Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha ha jeg er manager i Glimt

Videoannonse
Annonse
Gjest Ampoule
Skrevet (endret)

Noen her inne som har et boktips eller fem? Trenger et friskt pust og det var ingen av de nye leseeksemplarene på jobb som fristet. :)

Endret av Ampoule
Skrevet

Noen her inne som har et boktips eller fem? Trenger et friskt pust og det var ingen av de nye leseeksemplarene på jobb som fristet. :)

Rumle minnet meg nettopp på en! A prayer for Owen Meany - John Irving

• Liker 1
Skrevet

:ler:

Tror jammen jeg snart må lese den igjen!

Skrevet

Ellers har jeg ikke så mye nytt å anbefale .. smått med lesing her for tiden :sukk:

Skrevet

Politimannen som brukte smokk er min anbefaling, den et virkelig bra

Gjest Ampoule
Skrevet

Takk!

Har lest første kapittel nå og tror ikke det blir mye søvn i natt :lol:

Gjest Ampoule
Skrevet

Politimannen som brukte smokk er min anbefaling, den et virkelig bra

Takk! :)

Skrevet (endret)

Er det veldig slemt av meg å være dønn lei innleggene til en viss frue og fanskaren hennes..?

Edit; for ordens skyld, ikke FruN!

Endret av hog
  • Liker 1
Gjest Ampoule
Skrevet

Er det veldig slemt av meg å være dønn lei innleggene til en viss frue og fanskaren hennes..?

Edit; for ordens skyld, ikke FruN!

Hvis vi tenker på samme frue støtter jeg deg i den..

Gjest Ampoule
Skrevet

Er det veldig slemt av meg å være dønn lei

...

Forresten, så den korte beskrivelsen av deg. Det er ikke det inntrykket jeg har av deg i det hele tatt! Hvis jeg går vekk i fra hva tråden handlet om ville jeg heller beskrevet deg som mørk, tankefull, nysgjerrig, intelligent (bedreviter :lol: )Så det fikk meg til å tenke på hvem personen bak brukernavnene egentlig er og hvor stor del av dem får vi se...

Hvem er dere egentlig? :klo:

Skrevet

Forresten, så den korte beskrivelsen av deg. Det er ikke det inntrykket jeg har av deg i det hele tatt! Hvis jeg går vekk i fra hva tråden handlet om ville jeg heller beskrevet deg som mørk, tankefull, nysgjerrig, intelligent (bedreviter :lol: )Så det fikk meg til å tenke på hvem personen bak brukernavnene egentlig er og hvor stor del av dem får vi se...

Hvem er dere egentlig? :klo:

Vel, det er jo ikke akkurat ting man vanligvis går rundt og skryter av, så ikke så merkelig du har fått et litt annet inntrykk. Klart ting kan vinkles forskjellig, men jeg tror den beskrivelsen var ganske presis altså.

Ble heller ikke skrevet for å få sympati/fiske etter komplimenter, jeg er fornøyd med meg selv og vil ikke endre meg.

Skrevet

Er det tråen om Fotballfruen dere snakker om? Synes ikke jeg har sett den på evigheter jeg :vetikke: Kanskje jeg har utviklet en motstandsmekanisme mot å se den i det hele tatt :laugh:

Gjest Ampoule
Skrevet

Vel, det er jo ikke akkurat ting man vanligvis går rundt og skryter av, så ikke så merkelig du har fått et litt annet inntrykk. Klart ting kan vinkles forskjellig, men jeg tror den beskrivelsen var ganske presis altså.

Ble heller ikke skrevet for å få sympati/fiske etter komplimenter, jeg er fornøyd med meg selv og vil ikke endre meg.

Var ikke ment som å gi deg sympati og jeg vet du ikke fisket etter komplimenter. Var ikke derfor jeg skrev det, synes bare det er interessant og tenke over at bildet vi har av hverandre her inne kanskje ikke ville vært mulig å kjenne igjen i "verden utenfor"

• Liker 1
Skrevet

Er det tråen om Fotballfruen dere snakker om? Synes ikke jeg har sett den på evigheter jeg :vetikke: Kanskje jeg har utviklet en motstandsmekanisme mot å se den i det hele tatt :laugh:

Er nok en annen frue vi tenker på, med fru i brukernavnet ;)

• Liker 1
Skrevet

Er nok en annen frue vi tenker på, med fru i brukernavnet ;)

Åhja .. så godt jeg følger med :laugh:

Skrevet

Jeg er lei av henne jeg med

• Liker 1
Skrevet

Har sett filmen, men ikke lest boka :) *noterer* takk for tips!

Bare hyggelig :) Jeg likte den veldig godt i alle fall :jepp: Likte du filmen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...