Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13901 Skrevet 7. april 2015 Et øyeblikk der trodde jeg at du hadde fått en levende høne, Aldri. Jeg tenkte at DET kanskje var å ta påskeegg-jakten litt vel langt. DET hadde vært å dra den litt langt ja. Uffamegogskrekkoggru om jeg måtte bakse med ei levende høne her i huset også! Hvorfor skulle han få vite det? Det klarer jeg ikke å finne noe svar på Bat. http://www.erymax.tumblr.com/ Herregud huff invasjon på Tumblrn min Skjønte ikke dette her jeg. --------------------------- Planer for dagen er å klippe det lange håret til gubben, bestille visum til Tyrkia, rydde vekk påskepynten, sette ut hagemøblene og hvis jeg får tid, trimme vekk litt påskeflesk. Får gå og lade barbermaskinen. Ha en fin dag alle sammen.
Roadrunner Skrevet 7. april 2015 #13902 Skrevet 7. april 2015 Påskeflesk? Har jeg ikke sett... *tilbake til knekkebrød og vann etter et par uker på Freia/Nidar/Anton Bergh-kuren...* 1
Gjest Tekola Skrevet 7. april 2015 #13904 Skrevet 7. april 2015 Vesla var sååå glad da vi kom til barnehagen i dag. Løp inn, klemte favorittdamen sin på avdelingen og rigget seg til med matboksen. Men vi har hatt en fin påske også, sykdom til tross! Nå strikker jeg, Minsten åler seg rundt, på jakt etter ting han ikke burde få tak i og sola skinner
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13905 Skrevet 7. april 2015 Vesla var sååå glad da vi kom til barnehagen i dag. Løp inn, klemte favorittdamen sin på avdelingen og rigget seg til med matboksen. Men vi har hatt en fin påske også, sykdom til tross! Nå strikker jeg, Minsten åler seg rundt, på jakt etter ting han ikke burde få tak i og sola skinner Du beskriver ting så koselig og levende Tekola. Jeg ser alltid for meg det du forteller og koser meg med de bildene. Trygge og glade ungene dine.
Severus Skrevet 7. april 2015 #13906 Skrevet 7. april 2015 DET hadde vært å dra den litt langt ja. Uffamegogskrekkoggru om jeg måtte bakse med ei levende høne her i huset også! Det klarer jeg ikke å finne noe svar på Bat. Skjønte ikke dette her jeg. --------------------------- Planer for dagen er å klippe det lange håret til gubben, bestille visum til Tyrkia, rydde vekk påskepynten, sette ut hagemøblene og hvis jeg får tid, trimme vekk litt påskeflesk. Får gå og lade barbermaskinen. Ha en fin dag alle sammen. Den er invadert av fotballspillere
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2015 #13907 Skrevet 7. april 2015 Det slår meg at Tekola er ei veldig heldig ei i sin spesielle familie-livssituasjon. Jeg unner henne jammen det.
Rumle Skrevet 7. april 2015 #13908 Skrevet 7. april 2015 Velkommen hjem fra påskestyr, aldri Turid var jammen fin! 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13909 Skrevet 7. april 2015 Den er invadert av fotballspillere Ja nettopp! Jeg forstår ikke hva sånn tumblr-greier er jeg. Trodde det var du som hadde lagt inn de bildene. Sorry Bat, alt jeg sier om dette blir dumt. Det slår meg at Tekola er ei veldig heldig ei i sin spesielle familie-livssituasjon. Jeg unner henne jammen det. Enig med deg Hoppe. Velkommen hjem fra påskestyr, aldri Turid var jammen fin! Takk for det Rumle! Turid er fin ja, har ikke hjerte til å putte henne inn i mørket sammen med påskepynten. Har du hatt en fin påske da? Nå begynner vel rosene å rope på deg også? RUMLEMOOOOOOR KOM OG STELL OSS! Jeg fant et veldig søtt babybilde av Mr. Hog jeg. 2
Gjest Nosoul Skrevet 7. april 2015 #13910 Skrevet 7. april 2015 Startet dagen med å besøke min kjære bestemor på snart 90 år, handlet mat å sjekket mailen. Hadde da fått godkjent den første historieoppgaven! Senere gikk jeg i postkassen for å sjekke, og der lå endelig pakken fra blivakker med ny sminke til meg. Inni pakken lå det intet mindre enn to rabattkuponger hos Zarlando, så nå kikker den sjelløse på klær Og... Jeg får undertøy fra Victoria Secret neste helg 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13911 Skrevet 7. april 2015 Startet dagen med å besøke min kjære bestemor på snart 90 år, handlet mat å sjekket mailen. Hadde da fått godkjent den første historieoppgaven! Senere gikk jeg i postkassen for å sjekke, og der lå endelig pakken fra blivakker med ny sminke til meg. Inni pakken lå det intet mindre enn to rabattkuponger hos Zarlando, så nå kikker den sjelløse på klær Og... Jeg får undertøy fra Victoria Secret neste helg Men i all verden! Det er jo rene drømmedagen for den sjelløse i dag! Koselig start på dagen for bestemor og få besøk av deg , så Karma here we go! PLaner for helgen?
Gjest Nosoul Skrevet 7. april 2015 #13912 Skrevet 7. april 2015 Men i all verden! Det er jo rene drømmedagen for den sjelløse i dag! Koselig start på dagen for bestemor og få besøk av deg , så Karma here we go! PLaner for helgen? Ja dagen i dag har slettest ikke vært så ille, på tross av skikkelig kjipt vær Krrrremt.... Vel.. Jeg er noe usikker på hva helgen bringer, annet enn at jeg skal være fotograf for noen venner på formiddagen på lørdag. Resten av helga står ledig 1
Rumle Skrevet 7. april 2015 #13913 Skrevet 7. april 2015 (endret) --- Takk for det Rumle! Turid er fin ja, har ikke hjerte til å putte henne inn i mørket sammen med påskepynten. Har du hatt en fin påske da? Nå begynner vel rosene å rope på deg også? RUMLEMOOOOOOR KOM OG STELL OSS! --- Ja, nå roper de så høyt i kor at jeg ikke kan hørte mye annet Endret 7. april 2015 av Rumle 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13915 Skrevet 7. april 2015 Ja, nå roper de så høyt i kor at jeg ikke kan hørte mye annet De roper så høyt at du ikke klarer å konsentrere deg om å skrive rett engang? Hæ?
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2015 #13916 Skrevet 7. april 2015 Jeg elsker Turid! Tihihi, hadde vært litt artig om noen her også heter det.. Høres ut som at du har hatt en ålright påske da Aldri, kan tenke meg at gjestene dine var minst like fornøyde som alltid! Hvordan går det med graviditeten? 1
Severus Skrevet 7. april 2015 #13917 Skrevet 7. april 2015 Ja nettopp! Jeg forstår ikke hva sånn tumblr-greier er jeg. Trodde det var du som hadde lagt inn de bildene. Sorry Bat, alt jeg sier om dette blir dumt. Enig med deg Hoppe. Takk for det Rumle! Turid er fin ja, har ikke hjerte til å putte henne inn i mørket sammen med påskepynten. Har du hatt en fin påske da? Nå begynner vel rosene å rope på deg også? RUMLEMOOOOOOR KOM OG STELL OSS! Jeg fant et veldig søtt babybilde av Mr. Hog jeg. Jeg har lagt inn en del av de bildene på Tumblr. Noen har jeg delt via andre 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2015 #13918 Skrevet 7. april 2015 Halloooo på dere alle sammen foresten Har vært litt innom å sniklest litt, men har hatt litt å stri med. Har skravletid i kveld da 1
Aldrisur Skrevet 7. april 2015 Forfatter #13919 Skrevet 7. april 2015 Jeg elsker Turid! Tihihi, hadde vært litt artig om noen her også heter det.. Høres ut som at du har hatt en ålright påske da Aldri, kan tenke meg at gjestene dine var minst like fornøyde som alltid! Hvordan går det med graviditeten? Hi-hi, ja håper alle er fornøyde med påsken. Kanskje Rumle egentlig heter Turid - for eksempel? Joda, det går veldig fint med graviditeten og babyteppet vokser litt for hver dag. Du'a? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå