. Så så veldig høyt kan det vel ikke ligge. Er det ikke ca. 900 moh. som er tregrensa? Jeg vet! Helt merkelig, for det føles mye høyere! Men så er det stadig økning oppover dalen. Jo, mener 900 moh er tregrensa, eller rundtom der
Rumle Skrevet 17. april 2015 #14391 Skrevet 17. april 2015 Gooood helg til aldri og alle ballongfarere! 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2015 Forfatter #14392 Skrevet 17. april 2015 Ou mai gådd Rumle! Orangutanger er bare sååååå morsomme og rare! God helg til deg også. 2
Rumle Skrevet 17. april 2015 #14393 Skrevet 17. april 2015 Ou mai gådd Rumle! Orangutanger er bare sååååå morsomme og rare! God helg til deg også. Tusen takk! 1
Mynona Skrevet 17. april 2015 #14394 Skrevet 17. april 2015 Avokado som erstatning for banan! Nei, det kan ikke være godt Du skal få se pleddet etterhvert aldri. Må bare sy ferdig først.
Gjest Tekola Skrevet 17. april 2015 #14395 Skrevet 17. april 2015 Jeg finner ikke dagboken din Tekola? Så da spør jeg på KG-vis: Er det bare meg...? Dump ham! Nei, altså Jeg fant ut at jeg er litt for synlig på forumet til å ha en såpass personlig dagbok, så den er nedlagt. Jeg hopper heller litt rundt her og der på forumet Nå begynner jeg å bli klar for jentehelg! Ungene er snart ferdigpakket for og skal tilbringe helgen hos sin mormor og morfar. Håper det blir hyggelig for alle parter
Aldrisur Skrevet 17. april 2015 Forfatter #14396 Skrevet 17. april 2015 Avokado som erstatning for banan! Nei, det kan ikke være godt Du skal få se pleddet etterhvert aldri. Må bare sy ferdig først. Nei, man bør ikke erstatte avokado med banan - eller omvendt - ever! Jeg venter. Dump ham! Nei, altså Jeg fant ut at jeg er litt for synlig på forumet til å ha en såpass personlig dagbok, så den er nedlagt. Jeg hopper heller litt rundt her og der på forumet Nå begynner jeg å bli klar for jentehelg! Ungene er snart ferdigpakket for og skal tilbringe helgen hos sin mormor og morfar. Håper det blir hyggelig for alle parter Du gjorde nok rett i det Tekola, dagbøkene har lett for å bli litt for personlige. Det er vanskelig å komme utenom det har jeg merket. Kos deg masse med jentene! Jeg pakker og skal straks avgårde for ordne noen siste småinnkjøp. Gubbeskinnet synes jeg skal ta med meg fargegreiene mine på turen i tilfelle dårlig vær, men jeg VIL IKKE ha dårlig vær, så jeg tar det ikke med meg. Godt resonnement? 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2015 #14397 Skrevet 17. april 2015 *bare stikke nesa innom og sjekke ståa* Forresten siden jeg har dere her: hvorfor er det ikke mulig å få tak i herreskjorter i flanell, uten de hersens kiltrutete fæle mønstrene? De to obligatoriske lommene er også upraktiske, for de sitter veldig høyt oppe og er for små og jeg vil gjerne ha skjorter som ikke har lommer akkurat der, siden akkurat den plassen hos meg er en smule opptatt fra før av. Lommer i sidesømmen heller = jatakk!
Rumle Skrevet 17. april 2015 #14398 Skrevet 17. april 2015 Mitt favorittsmørbrød er avocado med spekeskinke og en god ost, gjerne ridderost feks, gode tomater + salt og pepper og det smaker helt himmelsk Vet dog ikke helt med avocado og sjokolade mousse Ellers liker jeg best avocadoen slik som den er ikke superfan av guacamole 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2015 #14399 Skrevet 17. april 2015 ...ridderost? *løpe for å gjemme seg og finne dekning*
Anje Skrevet 17. april 2015 #14400 Skrevet 17. april 2015 Spekeskinke, avokado og ost? Har jeg ikke tenkt på før. Nå kommer jeg til å bli nødt til å kjøpe inn spekeskinke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå