Mynona Skrevet 27. mars 2015 #13501 Skrevet 27. mars 2015 Står greit til hos meg. Siste innspurt på jobb før påskeferie.
Aldrisur Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #13503 Skrevet 27. mars 2015 Haha, skulle tro det veide flere tonn Men etter en uke eller så med liten eller ingen matlyst, blir det bare sånn Nå har jeg snakket med veilederen min ang matematikken. Hans ord "La nå matte være matte, kos deg i påsken og ikke tenk på den! Du får IKKE lov, nå skal du kose deg. Kom innom oss etter påske, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning som passer for deg." JEG GRINER NESTEN AV GLEDE! Endelig bittelitt som går min vei! For en supergrei veileder! Sånne skulle vi hatt flere av. Så bra for deg Nosoul, akkurat et sånt svar du trengte nå. Står greit til hos meg. Siste innspurt på jobb før påskeferie. Har du husket å pakke joggisen? Er det i morgen du reiser, My? Hei Rumle - har snøen smeltet hos deg nå? (Tror hun reiser i morgen) ---------------------------- Et lite pusete Påskeinnslag fra meg også... 2
Rumle Skrevet 27. mars 2015 #13504 Skrevet 27. mars 2015 For en supergrei veileder! Sånne skulle vi hatt flere av. Så bra for deg Nosoul, akkurat et sånt svar du trengte nå. Har du husket å pakke joggisen? Hei Rumle - har snøen smeltet hos deg nå? (Tror hun reiser i morgen) ---------------------------- Et lite pusete Påskeinnslag fra meg også... Søte pusen Hakke vært snø her, som jeg har sett jaffal Tror du tenker på Hoppe? Hvordan er værstatus hos deg da? Er terrassen måkt, ryddet og klar til påskeinnrykk av rumlen? 2
Aldrisur Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #13505 Skrevet 27. mars 2015 Søte pusen Hakke vært snø her, som jeg har sett jaffal Tror du tenker på Hoppe? Hvordan er værstatus hos deg da? Er terrassen måkt, ryddet og klar til påskeinnrykk av rumlen? Å nei, kanskje det var Anje? Her er snøen i ferd med å forsvinne,terrassen er måkt og jeg er nesten klar til middagsgjester. De skal få Stifado, gresk salat og hjemmelaget mangosorbet og vaniljeis. Og litt vin og nogo meir attåt tenker jeg.... 3
Rumle Skrevet 27. mars 2015 #13508 Skrevet 27. mars 2015 Å nei, kanskje det var Anje? Her er snøen i ferd med å forsvinne,terrassen er måkt og jeg er nesten klar til middagsgjester. De skal få Stifado, gresk salat og hjemmelaget mangosorbet og vaniljeis. Og litt vin og nogo meir attåt tenker jeg.... Åhh jeg gjetter på at du lager veldig god mat Og nå husker jeg (atter en gang) at jeg skulle prøve stifado en gang - nu må jeg ta meg sammen og få gjort det altså! 1
Rumle Skrevet 27. mars 2015 #13509 Skrevet 27. mars 2015 Ha-ha-ha! Er det en lue? Mhmmm Men jeg ville hatt den knall rødrosa!
Aldrisur Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #13510 Skrevet 27. mars 2015 Åhh jeg gjetter på at du lager veldig god mat Og nå husker jeg (atter en gang) at jeg skulle prøve stifado en gang - nu må jeg ta meg sammen og få gjort det altså! JA! Skjerp deg Rumle! 2
Rumle Skrevet 27. mars 2015 #13511 Skrevet 27. mars 2015 Og en sånn til pus! det hadde hun likt for hun fryser alltid! Ligger klistret til ovnen så lenge den er på 2
Aldrisur Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #13513 Skrevet 27. mars 2015 Og en sånn til pus! det hadde hun likt for hun fryser alltid! Ligger klistret til ovnen så lenge den er på Den så skikkelig deilig og varm ut - og så fine farger! 3
Rumle Skrevet 27. mars 2015 #13514 Skrevet 27. mars 2015 Den så skikkelig deilig og varm ut - og så fine farger! Jaaaa .. ser ut som det der noro-garnet - det er så nydelig i sammensetningene 1
Aldrisur Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #13517 Skrevet 27. mars 2015 Jaaaa .. ser ut som det der noro-garnet - det er så nydelig i sammensetningene Å er de de det heter. Ser veldig mykt og varmt ut. Må prøves! Denne er vel noe for deg, hva? Chicken-head lissom? 2
Aldrisur Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #13518 Skrevet 27. mars 2015 Og dette må jo være hoppes! Jøss som du har strikket i dag da? 2
Rumle Skrevet 27. mars 2015 #13519 Skrevet 27. mars 2015 Å er de de det heter. Ser veldig mykt og varmt ut. Må prøves! --- Mhmm! Se her; 2
Rumle Skrevet 27. mars 2015 #13520 Skrevet 27. mars 2015 Jøss som du har strikket i dag da? I wish! Jeg kan jo ikke strikke! Men eeeelsker å se på garn! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå