Severus Skrevet 7. april 2015 #13961 Skrevet 7. april 2015 Du skal få lov til å være min spesialutvalgte rosenknupp, hele denne uka ...og det er det ingen andre som noen sinne har fått! Takk takk. De hadde den ikke på min Rema iallefall. Burde stå med sånn der dospray og luftfriskere 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13962 Skrevet 7. april 2015 Strøk på eksamen, skal ta den igjen 15.april og har ny 21.april og for å være ærlig så tror jeg dem begge går rett vest, så på en måte har jeg glemt meg selv litt. Han har nemlig svært liten forståelse for skole/studier, men nå har jeg sagt ifra at vi nesten ikke ses på et par uker Skal dere ikke se hageprogrammet som begynner på TV2 nå!? Det må jo være midt i blinken for dere to! Du trenger litt tid for deg selv, så bra at du er flink til å si ifra om det. Det er ikke alltid så enkelt når man kanskje egentlig vil være sammen med kjæresten sin. Ikke noe hageprogram for meg nei. Jeg vet jeg er sær, men jeg kan ikke utstå denne eplekjekke programlederen. Hun er så høy på seg selv at jeg begynner å klø over hele kroppen. Hei snuppelure! Så koselig å se deg. Hei Ampoule! Huff da Noz, dumt at det gikk så dritt med eksamen. Men nå må du skjerpe deg da vetu, så får du til det Det er jeg sikker på. Nå har jeg strøken leilighet. Hvis man ikke titter inn på soverommet Og nå skal jeg sette meg ned å fargelegge litt jeg og. En venninne av meg har akkurat bestilt boken også, så dette smitter altså! Bra med strøken leilighet. (Så lenge det varer ) Fargelegging smitter ja! Kom over bøkene i bladhylla på Kiwi her forleden. Det brer tydeligvis om seg. Det er utsolgt i mange av bokhandlene. Snart kommer alle fargeleggingskundene og skal kjøpe flere grønne tusjer. Da kan det hende de er utsolgt på det også. Det er bra dere liker hversagsglimtene mine! Jeg elsker dem. (Var rart å skrive...) -------------- I dag var jeg innom Staples - de sleger jo alt av penner og papir og sånt. Der fant jeg noe alldeles fantastisk som heter Faber Filtpenner. Fantastiske tusjer, men det er lliksom ikke tusjer heller, mer sånn penselaktige myke tupper. De var rådyre! Gubbeskinnet så at jeg og spurte om jeg skulle kjøpe de? Naaaiiiii, er for dyre synes jeg - sa jeg. Jeg sto også med en gull- og en sølvtusj i hånda. Enden på visa var at vi gikk ut av butikken med denne fantastiske Faber-pakka, en halv kilo Evergood, en gull og en sølvtusj pluss en blyantspisser. Han trakk jammen kortet sitt før jeg fikk sukk for meg gett. Snakk om flaks for meg. Nå har det blitt enda morsommere å fargelegge. PS: Det er bare én ting. Jeg får så vondt i høyrehånda, og jeg er keivhendt altså. Men tar av korken på tusjen og holder den hardt i hånda hver gang jeg skifter farge. Glemmer meg bort hele tiden. 1
Mynona Skrevet 7. april 2015 #13963 Skrevet 7. april 2015 Haha, du får legge fra deg korken Så stas med nye tusjpenner da! Og snilt gubbeskinn.
Gjest Tekola Skrevet 7. april 2015 #13964 Skrevet 7. april 2015 Hurra for gubbeskinnet! Nå har jeg sittet og drømt meg bort i et par timer i langhåra, skjeggete menn i kilt... Outlander, altså! Bale se, ikke løle
Rumle Skrevet 7. april 2015 #13965 Skrevet 7. april 2015 (endret) Snille herr aldri som trakk kortet så du får fargeleggings "fixet" ditt! Endret 7. april 2015 av Rumle 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13966 Skrevet 7. april 2015 Ja snille gubbeskinnet. Det er jo nettopp det at jeg glemmer å legge fra meg korken. Hva er det med menn i kilt? Jeg synes ikke det er så veldig... men mange av venninnene mine synes det er
Gjest Ampoule Skrevet 7. april 2015 #13968 Skrevet 7. april 2015 Jeg fikk flere farger i posten i dag Og på lørdag skal jeg på staples å teste de nye tusjtingene til Aldrisur 1
Gjest Ampoule Skrevet 7. april 2015 #13969 Skrevet 7. april 2015 Hurra for gubbeskinnet! Nå har jeg sittet og drømt meg bort i et par timer i langhåra, skjeggete menn i kilt... Outlander, altså! Bale se, ikke løle Outlander Har du lest bøkene? De er enda bedre!
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13970 Skrevet 7. april 2015 Snille herr aldri som trakk kortet så du får fargeleggings "fixet" ditt! Fargeleggingsfixet ja, der sa du det.
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2015 #13971 Skrevet 7. april 2015 (endret) Jeg elsker dem myke tupper.... Gubbeskinnet så at jeg ---> PS: Det er bare én ting. Jeg får så vondt i høyrehånda og jeg er keivhendt altså. Men holder den hardt i hånda hver gang jeg skifter farge. Glemmer meg bort hele tiden. Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men plutselig hadde et dikt kommet til meg av hennes ord... lol Nå har jeg sittet og drømt meg bort i et par timer i langhåra, skjeggete menn i kilt... Outlander, altså! Bale se, ikke løle Prøver du å skrive "ikke beføle" der eller? Jeg forstår deg i så fall. Kilt bl.a. er kult. Endret 7. april 2015 av Hoppetaujenta 2
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13973 Skrevet 7. april 2015 Mitt fix er fifa Jeg fikk flere farger i posten i dag Og på lørdag skal jeg på staples å teste de nye tusjtingene til Aldrisur Du kan tro det blir schtilig med gull og sølv også Ampoule! Helt sånn Harrylekkert!
Gjest Tekola Skrevet 7. april 2015 #13974 Skrevet 7. april 2015 Outlander Har du lest bøkene? De er enda bedre! Nei, men har veldig lyst! Ikke tilgjengelig på Kindle for tiden, venter på at de blir det!
Rumle Skrevet 7. april 2015 #13975 Skrevet 7. april 2015 Jeg er muligens litt treig men jeg forstår ikke hvem Ampoule er? 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13976 Skrevet 7. april 2015 Ha-ha Hoppetussa da! Du har blitt smittet av han som alltid løper etter.......tror han heter Petter?
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2015 #13977 Skrevet 7. april 2015 (endret) *klipp* De var rådyre! Gubbeskinnet så at jeg og spurte om jeg skulle kjøpe de? Naaaiiiii, de er for dyre synes jeg - sa jeg. Jeg sto også med en gull- og en sølvtusj i hånda. Enden på visa var at vi gikk ut av butikken med denne fantastiske Faber-pakka, en halv kilo Evergood, en gull og en sølvtusj pluss en blyantspisser. Han trakk jammen kortet sitt før jeg fikk sukk for meg gett. Snakk om flaks for meg. Nå har det blitt enda morsommere å fargelegge. PS: Det er bare én ting. Jeg får så vondt i høyrehånda, og jeg er keivhendt altså. Men tar av korken på tusjen og holder den hardt i hånda hver gang jeg skifter farge. Glemmer meg bort hele tiden. ..............og der var det slutt for visa`n ja....stakars visa! (du er innmari søt da ser det hele for meg...som en liten pike som har handlet ting til penalet sitt når skolen skal til å begynne igjen! ) Endret 7. april 2015 av Noz 2
Gjest Tekola Skrevet 7. april 2015 #13978 Skrevet 7. april 2015 Hun postet jo et svært opplysende hint, jo
Rumle Skrevet 7. april 2015 #13979 Skrevet 7. april 2015 Hun postet jo et svært opplysende hint, jo Men det var det jeg ikke forsto!
Mynona Skrevet 7. april 2015 #13980 Skrevet 7. april 2015 Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men plutselig hadde et dikt kommet til meg av hennes ord... lol Prøver du å skrive "ikke beføle" der eller? Jeg forstår deg i så fall. Kilt bl.a. er kult. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå