Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2015 #14241 Skrevet 13. april 2015 Eller kan hende det er nettopp det du er? God dag, dette er Helseminister Hoppe Hoppesen - kva kan eg gjera for dykk? Mmm varm suppe høres faktisk veeeldig godt ut! Hvilken suppe har du laget i dag? Jo, i dag ble det en knall oransj gulrotsuppe med den hvite delen av purren, stangselleri, poteter, krydder og hvitløk... og så hadde jeg oppi stoore gule velsmakende maiser i den på slutten, slik at de bare ble varmet opp og ikke knust. Faktisk en energisuppe å bli glad av å både se på og drikke. Jeg har fått taket på supper faktisk og er veldig glad for at jeg startet med det derre der. 2
Rumle Skrevet 13. april 2015 #14243 Skrevet 13. april 2015 God dag, dette er Helseminister Hoppe Hoppesen - kva kan eg gjera for dykk? Jo, i dag ble det en knall oransj gulrotsuppe med den hvite delen av purren, stangselleri, poteter, krydder og hvitløk... og så hadde jeg oppi stoore gule velsmakende maiser i den på slutten, slik at de bare ble varmet opp og ikke knust. Faktisk en energisuppe å bli glad av å både se på og drikke. Jeg har fått taket på supper faktisk og er veldig glad for at jeg startet med det derre der. Mmmmmm høres veldig godt ut! 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2015 #14244 Skrevet 13. april 2015 Den var det. Tomt nå, så jupp; hvis folket tar med ingredienser så lager jeg ei balje med ny! 1
Anje Skrevet 13. april 2015 #14245 Skrevet 13. april 2015 God dag, dette er Helseminister Hoppe Hoppesen - kva kan eg gjera for dykk? Jo, i dag ble det en knall oransj gulrotsuppe med den hvite delen av purren, stangselleri, poteter, krydder og hvitløk... og så hadde jeg oppi stoore gule velsmakende maiser i den på slutten, slik at de bare ble varmet opp og ikke knust. Faktisk en energisuppe å bli glad av å både se på og drikke. Jeg har fått taket på supper faktisk og er veldig glad for at jeg startet med det derre der. Jeg vil stemme frem helseminister Hoppesen. Jeg tror hun hadde gjort en sabla god jobb. Hoppe til folket! 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2015 #14246 Skrevet 13. april 2015 Å hoppe til jobb om morgenen hadde satt et helt annet preg på land og by. Man kan hoppe sammen! 1
Gjest Inggolf Skrevet 13. april 2015 #14247 Skrevet 13. april 2015 (endret) Jeg vil også på ferie, men jeg lever på havregryn, så pengene strekker ikke til. Synes jeg så bilde av deg med en gigantisk pizza oooog dessert i går jeg men Men det er ikke dumt å leve på havregryn da, mer peng til morro Hoppe for president healttthhhminister! PS: Dæmitt! Jeg glemte å skrive på slagordene på banner`n før jeg postet bilde.. Endret 13. april 2015 av Noz
Gjest Ampoule Skrevet 13. april 2015 #14248 Skrevet 13. april 2015 Jeg fikk nettopp masse fisk levert på døra
Severus Skrevet 13. april 2015 #14249 Skrevet 13. april 2015 Synes jeg så bilde av deg med en gigantisk pizza oooog dessert i går jeg men Men det er ikke dumt å leve på havregryn da, mer peng til morro Hoppe for president healttthhhminister! PS: Dæmitt! Jeg glemte å skrive på slagordene på banner`n før jeg postet bilde.. Det var den pizzaen mamma spanderte på meg. Å desserten var bare bilde direkte fra menyen
Anje Skrevet 13. april 2015 #14250 Skrevet 13. april 2015 Å hoppe til jobb om morgenen hadde satt et helt annet preg på land og by. Man kan hoppe sammen!Det er kanskje ikke helt hopping, men her har noen starta. http://www.nrk.no/verden/fester-for-jobb_-_-den-beste-maten-a-starte-dagen-pa-1.12304508 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2015 #14253 Skrevet 13. april 2015 ...mangler bare et lite hoppetau hun der...
Aldrisur Skrevet 13. april 2015 Forfatter #14254 Skrevet 13. april 2015 Det var da voldsomt til hopping da? Har dere spist loppefrø eller? Hæææ? Hva skal du gjøre med all den fisken da Light? 3
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2015 #14255 Skrevet 13. april 2015 Vi Hopper For Fred! Hvem han nå er. 2
Aldrisur Skrevet 13. april 2015 Forfatter #14259 Skrevet 13. april 2015 Å ja han ja! Han hadde jeg nesten glemt! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå