Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Tekola
Skrevet

Poteter kan jo brukes til alt! :strix:

Asiabutikken ikke så langt unna her har fem kilo løk til 39,90. Jeg driver og debatterer med meg selv om jeg skal kjøpe eller ikke :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poteter kan jo brukes til alt! :strix:

Asiabutikken ikke så langt unna her har fem kilo løk til 39,90. Jeg driver og debatterer med meg selv om jeg skal kjøpe eller ikke :ler:

Klart det. :jepp:

Løksuppe. :spise: Det er godt, det.

Skrevet

Løk kan fint fryses ned. Bare kapp opp og putt i svær pose i frysern så har du klart til supper, sauser osv :)

• Liker 1
Skrevet

Løk kan fint fryses ned. Bare kapp opp og putt i svær pose i frysern så har du klart til supper, sauser osv :)

Det har jeg faktisk aldri tenkt på muligheten av. :daane:

Så praktisk!

• Liker 1
Skrevet

Dere som kan strikke .. var ikke disse kjempesøte? :rodmer:

cca9eea7a9dfb3b23218495ec1de720a.jpg

Skrevet

Jo! Det var de!

• Liker 1
Skrevet

Prøvde du å ønske deg sånne fra noen som kan strikke nå?

• Liker 1
Skrevet

Har rydda rommet mitt, aka bombet horehus

Skrevet

Det var en duft av hengebjørk og Ajax

Skrevet

Jeg strikker ikke, så jeg aner ikke hvordan de lages. Men jeg er heldig og har slektninger som strikker, og har derfor slitt ut flere par med slike tøfler. De er suuuuperbehagelige. :nigo:

Skrevet

Prøvde du å ønske deg sånne fra noen som kan strikke nå?

Nææææææh! :laugh:

Men, tenkte kanskje noen av dere kunne tenkt dere slike selv :jepp:

De var råsøte! Lurer på hvordan de lages :klo:

http://kathrynivy.com/news/296/57/kanskje du kan finne ut noe her? :vetikke:
Skrevet

Det er oppskrift på Ravelry ser jeg, men jeg har ikke bruker der, så fikk ikke sett den. Jeg ser for meg at det ikke kan være så innihampen vanskelig. Men jeg har jo aldri strikket sokker, så hvem vet :vetikke:

Gjest Inggolf
Skrevet

I morgen får jeg 100kg poteter levert på døra :daane::ler:

Dæven dåite.. Synes å huske at jeg leste at du fikk vanvittige mengder med fisk her om

dagen også! :ler: Du må jo ha mer mat hjemme nå enn jeg noensinne har hatt tilsammen! :hoho:

Fordi det er leit når fine folk sletter seg sånn helt utav det blå. Synes du ikke det?

Joojo, selvfølgelig. Det var ikke sånn ment. Men for å være ærlig så blir jeg ikke

trist før det har gått en del uker fordi vedkommene kommer jo tilbake omtrent uansett :Nikke:

Iløpet av neste uke så er hun her igjen :5:

Skrevet

Var det noe som skjedde? Siden Nosoul slettet seg? Så det var en "ikke slett deg"-tråd, og Aldri hentydet at noen var duster her om dagen. Hadde det sammenheng?

Gjest Inggolf
Skrevet

Det er oppskrift på Ravelry ser jeg, men jeg har ikke bruker der, så fikk ikke sett den. Jeg ser for meg at det ikke kan være så innihampen vanskelig. Men jeg har jo aldri strikket sokker, så hvem vet :vetikke:

Men du, herre min HATT så fantastisk VAKKERT dette håndarbeidet

du driver å lapper sammen blir!! Jeg ble helt stum av begeistring (og missunnelse!)

da jeg så noen bilder!

Gjest Inggolf
Skrevet

Var det noe som skjedde? Siden Nosoul slettet seg? Så det var en "ikke slett deg"-tråd, og Aldri hentydet at noen var duster her om dagen. Hadde det sammenheng?

Ække du modd a? :fnise:

(Neida, jeg vet sånn omtrent hvordan det foregår. Ting må raporteres. Dere har hvert deres underforum og sånt.

Skrevet

Ikke vet jeg, men mange AB er idioter

Skrevet (endret)

Takk takk Noz :) Har 6 firkanter som må sys på resten nå, så henger alt sammen. Men må jo sy alt den andre veien også. Så det næærmer seg ferdig. Men det er så kjedelig å sy sammen. :Gjesp:

Endret av Mynona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...