Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå drikker jeg min første Tia Maria i mitt (x-antall) laaaange liv! Hvorfor har jeg ikke smakt det før? Det var jammen godt! :nigo:

Endret av Rumle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og på søndag blir det bursdagsselskap på meg også :Nikke:

Er det til en venninne og ut på byen og greier eller My?

Venninne som har leid et utested, så det blir ut på byen og greier ja. Jeg kjenner bursdagsbarnet og 2 til, av de 60 som har sagt de kommer.

Skrevet

Venninne som har leid et utested, så det blir ut på byen og greier ja. Jeg kjenner bursdagsbarnet og 2 til, av de 60 som har sagt de kommer.

Hva er det i en Tia Maria? Jeg har heller ikke smakt det før.

Skrevet

Ja, si det - jeg drikker det bart med masse is - aner ikke hvordan jeg skal lage drink av det da - men det var godt det altså! Det er vel en søtvin/likør tror jeg? Men, ikke kjempeubehagelig søt .. bare søt og god med masse nydelig kaffesmak :jepp:

Fikk veldig lyst å prøve med kokosmelk og espresso og lage en iskald sommerdrink .. vi får se når det blir varmere :ler:

Skrevet

Åhh, jeg trodde det var en drink jeg!

Jeg prøver å finne billig sommerferie jeg.. Men det er ikke så lett midt i juli liksom!

Skrevet

Åhh, jeg trodde det var en drink jeg!

Jeg prøver å finne billig sommerferie jeg.. Men det er ikke så lett midt i juli liksom!

Åhh ferie! Hvor vil du da? :)

Skrevet

Tia betyr tante på spansk

• Liker 1
Skrevet

Så søte katter på hunder!! Skulle hatt noen slike par selv! Papoy og... pus.. Nei, det klinget ikke...

Åhh ferie! Hvor vil du da? :)

Njaa.. egentlig vil jeg til Asia, men venninna har begrenset budsjett for hun skal kjøpe bo nå, så må finne noe billig, og da utgår Asia. Har sett litt på Montenegro. Men alle hotell/leilighetene ser så... ufreshe ut. Også koster det tross alt en del likevel. Midt i juli. Vi får se.

Skrevet (endret)

Så søte katter på hunder!! Skulle hatt noen slike par selv! Papoy og... pus.. Nei, det klinget ikke...

Njaa.. egentlig vil jeg til Asia, men venninna har begrenset budsjett for hun skal kjøpe bo nå, så må finne noe billig, og da utgår Asia. Har sett litt på Montenegro. Men alle hotell/leilighetene ser så... ufreshe ut. Også koster det tross alt en del likevel. Midt i juli. Vi får se.

Er det helt umulig å få sånne plasser på slike siste liten billetter? Eller hva de kalles?

Altså, til en ok pris ..

Endret av Rumle
Skrevet

Aner ikke :vetikke: Også er vi ikke så fleksible med datoer heller, så da blir det vanskelig egentlig.

Skrevet

Ja, sånn er det nok - uansett er det nok mange som er interessert i de billettene ..

Gjest Ampoule
Skrevet

Fluffy eller Banana :laugh:

Skrevet

Fluffyyyy! Fluffy og Papoy! Det er mine nye kjæledyr!

(har bare sett film nr 1 da!! )

• Liker 2
Gjest Ampoule
Skrevet

Fluffyyyy! Fluffy og Papoy! Det er mine nye kjæledyr!

(har bare sett film nr 1 da!! )

aa11b079f683596e33ed8c64841155b1.jpg

• Liker 1
Skrevet

Åh?

Kusina mi sa det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...