Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

strange-facts-22.jpg

:opplyser:

Bare innom og fyller på litt ballongdrivstoff i natten :Nikke:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*koker litt egg og gjør klar lørdagsfrokosten i ballongen, så får folk ta det de vil ha etter hvert* :jepp:

Skrevet

Jeg tar gjerne litt kaffe! :jepp:

Hvor har aldri blitt av da :vetikke: .. har påskeharen har vel ikke stjelt henne vel? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Kan de ha dratt på kongelig safariballongpåsketur? :klo:

Da forstår jeg jo at hun ikke sier ifra før hun drar, siden de ikke vil ha fotografinner på slep.

Gjest Tekola
Skrevet

Vi har handlet litt, skal legge lammesteika i Römer'n om en times tid, og så gå litt tur, tenne bål og steke pølser og pinnebrød. Og så blir det lammesteik og fløtegratinerte poteter i ettermiddag :sikle:

Håper alle får en fin påskeaften!

Skrevet

Tenk at det er påskeaften da! Jeg har vekket nybakt sjuåring med frokost på senga i dag. Det er koselig det. Og så har jeg flydd byen rundt etter stæsj til visning og er blitt flerfoldige lapper fattigere (skulle ønske det var hundrelapper...), men mye av det kan brukes i nyhuset så da er det liksom ikke så ille.

Så skal jeg male en dør i dag også, en som blir skikkelig knallblå. Blå dører er kult.

• Liker 1
Skrevet

Åh, det hørtes godt ut Tekola! Elsker lam! Spesielt lammestek!

Jammen er det ikke påskeaften allerede. Jeg har tenkt å bli lottomillionær i dag. På den superlotto eller hva de kaller den. Der de trekker ut X antall som skal dele potten.

Lurer på om kystvakten i alaska synes det var en morsom spøk jeg Rumle. :fnise: Men jeg tror nok at han fyren hadde det utrolig morsomt!

Nå har jeg akkurat stått opp. Solen skinner og jeg skal vurdere å ta meg en tur ut etterhvert. Må bare spise frokost og drikke teen min først. Fant ut at jeg hadde masse te i skapet, og det passer jo fint på en sår hals. Tester jordbærte nå.

Skal vurdere en skitur. Men kanskje ikke i dag, for det er så langt på dag allerede. Men kanskje i morgen. Eller en tur med hundene på FOD. De har sikkert ikke reist på påskeferie.

Skrevet

Så på trekningen i spillet "nabolaget". Tror ikke at jeg hadde likt å måtte showe på tv for å få lov til å vinne altså. :(

Skrevet

12fe4f856ecd137b8855006bf70464a4.jpg

Neste ballong-prosjekt? Bok-broderier? :plystre:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Så effektiv du har vært i dag da G :jepp:

Mye styr og mas med huskjøp, men når alt

faller på siin plass så er det vel verdt det! Er på en måte

litt oppi huskjøpstyr selv, men du er jo såklart veldig mye mer involvert :fnise:

(eller hva jeg skal si).

Hundene kommer garantert til å sette pris på besøk My! Er jo så deilig å være ute

om dagen også :hund:

Skrevet

Det har du helt rett i, Noz, at det blir veldig bra når det er ferdig! Det gjelder bare å stå løpet ut...

Er det sol hos dere i ballongen da?

Skrevet

Her er det strålende sol i alle fall .. og jeg sitter inne og kokkelurer på kg! :laugh:

Skrevet

Så effektiv du har vært i dag da G :jepp:

Mye styr og mas med huskjøp, men når alt

faller på siin plass så er det vel verdt det! Er på en måte

litt oppi huskjøpstyr selv, men du er jo såklart veldig mye mer involvert :fnise:

(eller hva jeg skal si).

Hundene kommer garantert til å sette pris på besøk My! Er jo så deilig å være ute

om dagen også :hund:

Kjøper noen hus?

Jeg satt meg ute med boka jeg. Siden jeg var så sent oppe i dag. Så da får hundene få besøk i morgen eller mandag. De har jo stengt kl 15 vetu, så hvis jeg ikke kommer meg avgårde litt tidlig (My-tidlig), så rekker jeg det jo ikke.

Skrevet

Strålende :sol: her, men skyer bygger seg opp og formerer seg...

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg er så heldig at bror har invitert meg på middag i dag, jeg gleder meg!
Ellers er jeg skikkelig trett... :Gjesp:

Skrevet

Jeg har kjøpt brød på Rema idag

Skrevet

Jeg har gått på ski :opplyser:

Og blitt rød i fjeset :ler:

Skrevet

Jeg vil være med på ski

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...