Gjest Ampoule Skrevet 8. april 2015 #14021 Skrevet 8. april 2015 (endret) Endret 9. april 2015 av Ampoule 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2015 #14022 Skrevet 9. april 2015 Jeg starter dagen med å si at jeg er superskuffet over vidunder-stearinlyset som skulle eksplodere i fargerike opplevelser. Det brenner nå på tredje timen og ingenting skjer. Åtti kroner for et vanlig hvitt "lys i glass" som ikke gjør noen som helst kunster, er lureri! Jeg føler meg lurt! *jo, det lukter "te", men allikevel* 2
Anje Skrevet 9. april 2015 #14023 Skrevet 9. april 2015 Hva er dette vidunderlyset? Tror ikke jeg har hørt om slikt før... 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2015 #14024 Skrevet 9. april 2015 Her! Har nå sett med lupe på veken og ser at det er en liten tynn "ting" ved siden av veken...akkurat som at det er noe mer som det skal brennes i...en tilleggsveke som antagelig skal sette i gang miraklene, men altså ikke i mitt lys. Buhu...rett og slett. 3
Anje Skrevet 9. april 2015 #14025 Skrevet 9. april 2015 Oi! Det var et morsomt lys. Du får ta med ditt tilbake til butikken og få deg et som virker som det skal, Hoppe. 2
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2015 #14029 Skrevet 9. april 2015 ...men jeg har kastet både kvitteringen og emballasjen. Får neppe byttet det da. 2
Rumle Skrevet 9. april 2015 #14030 Skrevet 9. april 2015 ...men jeg har kastet både kvitteringen og emballasjen. Får neppe byttet det da. Hmmm nei du er inne på noe der unge dame .. 2
Severus Skrevet 9. april 2015 #14031 Skrevet 9. april 2015 Jaja, du får teste med en lighter neste gang. Det gjorde jeg på jobb 1
PPM Skrevet 9. april 2015 #14032 Skrevet 9. april 2015 (endret) Jeg starter dagen med å si at jeg er superskuffet over vidunder-stearinlyset som skulle eksplodere i fargerike opplevelser. Det brenner nå på tredje timen og ingenting skjer. Åtti kroner for et vanlig hvitt "lys i glass" som ikke gjør noen som helst kunster, er lureri! Jeg føler meg lurt! *jo, det lukter "te", men allikevel* Tenker det lukter ***** jeg. Men det er nok noe galt med elektronikken der, eller at det bare er tomt for strøm. *hvis innmaten funker som jeg tror den gjør så aktiveres den av sterkt lys, for eksempel hvis den står nær et vindu der det kommer sol inn. Har den stått sånn i butikken noe tid så er den nok tom. Endret 9. april 2015 av Petter 2
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14033 Skrevet 9. april 2015 Bah! Jeg har så vondt i en tå ikke har jeg slått meg, ikke er det noe sår, ikke noe som er inngrodd. Den bare verker noe sinnsykt! Er du bedre i tåa nå eller? Gratulerer med 700 sider i ballongen! Gratulere selv! Dere er jammenimeg gode til å skrive her inne! Juuuhu, premiere på Else-show på TV2 Ser dere også på eller? Hun er jo så herlig!! Jeg så på det Noz! Hun er så herlig uhøytidelig. Her om dagen møtte jeg henne i Møllergata, og jeg hadde så lyst til å bare fortelle henne hvor godt jeg liker måten hun er på. Men jeg torde ikke. Angra etterpå. ...men jeg har kastet både kvitteringen og emballasjen. Får neppe byttet det da. Jeg synes du skal ta med det lyset tilbake til butikken uansett jeg Hoppe. De kan jo selv se at det ikke er mye brent, og at det ikke virker som det skal. Tenker det lukter ***** jeg. Men det er nok noe galt med elektronikken der, eller at det bare er tomt for strøm. *hvis innmaten funker som jeg tror den gjør så aktiveres den av sterkt lys, for eksempel hvis den står nær et vindu der det kommer sol inn. Har den stått sånn i butikken noe tid så er den nok tom. Er det batteri inni lyset? Det var liksom ikke i mine tanker, men ja, noe må det jo være som får det til å skifte farge - eventuelt ikke skifte farge. 3
PPM Skrevet 9. april 2015 #14034 Skrevet 9. april 2015 Ja, er to store knappeceller i bånn av den, og litt elektronikk. 2
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14035 Skrevet 9. april 2015 Ja, er to store knappeceller i bånn av den, og litt elektronikk. Takk Petter. Du gjorde meg litt klokere i dag. 2
PPM Skrevet 9. april 2015 #14036 Skrevet 9. april 2015 Takk Petter. Du gjorde meg litt klokere i dag. Takk selv, du gjorde meg litt mindre sur enn det jeg var fra før. 2
Mynona Skrevet 9. april 2015 #14037 Skrevet 9. april 2015 Hola! Jeg skulle ut å spise og drikke vin med en studievenninne i dag jeg, men det var noe barnevaktkræsj, så da ble det hjem i steden! Dvs, ikke rett hjem. Det ble en dyr avstikker innom Skeidar. Nå har jeg ny seng på vei 1
Aldrisur Skrevet 9. april 2015 Forfatter #14038 Skrevet 9. april 2015 Takk selv, du gjorde meg litt mindre sur enn det jeg var fra før. Åh! Hola! Jeg skulle ut å spise og drikke vin med en studievenninne i dag jeg, men det var noe barnevaktkræsj, så da ble det hjem i steden! Dvs, ikke rett hjem. Det ble en dyr avstikker innom Skeidar. Nå har jeg ny seng på vei Ny seng! Så deilig. ---------------- I dag har vært en helt utrolig artig dag. Reiste hjemmefra tidlig til morgenen i dag, tok Moss-Horten-ferja, kjørte fra Horten til Sandefjord - valsa rundt i Sandefjord mens vi ventet på at Strømstad-ferjen skulle komme inn. Var innom et kjøpesenter og kunne ikke la være å ta et bilde av toppselgerhylla på ARK. (Se under her) Ferske reker og hvitvin på "Oslofjord", varmt og godt i sola på dekk og kjempetilbud i tax-freen. Vel i havn i Strømstad ble det en snarvisitt innom Godtebutikken og har akkurat kommet hjem nå. Sjekk'a! 4
Mynona Skrevet 9. april 2015 #14039 Skrevet 9. april 2015 ÅH, jeg har begge de bøkene der Ja, ny seng blir deilig. Etter jeg kom hjem fra tyrkia kjente jeg hvor dårlig min egentlig er. Har tenkt på å kjøpe lenge, men det er jo et hugg inn i budsjettet, så har bare blitt til at jeg utsetter det Hva har dere kjøpt i Schwwwweeeeeden da? Bare godteri? 1
Gjest Tekola Skrevet 9. april 2015 #14040 Skrevet 9. april 2015 Neste gang dere trenger å slå ihjel litt tid får du stoppe midt mellom Horten og Sandefjord, ikke så verst i denne byen heller Det hørtes skikkelig idyllisk ut! Kanskje vi må få tak i litt reker når vi skal til Sørrrrrrlandet i helgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå