Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13941 Skrevet 7. april 2015 Eller emneknagg! Er veldig for å bruke norske ord selv, stakkars språket vårt som forsvinner mer og mer "Kids" og sånne uttrykk er pinlig duste synes jeg! Ja, ikke sant? Vi får prøve å være språksoldater vi da. Hettejakke Deilig og praktisk. Og tre slike basic topper en hvit, en grå og en svart Den andre rabattkupongen sparer jeg litt til! Jøss, skal si du blir genserfin der opp i nord.
Rumle Skrevet 7. april 2015 #13943 Skrevet 7. april 2015 --- Alt er jo i orden, jeg selv har liksom bare ikke meg selv å ta hensyn til i livet lenger.. Eller, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det jeg, men Pål er kanskje ikke den letteste fyren i skuffen å leve med Skal ikke påstå at jeg er noe enklere men.. Enig med det aldri sier, ikke glem å ta vare på noz oppi alt 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13944 Skrevet 7. april 2015 Sånn ser den ut Tøff jakke! Enig med det aldri sier, ikke glem å ta vare på noz oppi alt Enig med Rumle i at hun er enig med meg. Nå skal jeg fargelegge litt. 3
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2015 #13945 Skrevet 7. april 2015 To blad av samme alen? Er det ikke det man sier? Men det er klart at du har fått mye mer å tenke på og drive med etter at du traff ham. Det blir jo en helt ny tilværelse for deg dette her Noz. Spesielt når han også har barn fra før. Bare ikke glem deg sjøl oppi det hele. Enig med det aldri sier, ikke glem å ta vare på noz oppi alt Strøk på eksamen, skal ta den igjen 15.april og har ny 21.april og for å være ærlig så tror jeg dem begge går rett vest, så på en måte har jeg glemt meg selv litt. Han har nemlig svært liten forståelse for skole/studier, men nå har jeg sagt ifra at vi nesten ikke ses på et par uker Skal dere ikke se hageprogrammet som begynner på TV2 nå!? Det må jo være midt i blinken for dere to! 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2015 #13947 Skrevet 7. april 2015 HallooOOoOoOoOooOO Er du ny-ny eller bare liksom-ny?
Gjest Ampoule Skrevet 7. april 2015 #13948 Skrevet 7. april 2015 HallooOOoOoOoOooOO Er du ny-ny eller bare liksom-ny? Ampoule 1
Mynona Skrevet 7. april 2015 #13950 Skrevet 7. april 2015 Hei Ampoule! Huff da Noz, dumt at det gikk så dritt med eksamen. Men nå må du skjerpe deg da vetu, så får du til det Det er jeg sikker på. Nå har jeg strøken leilighet. Hvis man ikke titter inn på soverommet Og nå skal jeg sette meg ned å fargelegge litt jeg og. En venninne av meg har akkurat bestilt boken også, så dette smitter altså! 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2015 #13951 Skrevet 7. april 2015 Kom over bøkene i bladhylla på Kiwi her forleden. Det brer tydeligvis om seg. 1
Gjest Tekola Skrevet 7. april 2015 #13952 Skrevet 7. april 2015 Ampoule Det er bra dere liker hversagsglimtene mine!
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2015 #13954 Skrevet 7. april 2015 Da må jeg huske å spørre dere om noe jeg har helt glemt.... I "dagligvarebutikk" skal det finnes et slags stearinlys som skifter masse farger som det sender ut i rommet. Er det noen av dere som vet hva dette lyset heter og hvor jeg kan få tak i et sånt et? Jeg skulle så gjerne ha gitt bort en presang.
Severus Skrevet 7. april 2015 #13956 Skrevet 7. april 2015 Ja jeg vet hva du prater om, tror det er fra Glade eller Air Wick. Prøv Meny 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2015 #13957 Skrevet 7. april 2015 Åhh...Batnut, du er min store heltinne! Har alltid gode tips å komme med uansett hva det gjelder.
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2015 #13959 Skrevet 7. april 2015 Du skal få lov til å være min spesialutvalgte rosenknupp, hele denne uka ...og det er det ingen andre som noen sinne har fått!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå