Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom ned hit :jepp:

Men du må nok forte deg, jeg skal hjem imorra, og der er det ikke skiføre :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg har begynt på en babybukse i str 0-3 mnd, i lyseblått garn :rodmer:

Skrevet

Her er det ikke skiføre heller, enda ei drittkjedelig ensom påske

Skrevet

Jeg har blitt solbrent i ansiktet! Ikke veldig, men har en fin, lyserød farge i panne, kinn og på nesa. Håper det roer seg fort :P

Skrevet

Her er det ikke skiføre heller, enda ei drittkjedelig ensom påske

:klem:

Jeg har blitt solbrent i ansiktet! Ikke veldig, men har en fin, lyserød farge i panne, kinn og på nesa. Håper det roer seg fort :P

Men FruN da! :overrasket: fikk du ikke med deg Hoppes påskepåminnelse? Solkrem smøres tykt. Sjokolade spises rikelig :jepp: (den siste kan ha vært noe jeg tilføyde selv.. :sjenert:)
  • Liker 2
Skrevet

Dnufs! Dedd i desa! :vin:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men FruN da! :overrasket: fikk du ikke med deg Hoppes påskepåminnelse? Solkrem smøres tykt. Sjokolade spises rikelig :jepp: (den siste kan ha vært noe jeg tilføyde selv.. :sjenert:)

:sjenert:

Jeg har fått spist en del :sjokolade: da! :jepp:

Jeg er flink og smører meg masse med fuktighetskrem i etterkant da :jepp:

Endret av FruN
  • Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg er også lett lyserød etter gårsdagens utflukt :sjenert::fnise:

God morgen i ballongen! Snart skal det stekes vafler med rester av risgrøt, det er bare å slå seg ned og vente på servering :sikle::nigo:

Gjest Inggolf
Skrevet

Vafler? Mamma lagde rislapper hun? Det var jo såååhhhh godt da..blir vel sikkert samme greia, men det må bli klissete å mose dette her i vaffeljernet? Håper du har det bra hva enn du driver med Aldri!

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg er også vant med rislapper, men synes det er så greit med vafler, så jeg fant denne oppskriften som jeg tester ut :nigo:

Skrevet

Ooo, frokost! *gjemme bort resten av påskeegget*

:spise:

• Liker 1
Skrevet

Neida, høres ganske korrekt ut. Tror det står i den store O' påskeguiden også.

• Liker 2
Skrevet

Rikelig! :jepp: Rikelig er et fint ord i den sammenhengen der og Anje har fullstendig rett i at det også

kan gjelde den livgivende nektaren som kalles for sjokolade på denne planeten. I love It! :rodmer:

Aldrisuuuur? Komme-komme-komme-tilbake-da! :goodbye: Over here in ze balooon! Vi miss ju verri møtsh! :gullengel:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Ooh,oui Hoppe! Are you so flytende in the fremmedlandsk? Sehr gut! :nigo:

Skrevet

That`s my minste cunst! Ai hævv a språk-ør...æs ju kæn hør. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Tvunget meg selv til å våkne tidlig. For å gjøre overgangen til i morgen enklere. Trøtt!!

Skrevet

:klemmer: klemmer dere :klemmer:

Jeg kommer snart jeg, skal bare få tømt huset og gjeninnfunnet freden og roden her! :goodbye:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...