Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt bra med meg og Lillehund! :) Regner med alt er bra med deg og din mr også? :)

Turid var jo kjempe flott! :jepp: Veninna di som har laget hun?

I morgen er det hverdag å ferie idyllen er over .. :filer::(

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fine høna Turid. :laugh:

(Ser ut som om hun er kjøpt på Kremmerhuset)

I morgen er det striskjorte og havrelefse igjen ja.... skal bli deilig... :wow:

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper på en rolig kveld her før det er tilbake til hverdagen. Skulle legge meg tidlig i går for å starte snudøgnet litt sånn i halvgod tid. Men det skjedde ikke.

Satt i sofaen å så på TV, også synes jeg det ble så lyst ute. Titta ut av vinduet og det var et sånn guloransjt lys ute. Så ingenting og tenkte det sikkert var veivesenet som var ute å feia eller spylte gatene igjen. Etter et par minutter så smalt det noe helt jævlig! En bil rett utenfor vinduet mitt eksploderte. Fy faer som jeg ble skremt. Heiv på meg jakka og løp ut, og før jeg hadde kommet meg ut på gata hadde allerde hele utrykningen kommet på plass. Gata ble stengt og fullt av blålys. Brannbiler, politibiler, ambulanser. De fikk slukket brannen fort heldigvis. Og ingen som ble skadd. Men det var noe innihampens action sånn rett før midnatt. Fikk ikke sove før i 2-tiden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper på en rolig kveld her før det er tilbake til hverdagen. Skulle legge meg tidlig i går for å starte snudøgnet litt sånn i halvgod tid. Men det skjedde ikke.

Satt i sofaen å så på TV, også synes jeg det ble så lyst ute. Titta ut av vinduet og det var et sånn guloransjt lys ute. Så ingenting og tenkte det sikkert var veivesenet som var ute å feia eller spylte gatene igjen. Etter et par minutter så smalt det noe helt jævlig! En bil rett utenfor vinduet mitt eksploderte. Fy faer som jeg ble skremt. Heiv på meg jakka og løp ut, og før jeg hadde kommet meg ut på gata hadde allerde hele utrykningen kommet på plass. Gata ble stengt og fullt av blålys. Brannbiler, politibiler, ambulanser. De fikk slukket brannen fort heldigvis. Og ingen som ble skadd. Men det var noe innihampens action sånn rett før midnatt. Fikk ikke sove før i 2-tiden.

Fy søren så ekkelt da!

Skal si du bor midt i dramatikken! Det skumleste jeg vet er biler som brenner. Man vet liksom ikke når og hvordan de skal eksplodere - bare at det HELT sikkert kommer til å ende med rene helvete.

Fysjameg, håper du får sove godt i natt da. :hug:

Skrevet

Så flinke dere er til å fargelegge! Bøyer meg i støvet - tror jeg hadde hatt senebetennelse fra fingertupp til korsrygg. :daane:

Melder forøvrig at finværet fortsetter og at fuggel'n har tilhold i samme landsdel som Julius :nigo:

Skrevet

Fy søren så ekkelt da!

Skal si du bor midt i dramatikken! Det skumleste jeg vet er biler som brenner. Man vet liksom ikke når og hvordan de skal eksplodere - bare at det HELT sikkert kommer til å ende med rene helvete.

Fysjameg, håper du får sove godt i natt da. :hug:

Jeg var å inspiserte skadene i dag tidlig, og det var et vrak som stod igjen der.

Jeg er bare dødsglad for at det ikke var bygget ved siden av som brant! Det hadde vært mye verre.

Også har jeg fått testet reaksjonen når det er noe som skjer da. Var ganske raskt ute, men tok jo litt mer tid enn nødvendig å konstantere at det var noe som skjedde. Og når jeg kom inn så jeg at jeg hadde 3 masker igjen på pinnen :P

Skrevet

Så flinke dere er til å fargelegge! Bøyer meg i støvet - tror jeg hadde hatt senebetennelse fra fingertupp til korsrygg. :daane:

Melder forøvrig at finværet fortsetter og at fuggel'n har tilhold i samme landsdel som Julius :nigo:

Jaaaa, det var faktsik en natt jeg våknet og kjente at armen ikke var god. Bedre nå da, etter en liten pause. :fnise:

Julius ja, den tok jeg (heldigvis). :laugh:

Han har forresten vært veldig rampete og knust et vindu på rommet sitt. :sjokkert: Ja, leste det i VG i dag. :Knegg:

Skrevet

Jeg var å inspiserte skadene i dag tidlig, og det var et vrak som stod igjen der.

Jeg er bare dødsglad for at det ikke var bygget ved siden av som brant! Det hadde vært mye verre.

Også har jeg fått testet reaksjonen når det er noe som skjer da. Var ganske raskt ute, men tok jo litt mer tid enn nødvendig å konstantere at det var noe som skjedde. Og når jeg kom inn så jeg at jeg hadde 3 masker igjen på pinnen :P

Jeg skjønner nesten ikke at du turde å løpe ut jeg! :sjokkert: Men var sikkert klokt det altså.

Mista du maskene? :fnise: Uffda.

Skrevet

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho1_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho2_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho3_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho4_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho5_1280.jpg

Tok disse til dere istad

• Liker 1
Skrevet

For en kjempeidé Rumle! :hoppendeglad: Men ikke noe for meg, jeg har ikke tålmodighet til å brodere. :frown:

Kom du deg til hundene da My?

Nå er det i hvert fall spådd ganske mye fint vær fremover, på øst- og sørlandet da. Men jeg vet jo ikke hvor du bor. :sukk:

Er du helt frisk igjen nå - eller? :klemmer:

Og hva med denne nesa? Hjalp det med rødvin?

Har det bra jeg Noz. Hva med deg? Leter du etter hus? :blush:

Hei frøken, lenge siden jeg har sett noe til deg. Er det bra med lillehund? :duskedame:

Jeg er skikkelig impregnert av deg her jeg sitter! :hoho:

Idiotfolk sier jeg bare! De skulle vært :pisk: og :balltre: og :dusje: i iskaldt vann!!

Du må legge inn bilde når du er ferdig My.

------------------------------------------------

Jeg trodde jeg hadde tatt med Tekola og Galactica i siteringen min her, men dere datt ut gett. Dere får en :sjokolade::sjokolade: hver i stedet.

Okei, nå er en veldig veldig koselig påske (endelig) over og litt tid til å være alene (kanskje). :legrine:

I tillegg er det meldt varmere vær og opphold de nærmeste dagene.

Jeg har fått tid til å fargelegge litt innimellom, hvordan går det med dere? Hoppe, har du kommet i gang med de nye fargene dine? Får jammenimeg vondt i armen av denne hobbyen her!

Har forsøkt å ta et bilde, men vet ikke hvordan det tar seg ut på skjermen. :briller:

Ganske enig, tenk å være sånn mot en unge. Å alle sier idrett skal være gøy og inkluderende
Skrevet (endret)

Stilige bilder Bat. Er det i oppi nord?

Jeg skjønner nesten ikke at du turde å løpe ut jeg! :sjokkert: Men var sikkert klokt det altså.

Mista du maskene? :fnise: Uffda.

Nei, mista de ikke heldigvis! Fant de igjen! Fant ut at jeg måtte jo ut, for jeg visst ikke hvor det brant, og ville jo ikke risikere å bli fanget her inne.

Endret av Mynona
Skrevet

Ja, men vil ikke snakke så mye om selve byen. Pga en bruker her fikk en del ekle PMer fra noen som fant h*n via Google

Skrevet

OK. Da endra jeg i innlegget mitt.

Skrevet

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho1_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho2_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho3_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho4_1280.jpg

tumblr_nmee64Lvmx1sks8qho5_1280.jpg

Tok disse til dere istad

Så kuult! Og morsomt at du tok bildene for å vise oss. :hug:

Ganske enig, tenk å være sånn mot en unge. Å alle sier idrett skal være gøy og inkluderende

Jeg skjønner ikke at det går an! :(

Stilige bilder Bat. Er det i oppi nord?

Nei, mista de ikke heldigvis! Fant de igjen! Fant ut at jeg måtte jo ut, for jeg visst ikke hvor det brant, og ville jo ikke risikere å bli fanget her inne.

Bra ingen ble skadet i hvert fall. :blomst:

Ja, men vil ikke snakke så mye om selve byen. Pga en bruker her fikk en del ekle PMer fra noen som fant h*n via Google

Sånt er shiiiit Bat! :(

Skrevet

Jeg ser på NRK og ler så jeg griiiiner! :legrine::legrine:

Skrevet

Hva er på NRK?

Skrevet

Hva er på NRK?

Forestillingen på Latter - Linn Skåber, Hege chøyen og Sess.

Skrevet

Så kuult! Og morsomt at du tok bildene for å vise oss. :hug:

Jeg skjønner ikke at det går an! :(

Bra ingen ble skadet i hvert fall. :blomst:

Sånt er shiiiit Bat! :(

Nei, skjønner ikke det jeg heller. Passet unger på samme sted, å mobbingen var like ille som for over 10 år siden.
Skrevet

Nei, skjønner ikke det jeg heller. Passet unger på samme sted, å mobbingen var like ille som for over 10 år siden.

Skulle finnes en instans man kunne melde sånne folk! :lur:

Hege chøyen liksom. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...