Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg sitter her, nesten uten stemme. Om under en time skal jeg i familieselskap med masse mennesker jeg ikke kjenner. Ååååh, det kommer til å bli sååå kleint og nesten ikke få frem et eneste ord :klaske:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo perfekt da slipper du å prate med masse kjedelig folk du ikke har lyst til å prate med :ler:

Gjest Inggolf
Skrevet

Hehee jeg liker at du er så løsningsorientert Mynona :ler:

Skrevet

Ikke sant. Må prøve å vri kjipe ting littegrann positivt.

Som nå i dag da det ble regnstorm her. Da slapp hvertfall huden overdose sol og sjokk. Fikk forsmak i dag så den er vant til det i morgen :P

Gjest Inggolf
Skrevet

Regnvær kan være riktig så hyggelig! Men akkuratt når man er i det solfylte utland i bare noen dager såååååh....er det kanskje litt bittert om det regner bort mange timer på dagtid :sad:

Meeeen ja, huden din blir jo glad!

Skrevet

Jeg så into the woods. Det vil si jeg sov igjennom into the woods :ler:

Næmmen borte? :sjokkert: Jeg som trodde du hadde ombestemt deg. :grine:

Jo, nå skal du høre: På kjøkkenet blir det en varm brunfarge, og på stua blir det en sandfarge. Mot hvitt tak, hvite vinduskarmer og hvitt høyglans kjøkken blir det stilig. Jentene har bestilt henholdsvis en dus, lys rosafarge og en lys sjøgrønn farge, mens junior vil ha lysegrått. In the master bedroom blir det en varm blåfarge. Så får vi vente med gjesterom, loft-og kjellerstue.

Det høres bare helt nydelig ut. :rodmer:

Vi har hatt sol og fint vær her fra morgenen, så jeg har fått lest litt i sola. Men så kom plutselig uvær. Høljregner, tordner, blåser ogmøblene på terrassen flyr rundt her!

Akkurat maken til det været vi hadde når vi var der i fjor! Møbelflying, regn og torden da også. Men det kan forandre seg fort, så i morgen kan det være bra igjen. :sol:

Jeg sitter her, nesten uten stemme. Om under en time skal jeg i familieselskap med masse mennesker jeg ikke kjenner. Ååååh, det kommer til å bli sååå kleint og nesten ikke få frem et eneste ord :klaske:

Gikk det bra med deg N.? :troest:

Hahahahaaa :hoho: :hoho: :hoho:

603869_926510600733543_85849075296955891

Hahahaha :hoho:

Så mange fine nailed-it bilder her!

Jeg fikk meg en god latter når jeg fant dette: :ler:

43eF6bF.jpg

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet (endret)

Gikk det bra med deg N.? :troest:

Jeg fikk harket frem noen setninger av og til. Men jeg drakk vann konstant for å i det hele tatt kunne ha muligheten til å si så mye som èn bokstav.

Ringte legevakta å spurte om de kunne ta meg inn og evt gi meg noe, da jeg mistenker halsbetennelse.(Har aldri hatt det før, så vet liksom ikke hva jeg skal "se" etter.)

Men de hadde ikke kapasitet.... :roll:

Nå skal jeg bare holde munn i noen dager - for da gjør det ikke vondt. Mulig jeg ringer fastlegen i morgen, får se an formen da.

I dag skulle jeg svært gjerne hatt en spesiell å krøpet inntil, føler meg skikkelig CRÆP!

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fikk harket frem noen setninger av og til. Men jeg drakk vann konstant for å i det hele tatt kunne ha muligheten til å si så mye som èn bokstav.

Ringte legevakta å spurte om de kunne ta meg inn og evt gi meg noe, da jeg mistenker halsbetennelse.(Har aldri hatt det før, så vet liksom ikke hva jeg skal "se" etter.)

Men de hadde ikke kapasitet.... :roll:

Nå skal jeg bare holde munn i noen dager - for da gjør det ikke vondt. Mulig jeg ringer fastlegen i morgen, får se an formen da.

I dag skulle jeg svært gjerne hatt en spesiell å krøpet inntil, føler meg skikkelig CRÆP!

Isjameg da! Fikk du ikke noe respons på legevakten?

I fall ikke, ring fastlegen i morgen tidlig. an hende du trenger en aldri så liten antibiotikakur.

Synes du har vært altfor mye syk i det siste. (Mja, hadde vel hjulpet med en spesiell en nå) :hug:

Gjest Nosoul
Skrevet

Isjameg da! Fikk du ikke noe respons på legevakten?

I fall ikke, ring fastlegen i morgen tidlig. an hende du trenger en aldri så liten antibiotikakur.

Synes du har vært altfor mye syk i det siste. (Mja, hadde vel hjulpet med en spesiell en nå) :hug:

Ja jeg har hanglet litt i noen uker nå, men troooor jeg er for flink til å la visse ting gå innpå meg. Og da har jeg en tendens til å "hangle" litt :sukk:

Skal ringe legen i morgen å se hva jeg får til. Legevakta sa jeg bare skulle knaske paracet og Ibux.. Ibux har jeg ikke, så der kom jeg ikke langt.

Jeg får krype inntil den eneste bamsen jeg har... :trist:

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg har hanglet litt i noen uker nå, men troooor jeg er for flink til å la visse ting gå innpå meg. Og da har jeg en tendens til å "hangle" litt :sukk:

Skal ringe legen i morgen å se hva jeg får til. Legevakta sa jeg bare skulle knaske paracet og Ibux.. Ibux har jeg ikke, så der kom jeg ikke langt.

Jeg får krype inntil den eneste bamsen jeg har... :trist:

uHr0umC.gif

• Liker 2
Skrevet

God bedring Nosoul.

Vi har vært ute å spist nydelig mat. Lammeskank ble det på meg :spise:

Og før det var vi å handla litt på kjøpesenteret nedi veien her. To par nye sko, en blazer og en kjole. OG! 2 glass peanøttsmør. De har verdens beste peanøttsmør her! Mye bedre enn de hjemme, så jeg skal ha med meg hjem! De har nemlig både sukker og kremost i peanøttsmøret her. Hvertfall den ene typen :)

Gjest Nosoul
Skrevet

God bedring Nosoul.

Vi har vært ute å spist nydelig mat. Lammeskank ble det på meg :spise:

Og før det var vi å handla litt på kjøpesenteret nedi veien her. To par nye sko, en blazer og en kjole. OG! 2 glass peanøttsmør. De har verdens beste peanøttsmør her! Mye bedre enn de hjemme, så jeg skal ha med meg hjem! De har nemlig både sukker og kremost i peanøttsmøret her. Hvertfall den ene typen :)

Takk!

Formen blir bare verre. Blæh. Mistenker jeg må sove sittende for og i det hele tatt få til å sove :lol:

Høres ut som du har hatt en fin dag My :nigo:

Jeg har sååå lyst på peanøttsmør, må få kjøpt meg det når smaksløkene er tilbake, nå er det ikke vits :P

Skrevet

:fnise: Flere enn meg som har lurt på hvor alle disse påskeeggene kommer fra? :rodme:

Gi2SOmg.jpg

xhpw7H1.gif Ha en fin påskemandag!

• Liker 3
Gjest Tekola
Skrevet

:hoho: Aldrisur!

Her har vi en rolig morgen. Vesla er pjusk, og har over 39 i feber, så det går i Sauen Shaun og smoothieposer for å få i henne noe. Når hun bruker over en time på en sånn pose, da er hun ikke i form. :sukk:

Gjest Nosoul
Skrevet

God bedring til lille Vesla di Tekola!

Her ligger jeg under dyna å hutrer. Min planlagte påsketur på hytta henger i en meget tynn tråd.
Formen blir bare verre og verre.
Heldigvis skal bror dra på butikken å handle for meg i dag. Har ønsket meg ris-is, japp melkesjokolade, smertestillende ooog glutenfri grandis :sjenert: Når man er syk har man lov..
Dessuten er det ingen som har ordnet påskeegg til meg, så da under jeg meg en sjokkis plate om ikke annet.

Skrevet

God mandag og god bedring til alle som er syk :blomst:

90e097215fdca682fb7eb02b567475ac.jpg

I går plantet jeg et hav av stemorsblomster og litt ranuNkler på terrassen, så nå ble det plutselig veldig vårlig der ute :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Riktig god bedring!

Basiller passer aldri, men ekstra kjipt når vi er i ferie-/langhelgsmodus.
:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...