Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13461 Skrevet 26. mars 2015 Hva med litt musikk til popcornet? Jeg fikk så lyst til å dele Ina med dere. Synes hun er SÅ flink. https://youtu.be/WvnihsodHmI
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13463 Skrevet 26. mars 2015 ÅååååÅÅåÅåÅåååh! Jeg digger henne Gjør du? Så kuult!
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13464 Skrevet 26. mars 2015 (endret) Gjør du? Så kuult! :jepp: Jeg hører på veldig mye variert! Men de siste to åra ca, har mumford&sons stått meg veeeldig nært Musikk er for meg rene terapien. Kan falle heeelt i min egen verden... Endret 26. mars 2015 av Nosoul 1
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13465 Skrevet 26. mars 2015 :jepp: Jeg hører på veldig mye variert! Men de siste to åra ca, har mumford&sons stått meg veeeldig nært Musikk er for meg rene terapien. Kan falle heeelt i min egen verden... Det er det det er.
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13466 Skrevet 26. mars 2015 Den sangen har jeg hørt mye på (uten å vite hvem som sang), men det er den eneste jeg har hørt fra hun. Liker den veldig godt. Nå har jeg fargelagt litt. Angrer på fargevalget på deler av tegningen... Det passet ikke sammen. Har også tittet litt bakover i boken, og det er veldig mange blader altså! Blir jo bare grønt omtrent... Fant 4 sånne fineline tusjer i kontor-esken min. Rød, rosa, lilla og grønn. Så jeg har testet så vidt på den første siden hvor det står hvem boken tilhører. Tror jeg foretrekker tusjene faktisk. Blir sterkere farge og jevnere. + at jeg ikke blir så sliten i hånda. 1
Galactica Skrevet 26. mars 2015 #13467 Skrevet 26. mars 2015 Hva med litt musikk til popcornet? Jeg fikk så lyst til å dele Ina med dere. Synes hun er SÅ flink. https://youtu.be/WvnihsodHmI Det er min favorittsang i hele verden!!!! Den er bare helt RÅ!!!!!!!! 1
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13468 Skrevet 26. mars 2015 Den neste sangen som kom etter Ina liker jeg også veldig godt. Vet ikke hvorfor det startet en ny sang sånn rett etterpå Men Kygo liker jeg veldig godt. Får sånn gode sommer vibber av musikken hans.
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13469 Skrevet 26. mars 2015 Mumford&Sons slapp ut en ny låt tidligere i måneden, ååååh... 1
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13470 Skrevet 26. mars 2015 Den sangen har jeg hørt mye på (uten å vite hvem som sang), men det er den eneste jeg har hørt fra hun. Liker den veldig godt. Nå har jeg fargelagt litt. Angrer på fargevalget på deler av tegningen... Det passet ikke sammen. Har også tittet litt bakover i boken, og det er veldig mange blader altså! Blir jo bare grønt omtrent... Fant 4 sånne fineline tusjer i kontor-esken min. Rød, rosa, lilla og grønn. Så jeg har testet så vidt på den første siden hvor det står hvem boken tilhører. Tror jeg foretrekker tusjene faktisk. Blir sterkere farge og jevnere. + at jeg ikke blir så sliten i hånda. Angre ikke på fargevlget da My! Du har jo hundrevis av nye sjanser. Men jeg sjønner hva du mener. Og du, du MÅ ikke ha bare grønne blader da! Det er min favorittsang i hele verden!!!! Den er bare helt RÅ!!!!!!!! Er det? Så morsomt. Jeg må innrømme at jeg har fulgt litt ekstra med denne jenta. Kjenner henne og synes hun er kjempeflink, både til å synge og til å lage fine låter. Mumford&Sons slapp ut en ny låt tidligere i måneden, ååååh... Skal ta på meg hørelurene og lytte til den etterpå N. Driver å lager mat til i morgen.
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13471 Skrevet 26. mars 2015 Nei, har noen brune og røde og gule blader også på den jeg har nå. Høstfarger. Men rosa og lilla blader blir så... rart.. Jeg er kanskje for låst i det at de er blader!
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13472 Skrevet 26. mars 2015 Nei, har noen brune og røde og gule blader også på den jeg har nå. Høstfarger. Men rosa og lilla blader blir så... rart.. Jeg er kanskje for låst i det at de er blader! Jeg er hele tiden så opptatt av at fargene skal matche hverandre og sånn jeg, så dette er noe jeg må jobbe med. Merkelige greier.
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13473 Skrevet 26. mars 2015 Jeg er hele tiden så opptatt av at fargene skal matche hverandre og sånn jeg, så dette er noe jeg må jobbe med. Merkelige greier. Jeg og... Og jeg satt bare i gang her om dagen, uten å planlegge fremover. også synes jeg at jeg har for få farger. Men jeg aner ikke hvilke jeg mangler.. Savner ingen konkrete, men føler at det mangler noen, for jeg bruker de samme hele tiden.
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13474 Skrevet 26. mars 2015 Det må være eneste fordelen med å male - det at man kan blande seg til slike "mellom-farger" Jeg kom over masse tegninger og malerier fra da jeg gikk Kunst og håndverk, for et fantastisk år! De senere år har jeg dessverre mistet både teknikker, motivasjon og lyst 1
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13475 Skrevet 26. mars 2015 Jeg og... Og jeg satt bare i gang her om dagen, uten å planlegge fremover. også synes jeg at jeg har for få farger. Men jeg aner ikke hvilke jeg mangler.. Savner ingen konkrete, men føler at det mangler noen, for jeg bruker de samme hele tiden. Hahahah, har vi ikke problemer så får vi jaggu se til å skaffe oss noen!
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13476 Skrevet 26. mars 2015 Det må være eneste fordelen med å male - det at man kan blande seg til slike "mellom-farger" Jeg kom over masse tegninger og malerier fra da jeg gikk Kunst og håndverk, for et fantastisk år! De senere år har jeg dessverre mistet både teknikker, motivasjon og lyst Maling ja, det blir en egen scwung når man kan fråtse i malerfarger. Tusjer blir litt dødt og fastlåst egentlig. En vakker dag så får du sikkert lyst til å ta det opp igjen Nosoul - og da er det bare å kjøre i vei. Jeg likte låta di forresten. Og den er nok spesielt fin når man er ung og ørlite forelska.
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13477 Skrevet 26. mars 2015 Maling ja, det blir en egen scwung når man kan fråtse i malerfarger. Tusjer blir litt dødt og fastlåst egentlig. En vakker dag så får du sikkert lyst til å ta det opp igjen Nosoul - og da er det bare å kjøre i vei. Jeg likte låta di forresten. Og den er nok spesielt fin når man er ung og ørlite forelska. Ja, det hender nå og da at lysten kommer tilbake. Har malt noen bilder til mamma som hun har hengt på veggen, men det har blitt med det. Alt til sin tid Likte den godt jeg, og du sier vel noe der Aldri 1
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13478 Skrevet 26. mars 2015 Hahahah, har vi ikke problemer så får vi jaggu se til å skaffe oss noen! Ikke sant!
hog Skrevet 26. mars 2015 #13479 Skrevet 26. mars 2015 Kanskje like bra! For plantene, altså... Du har nok rett! Håper alle ballongistas har det bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå