PPM Skrevet 9. april 2015 #14041 Skrevet 9. april 2015 Må kjøre litt lengre enn sandefjord neste gang.
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2015 #14042 Skrevet 9. april 2015 Denne tegnegalskapen! Har faktisk ikke hørt om andre enn dere her som er opptatte av det enn så lenge, men jeg har skjønt at det driver å tar av for tiden. 2
Gjest Tekola Skrevet 9. april 2015 #14043 Skrevet 9. april 2015 Jasså, Petter, Vestfolding, men lenger sør?
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14044 Skrevet 9. april 2015 Godteri, indrefilet, munnskyllevann, tannpasta, cognac, ost, høyrygg, bankekjøtt og et brøøøøøød! Det var en så fin tur, at jeg hadde egentlig ikke trengt å kjøpe noe i det hele tatt. Der beste som finnes er ei deilig seng - spør du meg. 3
PPM Skrevet 9. april 2015 #14045 Skrevet 9. april 2015 Nei, nei! Ikke Tønsberg! Skumle moderatorer der!
PPM Skrevet 9. april 2015 #14046 Skrevet 9. april 2015 Jasså, Petter, Vestfolding, men lenger sør? Larvik. 1
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14047 Skrevet 9. april 2015 Neste gang dere trenger å slå ihjel litt tid får du stoppe midt mellom Horten og Sandefjord, ikke så verst i denne byen heller Det hørtes skikkelig idyllisk ut! Kanskje vi må få tak i litt reker når vi skal til Sørrrrrrlandet i helgen Gjett tre ganger om jeg tenkte på deg og en annen frue da! Visste jo at dere var i nærheten og muligens hadde en date i dag tilogmed? Må kjøre litt lengre enn sandefjord neste gang. Hvor langt da? Denne tegnegalskapen! Har faktisk ikke hørt om andre enn dere her som er opptatte av det enn så lenge, men jeg har skjønt at det driver å tar av for tiden. Tar av og tar av ..... Du har så mye annet å tenke på og drive med for tiden du vet du Nozzefina. Bare vent til du får litt fritid igjen, da tenker jeg du blir med på galskapen. 3
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14048 Skrevet 9. april 2015 Dere skriver fortere her inne enn jeg klarer å tenke! 3
Mynona Skrevet 9. april 2015 #14049 Skrevet 9. april 2015 Jeg tror jeg tar meg en tur til deg jeg Aldri. Og smaker litt fra handlekurven. Men cognacen kan du få ha for deg selv Du er bare misunnelig du Noz! (det er jo alltid det som er årsaken til hva som helst her på KG ) 2
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14051 Skrevet 9. april 2015 Jeg tror jeg tar meg en tur til deg jeg Aldri. Og smaker litt fra handlekurven. Men cognacen kan du få ha for deg selv Du er bare misunnelig du Noz! (det er jo alltid det som er årsaken til hva som helst her på KG ) Ja, også er hun tjukk og feit! Bare ei mil eller så, Aldrisur. Javisst, jeg vet jo hvor Larvik er da Petter! 2
Gjest Tekola Skrevet 9. april 2015 #14052 Skrevet 9. april 2015 Ingen date før neste uke Hyggelig å bli tenkt på!
PPM Skrevet 9. april 2015 #14053 Skrevet 9. april 2015 (endret) Kjører samme runda en eller to ganger i måneden jeg også bare andre veien, sandefjord>strömstad>moss>horten>hjem.. *eller ja, det blir vel ikke andre veien egentlig... Endret 9. april 2015 av Petter 1
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14054 Skrevet 9. april 2015 Ingen date før neste uke Hyggelig å bli tenkt på! Jeg tenker ofte på dere jeg. Kjører samme runda en eller to ganger i måneden jeg også bare andre veien, sandefjord>strömstad>moss>horten>hjem.. Jobbetur eller pleasure? Det er jo en fin tur om man bare kan hygge seg.....tenker jeg. 2
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14056 Skrevet 9. april 2015 Harryhandel er et must i min bok. 2
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2015 #14057 Skrevet 9. april 2015 Det ble mange go`saker med hjm ja Aldri! Men hva skjer med sossekjøttet for tida? Aldri og my, hehee jeg er ikke misunnerlig på tegningen deres...Jeg er heller misunnerlig på tolmodigheten deres, jeg kan ikke fatte eller begripe hvordan i alle dager dere klarer å sitte der å gjøre det dere gjør! Så deilig med ny seng, sellv om det er kostbart sånn på en gang i starten, så er det jammen en billig investering for det om...Vi brukes skremmende mange år av livene våre i senga! 3
PPM Skrevet 9. april 2015 #14058 Skrevet 9. april 2015 (endret) Harryhandel er et must i min bok. Så sant, så sant. - Hva er sossekjøtt? Endret 9. april 2015 av Petter 1
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14059 Skrevet 9. april 2015 Det ble mange go`saker med hjm ja Aldri! Men hva skjer med sossekjøttet for tida? Aldri og my, hehee jeg er ikke misunnerlig på tegningen deres...Jeg er heller misunnerlig på tolmodigheten deres, jeg kan ikke fatte eller begripe hvordan i alle dager dere klarer å sitte der å gjøre det dere gjør! Så deilig med ny seng, sellv om det er kostbart sånn på en gang i starten, så er det jammen en billig investering for det om...Vi brukes skremmende mange år av livene våre i senga! Alt kjøtt går i sous viden for tida Noz. Noz, det er så deilig å sitte og konsentrere seg om et helt banalt fargeliggingsark. ALLE problemer (om du har noen) forsvinner ut av hodet og din største utfordring der og da, er å holde fargene innenfor strekene og ja selvsagt, hvilken farge du skal farge med der og da. Du burde prøve. Du trenger å få litt "ro i rumpa di" du vettu. 3
Mynona Skrevet 9. april 2015 #14060 Skrevet 9. april 2015 Så deilig med ny seng, sellv om det er kostbart sånn på en gang i starten, så er det jammen en billig investering for det om...Vi brukes skremmende mange år av livene våre i senga! Ja, det skal bli deilig. Senga varer jo i rundt 20 år, så hvis man deler kostnaden over levetiden er det jo ikke ille i det hele tatt. Og den jeg har nå har jeg hatt i... 15 år, men madrassen min har jeg nok hatt i 20. Den er helt ferdig. Han Paul som har fått meg til å innse at det er på tide med ny. Han er veldig opptatt av søvn og god søvn/søvnhygiene, så har fått noen foredrag Noz, det er så deilig å sitte og konsentrere seg om et helt banalt fargeliggingsark. ALLE problemer (om du har noen) forsvinner ut av hodet og din største utfordring der og da, er å holde fargene innenfor strekene og ja selvsagt, hvilken farge du skal farge med der og da. Ja, det er akkurat sånn det er. Tiden går ganske fort også! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå