Mynona Skrevet 10. mars 2014 #1401 Del Skrevet 10. mars 2014 De skal få slippe en dansende My her altså men jeg tror jeg skal gå meg en ørliten tur i det nydelige været straks. VÅR!! Ble det haging på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1402 Del Skrevet 10. mars 2014 Hjemme fra jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2014 #1403 Del Skrevet 10. mars 2014 Man må jo svinge seg rundt og aktivisere seg i trådene mens man er her vettu. Jeg har fått gjort mye i dag og det ble slik jeg spådde; mitt humør og arbeidslyst henger veldig sammen med lys eller ikke lys.Det er kaldt, men vårlig i dag. Det er for tidlig å sette seg ut på verandaen i pausene, men det kommer stadig nærmere. Trengs en skikkelig skrubb der ute, men det får vente litt til. Gikk det bra med reparatøren i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1404 Del Skrevet 10. mars 2014 Jobben var ok den, kan sende PM om folk vil. Skjedde litt morsomme ting der å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2014 #1405 Del Skrevet 10. mars 2014 Fint at dagen din ble bra, Vex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mars 2014 #1406 Del Skrevet 10. mars 2014 --- Her skinner sola fra knallblå himmel, og jeg sitter inne og venter på rørleggeren som skal sette inn ny radiator på gjesterommet. :sleeping: Teller på knappene om jeg skal våge meg ut og gjøre litt hageryddearbeid. --- Så herlig, fikk du startet i hagen? Håper alle i ballongen får en fin og vårlig uke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1407 Del Skrevet 10. mars 2014 Fint at dagen din ble bra, Vex. Var jo en liten en som plutselig sa noe he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1408 Del Skrevet 10. mars 2014 De skal få slippe en dansende My her altså men jeg tror jeg skal gå meg en ørliten tur i det nydelige været straks. VÅR!! Ble det haging på deg? Slippe? Du hadde kanskje fått vekket dem også da My! Gikk du ut i finværet? Jeg fikke haget ja, og det var utrolig deilig. Hjemme fra jobb nå Forstår det som om det gikk greit i dag Vex. Det var veldig hyggelig å høre. Man må jo svinge seg rundt og aktivisere seg i trådene mens man er her vettu. Jeg har fått gjort mye i dag og det ble slik jeg spådde; mitt humør og arbeidslyst henger veldig sammen med lys eller ikke lys.Det er kaldt, men vårlig i dag. Det er for tidlig å sette seg ut på verandaen i pausene, men det kommer stadig nærmere. Trengs en skikkelig skrubb der ute, men det får vente litt til. Gikk det bra med reparatøren i dag? Deilig med frisk vårluft i klærne Hoppe! Jeg så også at det trengs å skrubbes litt både her og der, men venter til jeg er helt sikker på at det er ordentlig vår. Og rørleggeren var her. Han er en drøm av en rørlegger, kommer til avtalt klokkelsett blid som en sol, plystrer når han jobber og gjør en fantastisk ordenltig jobb. Han kan jeg anbefale. (Også er han pen og kjekk i tillegg) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1409 Del Skrevet 10. mars 2014 Så herlig, fikk du startet i hagen? Håper alle i ballongen får en fin og vårlig uke Jaaaaa, Rumle, jeg fikk fjernet gammelt løv, visne kvister og utdødde overvintrede blomster. Det var så herlig å jobbe ute i sola igjen. Endelig. Var jo en liten en som plutselig sa noe he he En liten en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1410 Del Skrevet 10. mars 2014 Jaaaaa, Rumle, jeg fikk fjernet gammelt løv, visne kvister og utdødde overvintrede blomster. Det var så herlig å jobbe ute i sola igjen. Endelig. En liten en? Ja en som alltid er så stille og rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. mars 2014 #1411 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen gode tips mot mandagsmorgenblues? Evt trøtthet. Når man ikke drikker kaffe. Forskning sier at et eple på morgenkvisten er mer effektivt enn kaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. mars 2014 #1412 Del Skrevet 10. mars 2014 Deilig med frisk vårluft i klærne Hoppe! Jeg så også at det trengs å skrubbes litt både her og der, men venter til jeg er helt sikker på at det er ordentlig vår. Og rørleggeren var her. Han er en drøm av en rørlegger, kommer til avtalt klokkelsett blid som en sol, plystrer når han jobber og gjør en fantastisk ordenltig jobb. Han kan jeg anbefale. (Også er han pen og kjekk i tillegg) Til avtalt tid!? Finnes det virkelig håndtverkere som gjør det? Synes det er lit irriterende at de alltid "kommer mellom kl 9 og 16" Pen og kjekk ja, kanskje jeg skal tette vasken eller doen eller dusjen..litt sånn tilfeldig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1413 Del Skrevet 10. mars 2014 Hmm, ja det må du gjøre Noz! Han er den beste rørleggeren vi noen gang har hatt, men du - jeg tror han er gift og har små barn. Han er ca.. 32 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. mars 2014 #1414 Del Skrevet 10. mars 2014 Til avtalt tid!? Finnes det virkelig håndtverkere som gjør det? Synes det er lit irriterende at de alltid "kommer mellom kl 9 og 16" Pen og kjekk ja, kanskje jeg skal tette vasken eller doen eller dusjen..litt sånn tilfeldig Bare han ikke viser frem rørleggerspekken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1415 Del Skrevet 10. mars 2014 Bare han ikke viser frem rørleggerspekken. Anje da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. mars 2014 #1416 Del Skrevet 10. mars 2014 Anje da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1417 Del Skrevet 10. mars 2014 Bare han ikke viser frem rørleggerspekken. Jeg så at han ene kollegaen min hadde hawaii mønster på trusa si, er det så mye bedre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1418 Del Skrevet 10. mars 2014 Heller Hawaiimønster enn dette da Vex! (Selv om dette ikke er den verste rørleggersprekken jeg har sett i mitt liv) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1419 Del Skrevet 10. mars 2014 Heller Hawaiimønster enn dette da Vex! (Selv om dette ikke er den verste rørleggersprekken jeg har sett i mitt liv) Hva med hawaii rørleggersprekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1420 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, på en rørlegger fra Hawaii? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå