Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2015 #13641 Skrevet 31. mars 2015 (endret) Jeg fikk harket frem noen setninger av og til.---I dag skulle jeg svært gjerne hatt en spesiell å krøpet inntil, føler meg skikkelig CRÆP! ...var det kanskje Morten du hadde som bordkavaler? ---Hvis man kryper inntil friske folk når man er syk, smitter man dem. *snusfornuftig morgenHoppe*God tirsdag i ballongen alle sammen. *p.s. til den det måtte angå: tid for strømavlesning straks* Endret 31. mars 2015 av Hoppetaujenta
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13642 Skrevet 31. mars 2015 aaah, da håper jeg du får sol resten av den lille tiden som er igjen! Er det mange nordmenn som bor i leilighetene rundt der eller i nærheten eller? Aldri? Skulle ikke du også til Tyrkia? Var det ikke nå dere snakket om å møtes der nede? Høljregn i dag. Og strømmen har gått! Skal bli knall i morgen da. Er en ustabil værperiode nå så tidlig. Det er tonnevis av leiligheter i denne byen som eies av utlendinger. Og tonnevis av meglere. Akkurat nå er det nesten bare nordmenn her, vi er jo de eneste som har påskeferie. Svenskene har litt ferie neste uke, så de kommer til helga. Men det er generelt lite turister her nå. Vi bomma på måneden. Aldri skal ned i april Jeg skal bruke regnværsdagen på litt pampering. Massasje, fikse øyenbrynene, pedikyr osv
Aldrisur Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #13643 Skrevet 31. mars 2015 Kul klut Bat! God morgen i ballongen. Veldig så ustabilt vær da My?! Og ja, vi bomma med en hel måned vi, jeg reiser ikke nedover før den 18. april. Får hele den nærmeste familien på middag i dag, så må straks ut å handlle litt. Ellers må jeg innrømme at den fargeleggingen har "betatt meg" noe voldsomt. Jeg kombinerer fargeblyanter og tusj og synes selv at det blir frøktelig fint! Var på Ikea i går og kjøpte like gjerne med meg en ny arbeidslampe for å få bedre lys og dermed et mer nøyaktig resultat når jeg farger. Jajamensann, dere må ha gooood dag alle sammen! Lykke til med bryn og tær My! 2
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13644 Skrevet 31. mars 2015 Ja, veldig ustabilt. Ser ut som fet kan bli fint på ettermiddagen da. Har slutta å regne nå og ser små blå felter på himmelen. Massasjen er stengt i dag men nå kom bryn-damen gående her
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13646 Skrevet 31. mars 2015 Hun dukket opp så plutselig her, så rakk ikke å skrive: hvor mange tegninger har du fargelagt nå? Får vi se bilde da? Får bruke resten av påska på det jeg 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2015 #13647 Skrevet 31. mars 2015 Jeg venter med stoisk ro på mine tusjer som nok ikke kommer meg i hende før etter påsken...men jeg småfarger hist og pist med tynne filt-skrivepenner i sort og rødt. Har bestemt meg for at denne boka skal vare lenge. Den skal jeg riktig kooose meg med. 1
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13648 Skrevet 31. mars 2015 Har du også den hemmelige Hagen hoppe? Øyenbryna mine ble rimelig mørke får skrubbe litt når jeg kommer inn igjen 1
Gjest Inggolf Skrevet 31. mars 2015 #13649 Skrevet 31. mars 2015 Godt at du snart kommer hjem til finværet da Mynona..Jeg mistenker at sola har må påta seg litt jukseskyld, men måler`n min her sier 27 grader ute Aldri, heheheee du er så søt Ny arbeidslampe pga fargeleggingsprosjektet og greier :klemmer: Så koselig med familiemiddagsbesøk...Hva lager dere i dag da? 1
Aldrisur Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #13650 Skrevet 31. mars 2015 Oppholdsvær her. Stille. Kaldt. Takk, det er fint å vite. Hun dukket opp så plutselig her, så rakk ikke å skrive: hvor mange tegninger har du fargelagt nå? Får vi se bilde da? Får bruke resten av påska på det jeg Ja, det har jeg lagt merke til også. At jeg dukker inn og så må jeg ofte dukke fort ut igjen. Jeg har ikke fargelagt ferdige bilder ennå, det tar jo så lang tid! Og det skal det gjøre. Når jeg får ferdig noe skal jeg ta bilde og legge inn i ballongen. Lover. Jeg venter med stoisk ro på mine tusjer som nok ikke kommer meg i hende før etter påsken...men jeg småfarger hist og pist med tynne filt-skrivepenner i sort og rødt. Har bestemt meg for at denne boka skal vare lenge. Den skal jeg riktig kooose meg med. Du får fargelegge alt som skal være rødt og sort så lenge da vet du Hoppe. Det er masse å kose seg med her, og som sagt, jeg synes også det skal ta laaaang tid. Har du også den hemmelige Hagen hoppe? Øyenbryna mine ble rimelig mørke får skrubbe litt når jeg kommer inn igjen Husker du de svarte øyebryna jeg fikk i Thailand den gangen da? De måtte faktisk vokse ut før det ble normalfarge på dem. Godt at du snart kommer hjem til finværet da Mynona..Jeg mistenker at sola har må påta seg litt jukseskyld, men måler`n min her sier 27 grader ute Aldri, heheheee du er så søt Ny arbeidslampe pga fargeleggingsprosjektet og greier Så koselig med familiemiddagsbesøk...Hva lager dere i dag da? Ny arbeidslampe ja! Har lenge ønsket meg det altså, Nå har jeg vært ute og kjøpt nan, HP-saus og bananer. Her skal det bli indisk lammecurry og den er så sterk at man trenger en banan ved siden av. Småttingene skal få kjøttboller i tomatsaus og tagliatelle. Og så har de selvfølgelig bestilt herr Aldri sin nå så berømte mangosorbét. --------------------------------------- Håper dere har det fint alle sammen og at alle de som feilte noe i går er bedre i dag. 2
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13652 Skrevet 31. mars 2015 (endret) Nam! Det hørtes godt ut!! Hvor mye koster egentlig 1 sånn fineliner tusjepenn i norge? De har det nede på bokhandlern her, så jeg lurte på å kjøpe med meg noen som ikke er i samma farge som den jeg får i posten snart.. hvis de er billigere da. Finner ikke noen priser på nett! Håper ikke mine bryn er like ille som dine Tror hun brukte hårfarge på de. Men det får gå seg til. Mamma lo ikke da hun så meg hvertfall Endret 31. mars 2015 av Mynona
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2015 #13653 Skrevet 31. mars 2015 Har du også den hemmelige Hagen hoppe? Jupp! "Den hemmelige hagen Hoppe" høres fint ut når du sier det på det viset. lol
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13654 Skrevet 31. mars 2015 (endret) OG NÅR DU ER FERDIG MED DEN KAN DU KJØPE DEN MAGISKE SKOGEN! De har den boka her i tyrkia og! Den heter noe annet da.. noe tyrkisk Og ja, ikke meningen å rope, du er vel ikke tunghørt, men det er jo litt langt herfra til deg, så måtte være sikker på at budskapet nådde frem. Endret 31. mars 2015 av Mynona 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2015 #13655 Skrevet 31. mars 2015 OG NÅR DU ER FERDIG MED DEN KAN DU KJØPE DEN MAGISKE SKOGEN! Og ja, ikke meningen å rope, du er vel ikke tunghørt, men det er jo litt langt herfra til deg, så måtte være sikker på at budskapet nådde frem. OK....DET SKAL JEG GJØRE! I følge min lille oversetter kan det muligens hete "BÜYÜLÜ Orman". Du får forsøke deg forsiktig frem ved bokdisken et sted. Språk er noe rare greier. Kanskje ender du opp med ett med reker og majones istedenfor. lol
Anje Skrevet 31. mars 2015 #13656 Skrevet 31. mars 2015 Det magiske kjøkkenet? Boken med reker og majones til å fargelegge, altså. 1
Gjest Nosoul Skrevet 31. mars 2015 #13658 Skrevet 31. mars 2015 Jeg undrer på om jeg har klart å fått øyekatarr.... Ååååh...
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13659 Skrevet 31. mars 2015 OK....DET SKAL JEG GJØRE! I følge min lille oversetter kan det muligens hete "BÜYÜLÜ Orman". Du får forsøke deg forsiktig frem ved bokdisken et sted. Språk er noe rare greier. Kanskje ender du opp med ett med reker og majones istedenfor. lol Det første der så kjent ut hvertfall. Men ja, kan hende det betyr reker for alt jeg vet! Jeg kan smør på tyrkisk. Teriyagi. Det er et fint ord! Får litt sånn karatekid feeling av det 1
Mynona Skrevet 31. mars 2015 #13660 Skrevet 31. mars 2015 UD anbefaler nordmenn å holde seg innendørs og ikke gå ut etter mørkets frembrudd her nede i Trykia. Altså.. hvorfor skal det være farlig å gå ut fordi det er strømstans? Mørket er ikke farlig. Visstnok det største strømbruddet på 15 år her. Nesten hele Tyrkia er uten strøm. Vi har aggregat her da. Det var det på kjøpesenteret og. Jeg fant ingen nye farger på bokhandlern, så jeg kjøpe noen ekstra grønne. Siden det er så mye blader Så jeg ikke går tom etterhver 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå