Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ta seg ei lita runde og rydde opp og tømme kassene m.m. før alle de andre begynner å våkne i ballongen* :ninja:

• Liker 2
Skrevet

:lillesky: Dere er bare søte og søndagsnydelige alle sammen!

Jeg kikker fort inn her og blir i godt humør! Tenk det! :pasha:

Her i huset er det som vanlig lettere kaos, og nå må jeg kle på meg fordi noen ønsker å dra på sykkeltur. :roll:

Skal prøve å få tid til å komme innom her på ordentlig i kveld. :goodbye:

• Liker 3
Skrevet

Ok. Da trekker du bare på deg sykkelhabitten, så skal VI i tråden unisont ta en ryddesveip hjemme hos deg

så det ser greit ut til du er tilbake igjen. :jepp: Se på oss som et hjemmehjelps-kooperativ. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarte tilfeldigvis å få snappet et bilde av Herr og Fru Aldrisure midt i sykkelruten! :hoppendeglad:

ea1a5a380677228f8b902d7131e65994.jpg

• Liker 1
Skrevet

*ta seg ei lita runde og rydde opp og tømme kassene m.m. før alle de andre begynner å våkne i ballongen* :ninja:

Vinkassene? :P

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

For en stilig sykkel!! Og for et stilig kjærestepar :bolledeig:

Du er en skikkelig flink fotograf du Rumle..

Har du hatt overnattingsbesøk i hele helgen eller Aldri?

Jeg har vært sammen med mine små i dag :)

Vesle herremann som er 6 uker blitt og storesøster

som ordner og styrer og koser på han :rodmer:

20 mnd gammel og snakker og snakker, setning etter setning

med både 5 og 6 ord i seg. Imponerende!

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet

Trøtt og sliten etter en meget innholdsrik helg :sove:
Håper dere alle i ballongen har hatt en finfin helg :vinke:

• Liker 2
Skrevet

For en stilig sykkel!! Og for et stilig kjærestepar :bolledeig:

Du er en skikkelig flink fotograf du Rumle..

Har du hatt overnattingsbesøk i hele helgen eller Aldri?

Jeg har vært sammen med mine små i dag :)

Vesle herremann som er 6 uker blitt og storesøster

som ordner og styrer og koser på han :rodmer:

20 mnd gammel og snakker og snakker, setning etter setning

med både 5 og 6 ord i seg. Imponerende!

Så søte de høres ut, Noz :) Hvordan går det med minstemann? Ligner han på storesøster? :)

Trøtt og sliten etter en meget innholdsrik helg :sove:

Håper dere alle i ballongen har hatt en finfin helg :vinke:

Høres ut som du har hatt en spennende helg! :jepp::blomst:

Gjest Inggolf
Skrevet

Så søte de høres ut, Noz :) Hvordan går det med minstemann? Ligner han på storesøster? :)

Likner? Hehee, ja de fleste andre sier så :lol:

De gir meg en glede utenom det vanlige. Det tok sin

tid før jeg forsto sammenhengen, men når det går mer enn 1 uke

siden sist, så blir jeg skikkelig amper, frekk og irritabel!! Jeg mener i en høy

grad.. Det er jo ikke meningen å være så dust, får så innvendig vondt av

lengsel :sjenert: Så det var godt å få se dem etter 2 uker nå....

BitteLiten sov da jeg kom, våknet etter 2 timer. Jeg skulle gå opp å hente henne,

lukka opp døra en liten sprekk og sa ""halloooooo" med en halv-barnslig stemme....

"Tanteeeeeeeeee" hører jeg BitteLiten og ser at hun strekker armene opp for å bli

løftet opp :rodmer: Jeg døde bare litt...

Minsten har det fint men han er jo bare kjedelig :ler: Sover, sover og atter sover..

Har du hatt en fin helg da Rumle?

• Liker 1
Skrevet

Likner? Hehee, ja de fleste andre sier så :lol:

De gir meg en glede utenom det vanlige. Det tok sin

tid før jeg forsto sammenhengen, men når det går mer enn 1 uke

siden sist, så blir jeg skikkelig amper, frekk og irritabel!! Jeg mener i en høy

grad.. Det er jo ikke meningen å være så dust, får så innvendig vondt av

lengsel :sjenert: Så det var godt å få se dem etter 2 uker nå....

BitteLiten sov da jeg kom, våknet etter 2 timer. Jeg skulle gå opp å hente henne,

lukka opp døra en liten sprekk og sa ""halloooooo" med en halv-barnslig stemme....

"Tanteeeeeeeeee" hører jeg BitteLiten og ser at hun strekker armene opp for å bli

løftet opp :rodmer: Jeg døde bare litt...

Minsten har det fint men han er jo bare kjedelig :ler: Sover, sover og atter sover..

Har du hatt en fin helg da Rumle?

Det blir nok snart mer futt i han skal du se :ler:

Så koselig at du er så veldig begeistret for de, synes jeg, betyr nok mye for de også vil jeg tro :)

Har vært en ok helg her, stille og rolig :)

Skrevet

Innom og ønsker en fin dag i ballongen! :kaffekopp:

Skrevet

Noen ganger skulle helga hatt en dag til..

Gjest Tekola
Skrevet

God mooorgen! Ny bukse knebukse og topp ble med hjem fra Sørlandet, vi hadde passe fint vær og koste oss masse :strix:

I dag skal vinterjakkene vaskes, tørkes og pakkes bort, deilig med mer plass i gangen igjen!

Skrevet

:blomst: Goooood morgen og fiiiin dag til dere også!

Det var da svært så vanskelig det skulle være da? Ikke før jeg hadde fått feid ut helgebesøket mitt i går, vasket opp og ryddet unna, så kom det jammenimeg nytt besøk! :bond: Det ble sen kveld, men sånn er livet.

Ser ut til at dere har det ganske bra alle sammen? :kaffekopp:

Jeg har gått og tenkt litt på det Light og Hog snakket om her inne for noen dager siden. Hvem er vi i virkeligheten? Er vi den vi gir oss ut for å være her på KG?

Det er spennende, men også litt skremmende å tenke på hvor enkelt det er å "ljuge seg til en annen personlighet og livsstil" enn den man egentlig har - her inne på nettet.

For min del må jeg si at jeg tror jeg er omtrent helt lik meg sjøl både i virkeligheten og på nett. Med Aldrisurine vakende rundt her, kunne jeg ikke tørre noe annet. :fnise:

I tillegg har jeg stor tro på at dere som vanker i ballongen er akkurat de fine personene som jeg tror dere er. Det er jo mange grunner til at vi trives sammen. Alle er hyggelige, empatiske, humoristiske og ganske så oppegående. Jeg tror ikke man kan ljuge seg til å være et godt menneske.

Noz, du er et sjeldent tanteemne! Jeg har aldri vært bort'i en tante som er sååå glad i tantebarna dine før. Det er helt rørende og ganske unikt, tror jeg. :cry3:

Og så synes jeg det er så koselig at dere møtes og skravler :skravle: i ballongen selv om jeg uteblir noen dager.

Nå skal jeg fylle kaffekoppen for 3dje gang denne formiddagen. :kaffekopp:

• Liker 3
Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg sitter på campus, drukner i historie. Det er forsåvidt greit, men om under 1 time skal jeg ha veiledning I matematikk... kjenner jeg vil grine bare ved tanken :snurt:

Ellers svever jeg etter lørdagens oppvåkning og vårværet viser seg fra sin gode side I dag, endelig :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan melde å ha vasket vinduer i helga. Nuh ser alt så meget lysere ut. :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter på campus, drukner i historie. Det er forsåvidt greit, men om under 1 time skal jeg ha veiledning I matematikk... kjenner jeg vil grine bare ved tanken :snurt:

Ellers svever jeg etter lørdagens oppvåkning og vårværet viser seg fra sin gode side I dag, endelig :laugh:

Du må ikke grine over matte når du skal få veiledning da Nosoul! :kose:

Matte handler om å knekke (en kode) noen koder, og du kommer til å få det lettere når du får hjelp til denne knekkingen.

xViSq8R.gif

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...