Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Vanskelig å svare på. Vi har det sånn alle sammen. Noen ganger så klikker vi bare (uten at det er noe seksuelt i bildet) mens med andre så er det som å prate til en stolpe.

Jeg har et sånt fjortis opplegg med en fyr, det er sånn han ser på meg jeg ser på han å begge blir rød som en hummer. Å om vi sier noe, så er det enten noe skikkelig teit eller noe sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et sånt fjortis opplegg med en fyr, det er sånn han ser på meg jeg ser på han å begge blir rød som en hummer. Å om vi sier noe, så er det enten noe skikkelig teit eller noe sært.

Åh... :rodmer:

Jeg har et sånt opplegg med elevene mine nå, der vi snakker om forelskelse. Og det er nøyaktig sånn som du beskriver det. Det er fysisk umulig å oppføre seg normalt og ha en noenlunde virkelighetsnær samtale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... :rodmer:

Jeg har et sånt opplegg med elevene mine nå, der vi snakker om forelskelse. Og det er nøyaktig sånn som du beskriver det. Det er fysisk umulig å oppføre seg normalt og ha en noenlunde virkelighetsnær samtale. :)

Jeg truet han med å lage papirfly å kaste det i hode på han, han la ut om at det ikke var lørdag å at man ble hyper av sjokolade. Vi snakker om mødre,lysstaver som de har på flyplassen,dum og dummere og om brøytebiler liksom. Å han lugget meg

Endret av Vex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Liker Betty støvsugeren?

Njaah, hun var veldig redd og engstelig i starten (i likhet med altfor mange andre ting, spesielt ting som beveger på seg og/eller lager lyder) men nå bryr hun seg ikke lenger heldigvis.

Å så koselig med hestehov! Er Betty frisk og rask om dagen?

Ja, det er jo koselig når markblomstene begynner å titte opp!

Betty er frisk, og veeeeeldig rask som alltid ja :hoho: Vi har storkost oss på en 1 times tur og nesten tilsvarende tid med sosialisering med en gjeng andre hunder og mennesker. Og da vi kom hjem lå vi henslengt på sofaen... eller, jeg lå på sofaen og hun lå oppå meg :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vendt deg til hjemme og Norge igjen Aldri eller "lider" du av lengsel til Thailand igjen?

Borte bra men hjemme best vet du Noz, og nei, jeg lider ikke av lengsel, alt til sin tid liksom. :blomst:

Nå om dagen nyter jeg faktisk å være hjemme og være sammen med venner og familie.

Så gleder jeg meg til Oslo-våren, kan ikke tenke meg noe bedre enn den. Deretter ser jeg fram til tidlig sommertur til Kreta og å nyte resten av sommeren her i Noreg. :is:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med deg selv G.!

Det var jammen direkte tale gitt! :sjokkert:

Hm. Likte ikke helt ordlyden der jeg altså. Gamle damer bør holde seg for god for denslags.

...med det ekstatisk roterende, grønne hjelpemiddelet i bunnen av dine innlegg,

tyder alt på at du ikke mener et ord av hva du sa. :lur:

...mens med andre så er det som å prate til en stolpe.

Etter at de laget den Kevin Costner-filmen hvor han danser med ulver, laget han en til:

"Prater med stolper"...men den ble ikke så veldig kjent. :klo: I Wonder why? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Borte bra men hjemme best vet du Noz, og nei, jeg lider ikke av lengsel, alt til sin tid liksom. :blomst:

Nå om dagen nyter jeg faktisk å være hjemme og være sammen med venner og familie.

Så gleder jeg meg til Oslo-våren, kan ikke tenke meg noe bedre enn den. Deretter ser jeg fram til tidlig sommertur til Kreta og å nyte resten av sommeren her i Noreg. :is:

Du er heldig som har et så variert liv :Nikke:

Synes det virker veldig innholdsrikt. Og desuten så er du flink til å sette pris på det du har

og være fornøyd.

Våren her på østlandet er jo kjempefin! Jeg elsker å gå turer med Betty for å se forandringene i naturen, det skjer så mye fra uke til uke at det ikke er til å tro!! Du sa jo at du også skal være en flink turgåer nå, så kanskje du også legger mer merke til de detaljrike forandringene, til og med fra dag til dag i år :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha

Ha-ha Vex! :skratte: Ikke lett å holde seg alvorlig for politiet heller noen ganger!

...og pippippklør stikker i mykt puseskinn. :(

Takar...og så har dem så glissen pels når de er så unge... :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må grave opp arbeidsklærne fra skittentøyskurven

Jobbemandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...