Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Nosoul
Skrevet

Har hørt noen rykter om influensanr 2 på gang nå! Hverfall her nede på østlandet. Vet ikke om den har kommet sg til nord enda? ELler kanskje den startet der?

Går visst noe grumsete greier her oppe.. Både influensisk og spysyke... :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt noen rykter om influensanr 2 på gang nå! Hverfall her nede på østlandet. Vet ikke om den har kommet sg til nord enda? ELler kanskje den startet der?

Vil ikke ha det her heller My! :(

Tenk at det er verdens vaffeldag, og vi lagde vafler med masse fløte i - og jeg spiste ikke en eneste en! *stolt*

(Kan være at det var fordi jeg nettopp hadde spist en bolle med banan og Nutella?)

Når du sier det på den måten, var det kanskje like greit å glemme hele vaffeldagen. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, vi vil ikke ha det her heller! Fysj og bort med seg all sjuklighet!

Hvordan ble gardinene da? Hvilken farge ble det? Siden du var lei av de fargeløse.

Skrevet

Nei, vi vil ikke ha det her heller! Fysj og bort med seg all sjuklighet!

Hvordan ble gardinene da? Hvilken farge ble det? Siden du var lei av de fargeløse.

Ja fysjom fysjom bort med det! :hoppe:

Jeg fant fargerike gardiner på Åhlens. Knæsje farger altså! Stua mi fikk helt sjokk... :danser:

Men det ble fint og artig.

Jeg tror innredningsmoten må være i forandring nå. Det må da være fler enn meg som er dritlei alt det hvite, beige og grå? :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

:hallo: Har jeg lov til å skrive hva jeg vil i denne dagboken?

• Liker 3
Skrevet

Vet du, jeg gikk forbi en butikk i går, og så at det var masse fargerike og mønstrete gardiner og puter der og lurte på hva for en butikk det var, og det var faktisk en Åhlens! For jeg la så merke til det, for det var så veldig anderledes enn sånn det har vært lenge nå.

Ser på Boligjakten nå, og alle leilighetene og husene er rimelig like. Hvitt, grått, beig. Sparsomt møblert osv.. Var på visning i dag og der var det akkurat det samme!

Skrevet

Klart du kan. Du er jo sjefen!

Gjest Nosoul
Skrevet

:jepp: Hvorfor skulle du ikke deeeetda?

Skrevet

Vet du, jeg gikk forbi en butikk i går, og så at det var masse fargerike og mønstrete gardiner og puter der og lurte på hva for en butikk det var, og det var faktisk en Åhlens! For jeg la så merke til det, for det var så veldig anderledes enn sånn det har vært lenge nå.

Ser på Boligjakten nå, og alle leilighetene og husene er rimelig like. Hvitt, grått, beig. Sparsomt møblert osv.. Var på visning i dag og der var det akkurat det samme!

Så bra at du er enig! :laugh:

Klart du kan. Du er jo sjefen!

Okei, men du er modde altså!

• Liker 2
Skrevet

Men du sjefer over boka og ballongen din! Spytt ut!

• Liker 2
Skrevet

Har forresten ikke så mye jeg skulle sagt når det kommer til farger og sånn hjemme. For her er det hvitt på alle vegger untatt 1. Den er beige :fnise: Og møblene er hvite, beige og svarte... Det var noe med stein i glasshus tror jeg :P

• Liker 1
Skrevet

Okei!

Jeg er så møkk lei kameltær, buksa oppi rumpesprekken, sæd i vagina og alt som spruter både her og der!

PLuss alle de kåte guttingene som sitter å hisser opp en viss frue til å svare på tiltale og vise seg fram.

:haar:

Jada, jeg vet at jeg ikke trenger å gå inn i de trådene, så det gjør jeg ikke heller. Allikevel er det ikke til å unngå så lenge det kommer opp på hovedsiden. Og noen ganger blir jeg nysgjerrig. Min feil.

Hikk... :sjenert: My, du får slette det her om det ikke er lov å skrive sånt. :klemmer:

• Liker 4
Skrevet

:fnise:

Jeg tror ikke du er alene om å tenke de tankene der altså....

• Liker 3
Skrevet

:fnise:

Jeg tror ikke du er alene om å tenke de tankene der altså....

Takk min gode venn. :takke:

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg er så veldig, fryktelig enig med deg Aldri! :Nikke::fnise:
Pluss at det er sunt å få ut slik frustrasjon!

Nå kom jeg på at jeg må innom min egen dagbok å hyle litt... :reise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så veldig, fryktelig enig med deg Aldri! :Nikke::fnise:

Pluss at det er sunt å få ut slik frustrasjon!

Nå kom jeg på at jeg må innom min egen dagbok å hyle litt... :reise:

Takk, det trengte jeg å høre - og det var godt å få det ut. :laugh:

Ikke det at jeg er kjent for å være så veldig prippen, men når jeg får lyst til å lukke opp vinduene og lufte her på KG, da...... :(

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal det være så vanskelig å velge ut klær til en begravelse....? :sjenert:

Jeg mangler ikke passende klær, jeg bare..klarer ikke velge. Alt føles bare...feil.. Håper på bedring imorra!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal det være så vanskelig å velge ut klær til en begravelse....? :sjenert:

Jeg mangler ikke passende klær, jeg bare..klarer ikke velge. Alt føles bare...feil.. Håper på bedring imorra!

Du finner sikkert noe som passer i morgen. Må jo se an vær og føreforhold, deretter faller alt på plass av seg selv FruN.

Er det bestefaren din? :hug:

Skrevet

Du finner sikkert noe som passer i morgen. Må jo se an vær og føreforhold, deretter faller alt på plass av seg selv FruN.

Er det bestefaren din? :hug:

Det gjør jo det..liker bare å være forberedt noen ganger :)

Er bestefar, ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...