Severus Skrevet 8. mars 2014 #1321 Del Skrevet 8. mars 2014 Vanskelig å svare på. Vi har det sånn alle sammen. Noen ganger så klikker vi bare (uten at det er noe seksuelt i bildet) mens med andre så er det som å prate til en stolpe. Jeg har et sånt fjortis opplegg med en fyr, det er sånn han ser på meg jeg ser på han å begge blir rød som en hummer. Å om vi sier noe, så er det enten noe skikkelig teit eller noe sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2014 #1322 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg har et sånt fjortis opplegg med en fyr, det er sånn han ser på meg jeg ser på han å begge blir rød som en hummer. Å om vi sier noe, så er det enten noe skikkelig teit eller noe sært. Åh... Jeg har et sånt opplegg med elevene mine nå, der vi snakker om forelskelse. Og det er nøyaktig sånn som du beskriver det. Det er fysisk umulig å oppføre seg normalt og ha en noenlunde virkelighetsnær samtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1323 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Åh... Jeg har et sånt opplegg med elevene mine nå, der vi snakker om forelskelse. Og det er nøyaktig sånn som du beskriver det. Det er fysisk umulig å oppføre seg normalt og ha en noenlunde virkelighetsnær samtale. Jeg truet han med å lage papirfly å kaste det i hode på han, han la ut om at det ikke var lørdag å at man ble hyper av sjokolade. Vi snakker om mødre,lysstaver som de har på flyplassen,dum og dummere og om brøytebiler liksom. Å han lugget meg Endret 8. mars 2014 av Vex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1324 Del Skrevet 8. mars 2014 Sånn er vi når vi klarer å prate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. mars 2014 #1325 Del Skrevet 8. mars 2014 Liker Betty støvsugeren? Njaah, hun var veldig redd og engstelig i starten (i likhet med altfor mange andre ting, spesielt ting som beveger på seg og/eller lager lyder) men nå bryr hun seg ikke lenger heldigvis. Å så koselig med hestehov! Er Betty frisk og rask om dagen? Ja, det er jo koselig når markblomstene begynner å titte opp! Betty er frisk, og veeeeeldig rask som alltid ja Vi har storkost oss på en 1 times tur og nesten tilsvarende tid med sosialisering med en gjeng andre hunder og mennesker. Og da vi kom hjem lå vi henslengt på sofaen... eller, jeg lå på sofaen og hun lå oppå meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. mars 2014 #1326 Del Skrevet 8. mars 2014 Har du vendt deg til hjemme og Norge igjen Aldri eller "lider" du av lengsel til Thailand igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1327 Del Skrevet 8. mars 2014 Har du vendt deg til hjemme og Norge igjen Aldri eller "lider" du av lengsel til Thailand igjen? Borte bra men hjemme best vet du Noz, og nei, jeg lider ikke av lengsel, alt til sin tid liksom. Nå om dagen nyter jeg faktisk å være hjemme og være sammen med venner og familie. Så gleder jeg meg til Oslo-våren, kan ikke tenke meg noe bedre enn den. Deretter ser jeg fram til tidlig sommertur til Kreta og å nyte resten av sommeren her i Noreg. :is: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1328 Del Skrevet 8. mars 2014 Nattpatruljen er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #1329 Del Skrevet 8. mars 2014 Kos deg med deg selv G.!Det var jammen direkte tale gitt! Hm. Likte ikke helt ordlyden der jeg altså. Gamle damer bør holde seg for god for denslags....med det ekstatisk roterende, grønne hjelpemiddelet i bunnen av dine innlegg,tyder alt på at du ikke mener et ord av hva du sa. ...mens med andre så er det som å prate til en stolpe.Etter at de laget den Kevin Costner-filmen hvor han danser med ulver, laget han en til:"Prater med stolper"...men den ble ikke så veldig kjent. I Wonder why? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. mars 2014 #1330 Del Skrevet 8. mars 2014 Borte bra men hjemme best vet du Noz, og nei, jeg lider ikke av lengsel, alt til sin tid liksom. Nå om dagen nyter jeg faktisk å være hjemme og være sammen med venner og familie. Så gleder jeg meg til Oslo-våren, kan ikke tenke meg noe bedre enn den. Deretter ser jeg fram til tidlig sommertur til Kreta og å nyte resten av sommeren her i Noreg. :is: Du er heldig som har et så variert liv Synes det virker veldig innholdsrikt. Og desuten så er du flink til å sette pris på det du har og være fornøyd. Våren her på østlandet er jo kjempefin! Jeg elsker å gå turer med Betty for å se forandringene i naturen, det skjer så mye fra uke til uke at det ikke er til å tro!! Du sa jo at du også skal være en flink turgåer nå, så kanskje du også legger mer merke til de detaljrike forandringene, til og med fra dag til dag i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. mars 2014 #1331 Del Skrevet 8. mars 2014 Hihi, stakkars pusen: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #1332 Del Skrevet 8. mars 2014 Huff...jeg føler med den der altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1333 Del Skrevet 8. mars 2014 Ja, nommin, og så er den jo så liten! Pusen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1334 Del Skrevet 8. mars 2014 Ha ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #1335 Del Skrevet 8. mars 2014 ...og pippippklør stikker i mykt puseskinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1336 Del Skrevet 8. mars 2014 Ha ha Ha-ha Vex! Ikke lett å holde seg alvorlig for politiet heller noen ganger! ...og pippippklør stikker i mykt puseskinn. Takar...og så har dem så glissen pels når de er så unge... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1337 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg må grave opp arbeidsklærne fra skittentøyskurven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1338 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg må grave opp arbeidsklærne fra skittentøyskurven Jobbemandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mars 2014 #1339 Del Skrevet 8. mars 2014 Jobbemandag? Ja, men jeg vil ikke se sjokkisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #1340 Del Skrevet 8. mars 2014 Trekk lua nedover øynene og si: Jeg ser ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå