Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2015 #13421 Skrevet 26. mars 2015 Aldri: der sa du det: det kommer selvfølgelig til å bli myye lettere når jeg en gang finner de nye. Takk! --- Jeg ser stort sett alltid ting i opptak jeg. Rekker ikke å få ting med meg ellers.
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2015 #13422 Skrevet 26. mars 2015 Nå kom jeg på at jeg egentlig helst bare ville hatt nrk1. Det hadde holdt i massevis for meg. 1
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13423 Skrevet 26. mars 2015 (endret) Nå kom jeg på at jeg egentlig helst bare ville hatt nrk1. Det hadde holdt i massevis for meg. Skjønner. Har sjekka TV-programmet og fant ut at det kun er matkontrollen og TV2 hjelper deg som er noe å se i kveld. Jeg tror jeg har en del filmer på lager. Rettelse: Jeg skal jo lage mat i kveld jeg. Blir ikke noe film da. Endret 26. mars 2015 av Aldrisur
Galactica Skrevet 26. mars 2015 #13424 Skrevet 26. mars 2015 Jeg ser bare bolig- og oppussingsprogrammer for tiden og på TV6 er det dagen for sånt. Så det blir nok det hos meg. Og så er det jo Masterchef da...
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13425 Skrevet 26. mars 2015 Det har jeg full forståelse for Galactica.
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13426 Skrevet 26. mars 2015 Jeg tror det blir matkontrollen og TV2 hjelper deg her også 1
Gjest LightBulb Skrevet 26. mars 2015 #13427 Skrevet 26. mars 2015 Ny synstest i dag, enda mer blind blitt trøsta meg med nye solbriller
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13428 Skrevet 26. mars 2015 Ny synstest i dag, enda mer blind blitt trøsta meg med nye solbriller Men regner med det hjalp bittelitt på med nye solbriller, fint lite plaster på såret det 1
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13429 Skrevet 26. mars 2015 Ny synstest i dag, enda mer blind blitt trøsta meg med nye solbriller Jajamensann, sånn er det når en begynner å dra på åra. Men lurt trøstekjøp da.
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13430 Skrevet 26. mars 2015 På torsdager er det vanligvis 3 programmer som kræsjer. Men nå er 2 av de på pause Men Bones går enda da. Nå har jeg kavet meg hjem i snøen som nå har blitt klissvåt slaps! Blæ! Våt på beina. Og håper ikke det fryser på i natt, for da blir det 10-15 cm tjukk is overalt! Morsan har jo tatt seg påskeferie allerede og kunne melde om 21 grader og solesegvedbassengetvær litt sydover. Plutselig reiser jeg jo hver øyeblikk. En dag igjen. Så i kveld må jeg begynne å sjekke om jeg burde vaska noe klær, og planlegge hvilke garnnøster jeg skal ta med og hvilke mønster jeg mangler så jeg får med meg riktig, ooog pakke inn bursdagspresangen til farsan. Også må jeg få sett på mandagens Frikjent, siden den ikke har påskepause, for da skal vi sikkert se på det på mandag, og da må jeg jo ha sett forrge episode først. Også hadde jeg lyst til å fargelegge litt også. Så mye jeg skulle ha gjort. Kanskje jeg får begynne snart. 1
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13431 Skrevet 26. mars 2015 Ny synstest i dag, enda mer blind blitt trøsta meg med nye solbriller På den positive siden (jeg lærte dette av en svært intelligent Paradise Hotel-deltaker på TV i går): når man er blind så bryr man seg ikke om hva som er rundt seg liksom, alt er liksom bare fett, for du bryr deg ikke liksom. Du kan være hvor som helst!
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13432 Skrevet 26. mars 2015 21 + høres helt perfekt ut My! Ikke rart du gleder deg, speielt etter en dag som denne. Hahahah - den som ikke ser på Paradise Hotel, lærer ikke noe særlig heller.
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13433 Skrevet 26. mars 2015 Jeg så på Paradise Hotel i går - av den enkle grunn til at jeg trengte meg en real latter. Og gjett hva, det funket! Jeg merker at hodet mitt blir mer og mer sitt sanne, gamle jeg igjen. Godt å få ha tankene for seg selv - selv om at jeg skulle ha fanget inn noen følelser som er på rømmen, men de er som ville tenåringer, og lar seg overhode ikke fange. Akk og ve 1
Anje Skrevet 26. mars 2015 #13434 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har også fått tak på en sånn fargelegging - sak. Damene bak disken i bokhandelen var nesten lattermilde av fenomenet. En fargeleggingsbok for voksne som er så populær at de hadde venteliste. (Og de tusjene nevnt lengre oppe her har de både på bokhandelen og på staples) 1
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #13435 Skrevet 26. mars 2015 Hvordan fargeleggingsbok er det dere snakker om?
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13436 Skrevet 26. mars 2015 Jeg så på Paradise Hotel i går - av den enkle grunn til at jeg trengte meg en real latter. Og gjett hva, det funket! Jeg merker at hodet mitt blir mer og mer sitt sanne, gamle jeg igjen. Godt å få ha tankene for seg selv - selv om at jeg skulle ha fanget inn noen følelser som er på rømmen, men de er som ville tenåringer, og lar seg overhode ikke fange. Akk og ve Det der høres ikke så dumt ut Nosoul. Du får ta en dag av gangen. (Eller et kvarter, som jeg pleier å si når det blåser som verst i sjelen min) Jeg har også fått tak på en sånn fargelegging - sak. Damene bak disken i bokhandelen var nesten lattermilde av fenomenet. En fargeleggingsbok for voksne som er så populær at de hadde venteliste. (Og de tusjene nevnt lengre oppe her har de både på bokhandelen og på staples) Det er jo helt snååålt?? Skjønner ingenting jeg heller av dette fenomenet. Også på landsbasis og greier.
Mynona Skrevet 26. mars 2015 #13437 Skrevet 26. mars 2015 Hvis man se på instagram på #johanna..hva hun nå heter, så ser man at dette er ikke bare på landsbasis, det er hele verden. Den hemmelige hagen på alle språk og tegn ligger det bilder av der. Helt merkelig.
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13438 Skrevet 26. mars 2015 Hvis man se på instagram på #johanna..hva hun nå heter, så ser man at dette er ikke bare på landsbasis, det er hele verden. Den hemmelige hagen på alle språk og tegn ligger det bilder av der. Helt merkelig. Ja, det har du helt rett i. Det må være et resultat av den ellers så fargeløse verdenen vi lever i for tiden. Blant annet. Sikkert flere grunner også, som du nevnte før, den digitale og tekniske verdenen også.
Faithy Skrevet 26. mars 2015 #13439 Skrevet 26. mars 2015 Hulen er nok forsvunnet for godt, hadde ingen Kristian til å "vanne" plantene mer.Kanskje like bra! For plantene, altså...
Aldrisur Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #13440 Skrevet 26. mars 2015 Kanskje like bra! For plantene, altså... Heisann Faithy! Fikk en liten overhaling av Noz for å ikke ha sett deg når du var innom tidligere. Men NÅ fikk jeg det med meg. Jeg håper du har kommet for å bli? skal du være. I hvert fall er det et hyggelig sted å være nå som mange av "de gamle dagbøkene" har forsvunnet. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå