Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Ampoule
Skrevet

Nydusjet, rigget til i sofaen med minions-tøflene mine og bloggerne på tv :popcorn:

I morgen blir det bytur sammen med ei venninne og gudbarnet mitt.

Kjempe lenge siden jeg har sett de, så det blir kooooos :rodmer:

Minions :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydusjet, rigget til i sofaen med minions-tøflene mine

...

Minions :rodmer:

Dere har så rett! :ler:

keep-calm-and-papoy--3.png

Skrevet

Jeg har mange mulige navn til min fremtidige hund. Papoy er en av de :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Om man ikke kan fargelegge på fifa orker jeg ikke. Det er det som opptar meg. Fotball og ishockey

• Liker 1
Skrevet

Herregud... Hadde jeg sett deg stå i en park og rope "Papoy!" tror jeg kanskje ikke jeg hadde overlevd :ler:

• Liker 1
Skrevet

Herregud... Hadde jeg sett deg stå i en park og rope "Papoy!" tror jeg kanskje ikke jeg hadde overlevd :ler:

Hahaha, det har jeg ikke tenkt på en gang :ler:

Håper du hadde ledd deg ihjel da, og ikke dødd av flauhet!

Skrevet

Min hund skal hete Karl-Jasper

• Liker 1
Gjest Ampoule
Skrevet

:ler: Håper du går for det navnet!

Skrevet

Om man ikke kan fargelegge på fifa orker jeg ikke. Det er det som opptar meg. Fotball og ishockey

Bryr du deg om de hjemlige ligaene? Kom plutselig på at jeg tror jeg har sett deg snakke mest om NHL og Bundesliga.

Hahaha, det har jeg ikke tenkt på en gang :ler:

Håper du hadde ledd deg ihjel da, og ikke dødd av flauhet!

Definitivt av latter!

Skrevet

Jeg følger to fra KG på instagram. Og den ene husker jeg ikke hvem er. Altså brukeren. Det er en som liker å tegne, og er kjempeflink. Noen som kan huske hvem det var? Sikkert 2 år siden i uinteressant tråden der mange av oss ble kjent.

Skrevet

Bryr du deg om de hjemlige ligaene? Kom plutselig på at jeg tror jeg har sett deg snakke mest om NHL og Bundesliga.

Definitivt av latter!

Jeg bryr meg såpass om de hjemlige ligaene at jeg tror keeperen på laget her vasker opp i keeperhansker. De virker så glatte at det blir mye baklengsmål. Følger selvfølgelig med på tabellen også. Å så blir det litt æresdivisjon også i flekkene.
Gjest Ampoule
Skrevet

Jeg følger to fra KG på instagram. Og den ene husker jeg ikke hvem er. Altså brukeren. Det er en som liker å tegne, og er kjempeflink. Noen som kan huske hvem det var? Sikkert 2 år siden i uinteressant tråden der mange av oss ble kjent.

Hm, det er noe med det som virker veldig kjent. Men klarer ikke helt å plassere det...

Skrevet

Jeg bryr meg såpass om de hjemlige ligaene at jeg tror keeperen på laget her vasker opp i keeperhansker.

...

:ler: Dere får kjøpe Hr. Neuer ;)

Skrevet

:ler: Dere får kjøpe Hr. Neuer ;)

Kan jo ta Cillessen, han er jo litt rimeligere he he
Skrevet

Åh! :strix:

Ny seng! Så deilig. :hjerter_rundt:

----------------

I dag har vært en helt utrolig artig dag. :hoppe:

Reiste hjemmefra tidlig til morgenen i dag, tok Moss-Horten-ferja, kjørte fra Horten til Sandefjord - valsa rundt i Sandefjord mens vi ventet på at Strømstad-ferjen skulle komme inn.

Var innom et kjøpesenter og kunne ikke la være å ta et bilde av toppselgerhylla på ARK. (Se under her)

Ferske reker og hvitvin på "Oslofjord", varmt og godt i sola på dekk og kjempetilbud i tax-freen. :Hehe:

Vel i havn i Strømstad ble det en snarvisitt innom Godtebutikken og har akkurat kommet hjem nå.

Sjekk'a!

:fnise:

eAYGc8c.jpg

Så gøy! :laugh:

Høres ut som du har hatt en fin dag :blomst:

Var det ikke en som var her en liten stund som het applecore, eller noe på apple, eller er det jeg som tuller nå? :vetikke:

Sliiiitan med ny seng .. det må jeg investere i meeeget snart også :Nikke:

Skrevet (endret)

Mai 2012 faktisk... :plystre:

Da ble du venner med huskypusky og applecore i hvert fall..

Neida, jeg er ikke alt for nysgjerrig. Ikke i det hele tatt.

Edit; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=99867&page=3842

Endret av hog
  • Liker 1
Skrevet

Er du synsk, hog? :sjokkert:

Stappet inn ca dette i Google; site:forum.kvinneguiden.no fortell noe helt uinteressant instagram

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...