Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, Light hadde rett! :blomst:

Vi som trodde det var noe å spise! :fnise:

Så dumt da Hoppe! Så tenkte jeg at jeg kunne kjøpe de for deg å sende dem, men det blir jo like dyrt. Og dessuten veit jeg jo ikke om du bor på Lindesnes eller Nordpolen.... :hoho:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anje:...og har sterk slagside av altfor tung lommebok i veska si.

---

Haha...jeg liker da vel ikke å spise noe som helst. :fnise: Til lørdag, kanskje. :jepp:

---

Takk for tanken, Aldri...og mens du nå er i det snille hjørnet: når dere setter i gang

med det live-greiene deres, kan vi da også få komme inn og sitte mellom dere og kanskje

ta dere opp i armene våre og kose litt med dere av og til også? Det så så koselig ut

med pusekattene på nett-tv og jeg tror det kan bli like bra med dere.

Litt mindre hår fykende rundt i nesene våre da, men det får gå. :jepp:

Ingen skal komme her og si at Hoppe er kravstor. :jolie:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

...ja, hi-hi, ikke lett å bære noe tungt med de tynne beina der! :ball:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Her er det stål i skrangleben og armer skal jeg si deg. Dessuten er vi nå på side....666! :ninja:

*gjemme seg*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Har du strikka gardiner??

Hva slags tusjer skulle du ha hoppe?

Skrevet

Batnut fant fargeleggingsboka på Rema 1000, skulle jeg si :)

Om flere så ettter den ;)

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg spist et ukes behov for kcal tror jeg :daane: Vafler (skikkelig digre tjukke) til lunsj, Pascals makroner og konfekt til... mellommåltid, masse god asiatisk mat til middag, og 2 desserter; sjokoladefondant med wasabisjokoladekrem og ris(!)-is og en mascarponeostekremsak med rødbetmarengs, yuzuis og rødbetflak. :spise:

Og jeg som hadde fråtse dag på lørdag og!

• Liker 3
Skrevet

Her er det stål i skrangleben og armer skal jeg si deg. Dessuten er vi nå på side....666! :ninja:

*gjemme seg*

:klo: ..jøss, hvor ble det av henne da?

Har du strikka gardiner??

Hva slags tusjer skulle du ha hoppe?

Neida,, bare skrev det litt rart ser jeg nå. Har strikka og ordnet med gardiner. :P

Jeg regner med at hun skal ha de som heter Staedtler. :skravle:

Batnut fant fargeleggingsboka på Rema 1000, skulle jeg si :)

Om flere så ettter den ;)

Godt råd.... :5:

Forresten...

Vafler?

10835317_10155309353135542_3713348855243

Nam nam FruN! :hjerte: Jatakk, der er jo den store vaffeldagen i dag! Det hadde jeg glemt. :tristbla:

Skrevet

I dag har jeg spist et ukes behov for kcal tror jeg :daane: Vafler (skikkelig digre tjukke) til lunsj, Pascals makroner og konfekt til... mellommåltid, masse god asiatisk mat til middag, og 2 desserter; sjokoladefondant med wasabisjokoladekrem og ris(!)-is og en mascarponeostekremsak med rødbetmarengs, yuzuis og rødbetflak. :spise:

Og jeg som hadde fråtse dag på lørdag og!

Og ALT sammen er deg væl unt! :blomst:

Ikke sant Hog? :jepp:

Skrevet (endret)

Takk, det var godt du sa Aldri :jepp: Føler meg litt pølseskinnstappa akkurat nå da :ler:

Synes du hadde vært litt vel effektiv hvis du hadde strikka gardiner på bare noen timer ja :fnise: Selv om du har vært effektiv mens mannebeinet ditt bare har skravla!

Endret av Mynona
Skrevet

Men jeg tror at Hoppe har smitta meg med ryggen sin! For nå har jeg helt sinnsykt vondt i hele baksiden, fra korsrygg til hode-festet!

Hoppe: hvilken bok kjøpte du?

• Liker 1
Skrevet

Du har løftet feil når du holdt på med den klesryddingen din tenker jeg. :sjokkert:

Ikke press ryggen til å gjøre noe den ikke vil mens det står på, ta det med ro til den er bra igjen.

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg tror jeg skal ta med meg min kaktuslignende hals, mitt forvridde hode og... usikre hmm... hjerte med i senga :natti::sove:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg skal ta med meg min kaktuslignende hals, mitt forvridde hode og... usikre hmm... hjerte med i senga :natti::sove:

Stakars deg da Nosoul! :kose: God bedring, og det litt brennfort! :klem:

Gjest Nosoul
Skrevet (endret)

Stakars deg da Nosoul! :kose: God bedring, og det litt brennfort! :klem:

Tusen takk :vinke::klem: Håper hele den pakka bare er noe forbigående greier, har hverken tid eller lyst til å bruke tid på dette her :glare:

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Skrevet

Har hørt noen rykter om influensanr 2 på gang nå! Hverfall her nede på østlandet. Vet ikke om den har kommet sg til nord enda? ELler kanskje den startet der?

Skrevet

Tenk at det er verdens vaffeldag, og vi lagde vafler med masse fløte i - og jeg spiste ikke en eneste en! *stolt*

(Kan være at det var fordi jeg nettopp hadde spist en bolle med banan og Nutella?)

• Liker 1
Skrevet

:opplyser: Kommer det fort - så går det fort, pleier jeg å si.

Det stemmer nesten alltid! :hug:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...