Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sove nå?

Jeg bare svever litt rundt jeg.

1241-every-time-i-see-pic-i-laugh-5-min-

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen og god helg og god påske!

827de2fedec06002d49a8328450c78ac.jpg

• Liker 2
Skrevet (endret)

dc5c8a0f32f74e625e4f8aa6969b7a45.jpg

Jeg ble faktisk litt inspirert av at det er påske og sånn...så jeg har oppdatert bildet mitt.

Dere ser nå en litt mer påske-påkledd Hoppe, med tykkere sko, bukser og lue.

Det var riktig godt om jeg så må si det selv. :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

God morgen til alle i ballongen!

Hoppe, den fargen kledde du virkelig altså. og jeg elsker kattebildene her inne. :)

Nå må jeg bare bli kvitt den forferdelige kinken jeg har fått i nakken. *immobil*

• Liker 1
Skrevet

Stakkars G. Har du fått sånt noe forferdelige greier nå? :(

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg våkna i går morges og kunne knapt røre hodet. Det passer ikke helt med alt jeg har å gjøre for tiden, nei.

Håper alle har en fin fredag-før-påske-dag!

• Liker 1
Skrevet

Hmm...kan det være kroppens måte å si stress ned på kanskje?

Skrevet

Oppussingsnakke?

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg forspiste meg på vafler av rismel. To plater og jeg ligger i fosterstilling i soffan :daane:

• Liker 1
Skrevet

Legger meg til å sove her, jeg :Gjesp:

Får du puste når du trykker snuta så langt ned i dyna da Light? :omg:

Sove nå?

Jeg bare svever litt rundt jeg.

Ha-ha, ja du gjør vel det du Hog! :fnise:

God morgen og god helg og god påske!

827de2fedec06002d49a8328450c78ac.jpg

Nå fikk jeg meg en god latter! Søteste kaninpusen jeg har sett noengang. :hug:

dc5c8a0f32f74e625e4f8aa6969b7a45.jpg

Jeg ble faktisk litt inspirert av at det er påske og sånn...så jeg har oppdatert bildet mitt.

Dere ser nå en litt mer påske-påkledd Hoppe, med tykkere sko, bukser og lue.

Det var riktig godt om jeg så må si det selv. :)

Guuuu så påskehoppete og fin du er i dag! :rodmer:

Misunner deg kjolen...

God morgen til alle i ballongen!

Hoppe, den fargen kledde du virkelig altså. og jeg elsker kattebildene her inne. :)

Nå må jeg bare bli kvitt den forferdelige kinken jeg har fått i nakken. *immobil*

Typisk at sånne kinker kommer så fryktelig ubeleilig.

Men det kan vel være som Hoppe sier - pass på deg sjøl og lytt til kroppen din Galactica!

Ja, jeg våkna i går morges og kunne knapt røre hodet. Det passer ikke helt med alt jeg har å gjøre for tiden, nei.

Håper alle har en fin fredag-før-påske-dag!

Min fredag er travel og fin.

Har vært og handlet inn til helgen, og nå holder jeg (vi - rett skal være rett) på å vaske huset. I kveld kommer et vennepar på middag, så da lyt det væra reint her. :pls:

Jeg forspiste meg på vafler av rismel. To plater og jeg ligger i fosterstilling i soffan :daane:

Sånt rismel er veeeeeldig tungt fordøyelig skjønner jeg? :kose: To vanlige vaffelplater er i hvert fall ikke nok til å få meg i fosterstilling. :fnise:

----------------------

Jaja, jeg får vel fortsette å ordne her. Har kjøpt gule tulipaner og Magnoliakvister som jeg har hengt pyntepåskeegg i.

Nå skal jeg vaske doene. :laugh:

Skrevet

To vanlige vaffelplater er i hvert fall ikke nok til å få meg i fosterstilling.

Det hadde ikke holdt for meg heller. Vafler finnes det en helt egen mage for. :jepp:

Gjest Nosoul
Skrevet

Sånt rismel er veeeeeldig tungt fordøyelig skjønner jeg? :kose: To vanlige vaffelplater er i hvert fall ikke nok til å få meg i fosterstilling. :fnise:

Haha, skulle tro det veide flere tonn :lol: Men etter en uke eller så med liten eller ingen matlyst, blir det bare sånn :fnise:

Nå har jeg snakket med veilederen min ang matematikken. Hans ord "La nå matte være matte, kos deg i påsken og ikke tenk på den! Du får IKKE lov, nå skal du kose deg. Kom innom oss etter påske, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning som passer for deg."

JEG GRINER NESTEN AV GLEDE! Endelig bittelitt som går min vei!

• Liker 1
Skrevet

Haha, skulle tro det veide flere tonn :lol: Men etter en uke eller så med liten eller ingen matlyst, blir det bare sånn :fnise:

Nå har jeg snakket med veilederen min ang matematikken. Hans ord "La nå matte være matte, kos deg i påsken og ikke tenk på den! Du får IKKE lov, nå skal du kose deg. Kom innom oss etter påske, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning som passer for deg."

JEG GRINER NESTEN AV GLEDE! Endelig bittelitt som går min vei!

Så bra! Høres ut som en fornuftig veileder :Nikke:

Gjest Nosoul
Skrevet

Så bra! Høres ut som en fornuftig veileder :Nikke:

Ja, jeg ble glad heeelt inn i sjela :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ble glad heeelt inn i sjela :hoppe:

Så bra :klemmer:

Gjest Nosoul
Skrevet

Nå ringte attpåtil telenor, og kunne meddele at jeg skulle få litt større hastighet på internettlinja mi, for samme prisen som før! Sånt noe kan man ikke si nei til, eller hva? :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Det er din dag i dag! Herregud for en herlig daaaag!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...