Aldrisur Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #13561 Skrevet 28. mars 2015 Ikke vært snø her heller. (heldigvis!) Du og herr Aldri har ikke vurdert å starte en versjon av de matkassene, Aldri? Bare med ferdig varm mat? I så fall er jeg en sikker kunde. Mangosorbet... Ikke snø hos deg heller? Ferdig varm mat på døra? Da hadde jeg vært kunde av meg selv også. God tur My! Og god lørdags morgen til dere andre i ballongen Goood lørdags ettermiddag får vel jeg si da! Så jeg burde stå opp? Wiiii, den katten der er enten veeeeeldig avslappet eller helt d...? God tur, My! I dag skal jeg bake denne Takk takk Nå er jeg fremme. Hvertfall på flyplassen. Noen som skal være med i minibussen her har baggasjeproblemer visstnok. Overskya og ca 18 grader. Ikke noe solesegvær hvertfall. Har fått strikket 2 firkanter, så nå mangler bare 4! Den så god ut light. Er det tiramisukake kanskje? Så godt å se at du er vel framme uten de helt store forviklingene My. Det har jo vært så masse styr på Gardermoen de siste dagene - Kos deg masse! -------------------------- I dag har mesteparten av tiden gått med til å rydde og skravle med folk som har stukket innom. Nå gleder jeg meg til en stille og rolig lørdagskveld. Skal snike litt rundt på KG nå for å lese litt om hvordan det står til med dere. 3
Galactica Skrevet 28. mars 2015 #13562 Skrevet 28. mars 2015 Ikke snø her heller, og ti grader i dag. Herlig! 2
Aldrisur Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #13563 Skrevet 28. mars 2015 HURRAAA det er vååår Galactica! 2
Gjest Tekola Skrevet 28. mars 2015 #13564 Skrevet 28. mars 2015 Vi har handlet for mesteparten av påsken i dag, selv om vi skal være hjemme. Men det er deilig å ikke måtte handle mer enn melk og brød senere, og bare kunne kose oss! Og så har vi vært en tur på lekeplassen i finværet, selv om mesteparten av tiden jo blir brukt til og fra, men det er stas det og! Vesla var veldig fascinert av spurvene som hadde spa borti gata her. Noen badet i sølepyttene, og noen peelet seg i støvet
Aldrisur Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #13565 Skrevet 28. mars 2015 Vi har handlet for mesteparten av påsken i dag, selv om vi skal være hjemme. Men det er deilig å ikke måtte handle mer enn melk og brød senere, og bare kunne kose oss! Og så har vi vært en tur på lekeplassen i finværet, selv om mesteparten av tiden jo blir brukt til og fra, men det er stas det og! Vesla var veldig fascinert av spurvene som hadde spa borti gata her. Noen badet i sølepyttene, og noen peelet seg i støvet Herlig å være ferdig med den viktigste påskehandlingen. Jeg får så koselige bilder i hodet mitt når du forteller om disse fine småttingene dine Tekola. Tenk så mye fint "man opplever på nytt" når man har små barn. *spurv som bader i sølepyttene* 2
hog Skrevet 28. mars 2015 #13566 Skrevet 28. mars 2015 ... Wiiii, den katten der er enten veeeeeldig avslappet eller helt d...? ... Jeg håper virkelig den er bare avslappet! God lørdag til Aldri og alle vennene hennes https://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uww 3
Galactica Skrevet 28. mars 2015 #13567 Skrevet 28. mars 2015 Helt enig med Aldri i at det er rart å tenke på Tekolas søte små som opplever alt for første gang nå. Man lever masse gjennom småttisene sine. Jeg har kjøpt 21 liter maling! Seks forskjellige farger også, så det blir utrolig spanande når vi kommer inn i nyhuset og kan begynne med malinga. 2
Gjest LightBulb Skrevet 28. mars 2015 #13568 Skrevet 28. mars 2015 (endret) Jeg sitter helt mutters alene i kveld og vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv Noen som har filmforslag? Hog-er ikke du filmglad? Endret 28. mars 2015 av LightBulb
FruN Skrevet 28. mars 2015 #13569 Skrevet 28. mars 2015 Nå snakker vi om å flytte og Til..til..små-gokk Eller..dit jeg skal i påska 1
Anje Skrevet 28. mars 2015 #13570 Skrevet 28. mars 2015 Nå snakker vi om å flytte og Til..til..små-gokk Eller..dit jeg skal i påska Store forandringer! Er det et lite tettsted? Ikke et sånt hus-5-mil-inni-tjukke-skogen? 1
FruN Skrevet 28. mars 2015 #13572 Skrevet 28. mars 2015 (endret) Store forandringer! Er det et lite tettsted? Ikke et sånt hus-5-mil-inni-tjukke-skogen? Sånn to-mil-til-nærmeste-tettsted og fem-mil-til-nærmeste-by. Men det er en liten butikk der! Det som er spesielt med huset er at HerrNs foreldre bygde det, men besteforeldrene hans overtok da de flyttet når HerrN var rundt ett år. Endret 28. mars 2015 av FruN 2
FruN Skrevet 28. mars 2015 #13573 Skrevet 28. mars 2015 Skal alle flytte nå? Njaaa... Vi har fortsatt ikke bestemt oss. Men er veldig fristet!
Gjest Tekola Skrevet 28. mars 2015 #13574 Skrevet 28. mars 2015 Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvor dette er Vi skal ikke flytte med det første
Mynona Skrevet 28. mars 2015 #13575 Skrevet 28. mars 2015 Jeg var på visning på onsdag, men bare som medhjelper 1
Gjest Tekola Skrevet 28. mars 2015 #13576 Skrevet 28. mars 2015 Og, ja, det er veldig fint å få oppleve verden gjennom en nesten-toårings øyne, selv om ting også tar fryktelig lang tid. Men hver minste sølepytt er et verdenshav med tusenvis av muligheter!
Roadrunner Skrevet 28. mars 2015 #13577 Skrevet 28. mars 2015 Skal alle flytte nå? Jeg flyttet i fjor og skal ikke flytte på leeeeeenge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå