Gjest Nosoul Skrevet 3. april 2015 #13761 Skrevet 3. april 2015 Ånei, jeg våknet med forkjølelse nå!! Tett i pappen, sår i halsen og snørrete som få! God bedring!
Gjest Nosoul Skrevet 3. april 2015 #13763 Skrevet 3. april 2015 Har enda litt hoste og slikt, men feberfri på andre dagen! Er på dag 3 med kuren for katarren, satser på å bli ferdig snart
Rumle Skrevet 3. april 2015 #13764 Skrevet 3. april 2015 Huff da My Håper du føler deg bedre snart Og fortsatt god bedring til den sjelløse også!
hog Skrevet 3. april 2015 #13765 Skrevet 3. april 2015 Da har jeg vært på ekspedisjon og fant en åpen butikk! Te med honning My? Håper alle koser seg stort så langt i påsken. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2015 #13766 Skrevet 3. april 2015 Jeg er så betatt! Tenk å ha det bildet der smelt opp over hele den største stueveggen`a dere!?!? Ånei, jeg våknet med forkjølelse nå!! Tett i pappen, sår i halsen og snørrete som få! "Tett i pappen" betyr å være dum her jeg holder til....og det har du så men ikke blitt over natta. God bedring ellers.
Anje Skrevet 3. april 2015 #13768 Skrevet 3. april 2015 Jeg liker meg i Nederland. Hvem ville ikke like seg i et land der en legger tynne flak av mørk sjokolade på brødskiva og sier det er "frokost"? Men jeg vil ikke flytte dit. For mye folk på for lite plass (til en skikkelig hage). God bedring til de påskesyke. 1
Severus Skrevet 3. april 2015 #13769 Skrevet 3. april 2015 Nemlig hagel på brødskiva og ikke mange stygge bakker å sykle opp 1
Roadrunner Skrevet 3. april 2015 #13770 Skrevet 3. april 2015 Jeg har syndet litt mot helligdagsfreden i dag - men det er jo helt fantastisk med soltørket sengetøy 1
FruN Skrevet 3. april 2015 #13771 Skrevet 3. april 2015 Jeg har hatt oppussingstanker i hodet i dag, jeg Mens jeg har gått rundt i huset "mitt" 1
Severus Skrevet 3. april 2015 #13772 Skrevet 3. april 2015 Jeg holder på å korrekturlese teksten min 1
Mynona Skrevet 3. april 2015 #13773 Skrevet 3. april 2015 Da har alle syndet da.. Hvertfall dere.. Jeg er jo helt uskyldsren, så jeg synder ikke. Dere har egentlig bestemt dere FruN? Jeg har fargelagt litt igjen. Nå er jeg nesten ferdig med første dobbeltside. I går fargela jeg den siden hvor det står hvem bokens eier er. Med tusjene. Men jeg må gjøre ferdig dobbeltsiden min med fargeblyanter før jeg kan fortsette med tusjer. Men får så vondt i hånda av blyantene. Nu er det Engler & Demoner på TV. Jeg digget boken. Tror jeg så fimen for mange år siden og ikke likte den, men jeg gir den en sjanse til, for nå er det så lenge siden jeg leste boken at jeg ikke husker handlingen. Hva gjør Aldri og herren på en sånn en lang fredag som i dag da?
Severus Skrevet 3. april 2015 #13774 Skrevet 3. april 2015 Ser Bones, ble slitsomt å korrekturlese på engelsk
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2015 #13775 Skrevet 3. april 2015 Tror at Aldri og gemalen er veldig påskeopptatte mennesker.
Mynona Skrevet 3. april 2015 #13777 Skrevet 3. april 2015 Ja, det tror jeg du har rett i Hoppelopp. Er du påskeopptatt da? Jeg fant ut at det var litt kjedelig å komme hjem. Alle andre er jo bortreist! Så ble litt ensomt her i stugu. Men kan jo late som det er fordi jeg er forkjøla
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2015 #13778 Skrevet 3. april 2015 Jeg er ikke opptatt med noe som helst veldig viktig, er bare påske-koser-meg-lat og soser rundt i gamle gode klær. Det er superstille her også. Har sett tre naboer på lang avstand, men ellers er det helt tomt. Blir nok annerledes i morgen.
Mynona Skrevet 3. april 2015 #13779 Skrevet 3. april 2015 Jeg satt meg litt ute i stad i sola med stort skjerf, så jeg ikke skal bli verre. Men måtte liksom ut litt når det var fint vær da. Har jo egentlig litt småtteri jeg skulle ha rydda opp i her hjemme.. Men det er kjedelig. Kanskje i morgen. Hadde jo egentlig tenkt å bruke siste delen av påsken med Paul... Ellers hadde jeg jo vært bortreist hele påsken.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå