Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:klemme litt ekstra på Batnut: :klem:

Endret av Galactica
  • Liker 1
Skrevet

Synes fortsatt ikke noe om slike voksne.

Skrevet

*myse over mot aldristua for å se om alle de besøkende har gått nå* :glare:

• Liker 1
Skrevet

Det ser ikke sånn ut....

Jeg har 2 og 3/4 rute igjen på pleddet mitt! Hvis ikke jeg skal utvide det! Så nærmer seg nå altså!

Skrevet

12fe4f856ecd137b8855006bf70464a4.jpg

Neste ballong-prosjekt? Bok-broderier?

For en kjempeidé Rumle! :hoppendeglad: Men ikke noe for meg, jeg har ikke tålmodighet til å brodere. :frown:

Kjøper noen hus?

Jeg satt meg ute med boka jeg. Siden jeg var så sent oppe i dag. Så da får hundene få besøk i morgen eller mandag. De har jo stengt kl 15 vetu, så hvis jeg ikke kommer meg avgårde litt tidlig (My-tidlig), så rekker jeg det jo ikke.

Kom du deg til hundene da My?

Strålende :sol: her, men skyer bygger seg opp og formerer seg...

Nå er det i hvert fall spådd ganske mye fint vær fremover, på øst- og sørlandet da. Men jeg vet jo ikke hvor du bor. :sukk:

Jeg er så heldig at bror har invitert meg på middag i dag, jeg gleder meg!

Ellers er jeg skikkelig trett... :Gjesp:

Er du helt frisk igjen nå - eller? :klemmer:

Dnufs! Dedd i desa! :vin:

Og hva med denne nesa? Hjalp det med rødvin?

Vafler? Mamma lagde rislapper hun? Det var jo såååhhhh godt da..blir vel sikkert samme greia, men det må bli klissete å mose dette her i vaffeljernet? Håper du har det bra hva enn du driver med Aldri!

Har det bra jeg Noz. Hva med deg? Leter du etter hus? :blush:

Neida, høres ganske korrekt ut. Tror det står i den store O' påskeguiden også.

Hei frøken, lenge siden jeg har sett noe til deg. Er det bra med lillehund? :duskedame:

That`s my minste cunst! Ai hævv a språk-ør...æs ju kæn hør. :jepp:

Jeg er skikkelig impregnert av deg her jeg sitter! :hoho:

Idiotfolk sier jeg bare! De skulle vært :pisk: og :balltre: og :dusje: i iskaldt vann!!

Det ser ikke sånn ut....

Jeg har 2 og 3/4 rute igjen på pleddet mitt! Hvis ikke jeg skal utvide det! Så nærmer seg nå altså!

Du må legge inn bilde når du er ferdig My.

------------------------------------------------

Jeg trodde jeg hadde tatt med Tekola og Galactica i siteringen min her, men dere datt ut gett. Dere får en :sjokolade::sjokolade: hver i stedet.

Okei, nå er en veldig veldig koselig påske (endelig) over og litt tid til å være alene (kanskje). :legrine:

I tillegg er det meldt varmere vær og opphold de nærmeste dagene.

Jeg har fått tid til å fargelegge litt innimellom, hvordan går det med dere? Hoppe, har du kommet i gang med de nye fargene dine? Får jammenimeg vondt i armen av denne hobbyen her!

Har forsøkt å ta et bilde, men vet ikke hvordan det tar seg ut på skjermen. :briller:

LYzUyrF.jpg

• Liker 1
Skrevet

Åh, så fint det ble.. Jeg har ikke begynt på den tegningen enda. Så at det ble for mye å planlegge :ler: Har du fargelagt noen flere enn denne og? Eller er det første ferdig? Og ja, enig - man får virkelig vondt i armen. Får i nakken også jeg. Kanskje jeg skal ta et bilde av mine og...?

Nei, vet du! Jeg har helt glemt å møte hundene :sjokkert: Og ja, jeg skal legge ut bilde når jeg er ferdig med pledd!

Er det halve eller hele slekta som har vært på besøk i helgen? Eller er det venner?

Gjest Nosoul
Skrevet

Er du helt frisk igjen nå - eller? :klemmer:

Jeg vil påstå det ja :jepp: Skal dryppe med øyendråper ut dagen/morgendagen, så satser jeg på og være i god form :tommelopp:

Skrevet

OG! Fikk du påskeegg??

Skrevet

Åh, så fint det ble.. Jeg har ikke begynt på den tegningen enda. Så at det ble for mye å planlegge :ler: Har du fargelagt noen flere enn denne og? Eller er det første ferdig? Og ja, enig - man får virkelig vondt i armen. Får i nakken også jeg. Kanskje jeg skal ta et bilde av mine og...?

Nei, vet du! Jeg har helt glemt å møte hundene :sjokkert: Og ja, jeg skal legge ut bilde når jeg er ferdig med pledd!

Er det halve eller hele slekta som har vært på besøk i helgen? Eller er det venner?

Det tar så laaaang tid vet du, er nesten ferdig med en annen også, men har ikke blitt så mye tid.

Du må ta bilde du også - det var du som fant på det... :jolie:

Halve slekta pluss venner og litt til! :fnise:

Jeg vil påstå det ja :jepp: Skal dryppe med øyendråper ut dagen/morgendagen, så satser jeg på og være i god form :tommelopp:

BRA Nosoul! :blomst:

OG! Fikk du påskeegg??

Nei, men jeg fikk ei høne som heter Turid. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Godt å se at noen har hatt tid til å kose seg med sånt småplukk i påska! :)

• Liker 1
Skrevet

Godt å se at noen har hatt tid til å kose seg med sånt småplukk i påska! :)

Ha-ha ja... :romeo:

Er du klar for visning?

• Liker 2
Skrevet

Høne som heter Turid? :ler: Hvaforno?

• Liker 2
Skrevet

Høne som heter Turid? :ler: Hvaforno?

Skal jeg ta et bilde? :danse:

• Liker 2
Skrevet

Ha-ha ja... :romeo:

Er du klar for visning?

Ja, nå nærmer det seg med stormskritt! Det skal bli så usigelig godt å bli ferdig med det!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, ta bilde av Turid!

Her er mine hagebilder
60626709-E67A-4173-84DE-5DA7FEE9AC13_zps
03945009-234F-4BBD-81FA-0A73F1D2AC1D_zps
D95E268A-430D-4E88-8BED-DC85CCEBC9B9_zps

Den siste her er ikke ferdig enda da!

Endret av Mynona
  • Liker 3
Skrevet

Ja, nå nærmer det seg med stormskritt! Det skal bli så usigelig godt å bli ferdig med det!

Så deilig! Det er fryktelig mye jobb med sånt, men en veldig spennende prosess. Ikke minst å flytte inn i nytt hus! :Nikke:

Ja, ta bilde av Turid!

Her er mine hagebilder

60626709-E67A-4173-84DE-5DA7FEE9AC13_zps

03945009-234F-4BBD-81FA-0A73F1D2AC1D_zps

D95E268A-430D-4E88-8BED-DC85CCEBC9B9_zps

Ååååå så fint! Du har jo gjort veldig masse da!

Her er Turid. Jeg fikk henne i gava av en venninne. :ler:

y3AIVFK.jpg

• Liker 2
Skrevet

Haha, for en nydelig Turid!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...