Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rundt 30 her. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumle fikk rett! Det laver ned. :sno:

:blomst: Rundt 20 her (snart 30) og totalt kaos på veiene. Alle bussene er innstilt, trailere sperrer mange av hovedveiene og det er stort sett glatt og bevege seg utendørs.

Godt og slippe å gå ut av huset med det første...

Håper dere får en fin dag :hug: at Light slipper hodepinen, FruN får en grei dag til tross for forkjølelse og det hun må gjøre i dag, god bedring også til Nosoul! :hug:

..og til resten av ballongfarerne: :hug:

Jeg sitter i min rødstripete pysjamas og drikker :kaffekopp::P

• Liker 2
Skrevet

Fullstendig enig med deg i irritasjonsutbruddet, Aldri. Jeg forsøker å styre unna visse brukere

som har en forkjærlighet for visse temaer, men får unektelig med meg "ting" allikevel. :(

Men: hvordan går det med den motoriserte (antagelig påskegule) vinduvaskeren deres da?

Har den vært i bruk stadig vekk, eller ligger den i en emballasje i et skap eller skuff et sted?

Vurderer fremdeles å kjøpe meg en slik en altså, men frykten for at det skulle være et dårlig kjøp er nær...

• Liker 1
Skrevet

Fullstendig enig med deg i irritasjonsutbruddet, Aldri. Jeg forsøker å styre unna visse brukere

som har en forkjærlighet for visse temaer, men får unektelig med meg "ting" allikevel. :(

Men: hvordan går det med den motoriserte (antagelig påskegule) vinduvaskeren deres da?

Har den vært i bruk stadig vekk, eller ligger den i en emballasje i et skap eller skuff et sted?

Vurderer fremdeles å kjøpe meg en slik en altså, men frykten for at det skulle være et dårlig kjøp er nær...

Det er ikke lett å unngå nei.... :balltre:

Du, jeg har faktisk ikke sett at han har brukt den i det siste. Sist han pusset vinduene brukte han den ikke, og jeg aner ikke hvor den befinner seg. :vetikke:

:fnise:

Tror den funker bedre der man ikke har vinduskarmer - tror det var det han klaget over.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke alle vinduer vinduskarmer?

Jeg gikk i motsnø til jobb og all maskaraen min var dermed blitt smurt utover hele ansiktet! Så ganske panda ut faktisk!

• Liker 1
Skrevet

Har ikke alle vinduer vinduskarmer?

Jeg gikk i motsnø til jobb og all maskaraen min var dermed blitt smurt utover hele ansiktet! Så ganske panda ut faktisk!

Nei dem har ikke det tenk! :jolie:

Kan hende du kaller det vindusbrett. Du vet det stedet nederst på vinduet der du kan sette blomster og lamper og sånt. :ler:

Jeg tenkte på å spørre deg hvordan du kom deg på jobb når det ikke går busser, men du fikk deg en frisk morgentur skjønner jeg. :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Ble det virkelig 30 cm snø? :sjokkert:

Blir visst skiføre til påske på dere da :ler:

:klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Ble det virkelig 30 cm snø? :sjokkert:

Blir visst skiføre til påske på dere da :ler:

:klemmer:

Ja gjett om! :skratte: Og det fortsetter å lave ned. Stakkars narsisser og perleblomster som det ikke går an å ta inn i stua.

Hvordan er været hos deg da Rumle? :sjarmor:

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg glemte å si at jeg var ute etter en av de to tusjvariantene som det var bilde av sånn ca

en kilometer tilbake i ballongen. Jeg orker ikke å lete. :fnise: Bare noe som er spisst og som dekker skikkelig.

---

Nå måtte jeg humre av disse vinduene med og uten karmer. Jeg har aldri bodd et sted hvor det ikke var "karm".

Hadde jeg blitt mangemillionøse, vill jeg ha fått spesiallaget brede karmer så plantene fikk godt med plass

...helst i to etasjer pr vindu, hvis dere forstår. Det er veldig viktig å ha plass til planter. :rodmer:

• Liker 2
Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Her ligger det et tynt hvitt lag. Regner med det er vekke i løpet av dagen :)

Endret av LightBulb
  • Liker 1
Skrevet

Ja gjett om! :skratte: Og det fortsetter å lave ned. Stakkars narsisser og perleblomster som det ikke går an å ta inn i stua.

Hvordan er været hos deg da Rumle? :sjarmor:

Huff ja :fnise:

Blomstene klarer seg nok, så lenge snøen ikke blir liggende, og det blir veldig kaldt? Hva har de meldt fremover?

Her er det veldig fint faktisk .. men litt kaldt, dog ingen snø - enda i alle fall? :unsure:

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet

Takker for god bedringsønsket fra Aldri, og ønsker dere alle en god morgen! :goodbye:
Jeg våknet med en enda større kaktus i dag, det er så voooondt :daane: Skal prøve å få gjort enda litt mer på historie innleveringen, selv om den ikke skal inn før i uke 16. Må gjøre noe for å dekke over den dårlige samvittigheten jeg har for at jeg ikke forstår matematikken... :grine:

Og værmelding fra Nosoul's verden: Litt vind, 5 grader i solveggen og null snø :hoppe:
Jeg kom på èn ting til, jeg har bodd i denne leiligheten i 2 år i dag :strix:

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg glemte å si at jeg var ute etter en av de to tusjvariantene som det var bilde av sånn ca

en kilometer tilbake i ballongen. Jeg orker ikke å lete. :fnise: Bare noe som er spisst og som dekker skikkelig.

---

Nå måtte jeg humre av disse vinduene med og uten karmer. Jeg har aldri bodd et sted hvor det ikke var "karm".

Hadde jeg blitt mangemillionøse, vill jeg ha fått spesiallaget brede karmer så plantene fikk godt med plass

...helst i to etasjer pr vindu, hvis dere forstår. Det er veldig viktig å ha plass til planter. :rodmer:

Enig med deg, jeg har et vindu jeg leeeenge har planlagt å få en spesialtilpasset glasshylle til - men det blir liksom med tanken .. som så mye annet :ler:

Forøvrig har jeg ganske umulige vinduskarmer jeg også - faktisk har jeg kun dette ene vinduet som egentlig kan brukes til å ha potter i, noe som er mer enn litt krise når man til stadighet har behov for masse lys til plantene! :ler:

• Liker 2
Skrevet

---

Jeg er veldig fornøyd med disse. Tror det var de Light anbefalte (?)

cUCpm0g.jpg

Karm meg her og karm meg der sier jeg bare. :fnise: Blomster er et must. :roser:

Her ligger det et tynt hvitt lag. Regner med det er vekke i løpet av dagen :)

Bedre i hodet Light? :kose:

Huff ja :fnise:

Blomstene klarer seg nok, så lenge snøen ikke blir liggende, og det blir veldig kaldt? Hva har de meldt fremover?

Her er det veldig fint faktisk .. men litt kaldt, dog ingen snø - enda i alle fall? :unsure:

Det er meldt mildere utover dagen og regn. Så det ordner seg nok. :Nikke:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Glemte forresten helt å svare Noz ang. hvorfor live-sendingen blir sluttet; tror de avbryter den fordi det har vært planen hele tiden. Nå har de blitt 4 uker gamle og jeg kan forestille meg at det sikkert er litt slitsomt å ha livesending i hjemmet døgnet rundt for hele familien der også :fnise: Men, jeg (og mange andre) skulle virkelig ønske de fortsatte da, det er jo nå de virkelig begynner å leke og fyke rundt og er kjempemorsomme å se på. Men, de skal lage nettside slik at folk kan få oppdateringer der da, så det er jo bra :jepp:

Meeeeeen, jeg kommer til å savne de små nøstene da :sukk:

Ellers støtter jeg 100% hoppes forslag om å få til en livesending fra det aldrisurske hjem :jepp: Det hadde vært storveis! :hoho:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med disse. Tror det var de Light anbefalte (?)

cUCpm0g.jpg

Karm meg her og karm meg der sier jeg bare. :fnise: Blomster er et must. :roser:

Bedre i hodet Light? :kose:

Det er meldt mildere utover dagen og regn. Så det ordner seg nok. :Nikke:

Rettelse: Det var et tynt lag. Det var visst vekke allerede :)

Ja, hodepinen forsvant forbausende raskt :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Takker for god bedringsønsket fra Aldri, og ønsker dere alle en god morgen! :goodbye:

Jeg våknet med en enda større kaktus i dag, det er så voooondt :daane: Skal prøve å få gjort enda litt mer på historie innleveringen, selv om den ikke skal inn før i uke 16. Må gjøre noe for å dekke over den dårlige samvittigheten jeg har for at jeg ikke forstår matematikken... :grine:

Og værmelding fra Nosoul's verden: Litt vind, 5 grader i solveggen og null snø :hoppe:

Jeg kom på èn ting til, jeg har bodd i denne leiligheten i 2 år i dag :strix:

Har du ingen du kjenner som kan hjelpe deg med å knekke denne matematikk-koden? Jeg er sikker på at du har evnene, det er bare et spørsmål om "måten å tenke på".

Jeg trodde du bodde hjemme hos foreldrene dine jeg N.?

Glemte forresten helt å svare Noz ang. hvorfor live-sendingen blir sluttet; tror de avbryter den fordi det har vært planen hele tiden. Nå har de blitt 4 uker gamle og jeg kan forestille meg at det sikkert er litt slitsomt å ha livesending i hjemmet døgnet rundt for hele familien der også :fnise: Men, jeg (og mange andre) skulle virkelig ønske de fortsatte da, det er jo nå de virkelig begynner å leke og fyke rundt og er kjempemorsomme å se på. Men, de skal lage nettside slik at folk kan få oppdateringer der da, så det er jo bra :jepp:

Meeeeeen, jeg kommer til å savne de små nøstene da :sukk:

Ellers støtter jeg 100% hoppes forslag om å få til en livesending fra det aldrisurske hjem :jepp: Det hadde vært storveis! :hoho:

Det hadde nok blitt god underholdning ja, men forhåpentligvis ikke like god som den fra det Ozzy Osbourne'ske hjem! :fnise:

Rettelse: Det var et tynt lag. Det var visst vekke allerede :)

Ja, hodepinen forsvant forbausende raskt :jepp:

:5: Bra!

• Liker 2
Skrevet

---

Det hadde nok blitt god underholdning ja, men forhåpentligvis ikke like god som den fra det Ozzy Osbourne'ske hjem! :fnise:

---

Jeg tror det hadde blitt bedre! :ler:

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet

Har du ingen du kjenner som kan hjelpe deg med å knekke denne matematikk-koden? Jeg er sikker på at du har evnene, det er bare et spørsmål om "måten å tenke på".

Jeg trodde du bodde hjemme hos foreldrene dine jeg N.?

Jeg har en del som kan hjelpe meg pr. telefon osv. Men jeg kjenner mine begrensinger når det kommer til matematikk, og jeg trenger en lærer som er tilstede. Fysisk. For jeg trenger hjelp med stort sett det meste. Orker ikke flere gråtkvalte dager og netter uten søvn pga den stygge matten :snurt:

Skal snakke med han som leder nettskolen her i morgen, så får jeg høre om det finnes andre muligheter for å få tatt opp matematikken.

Jeg flyttet ut som 16 åring jeg :fnise: Så er snart 6 år siden jeg flyttet for meg selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...