Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Du får dra på shopping uten han, Aldri. :reise:

:) Når jeg ser deg for meg, har du vel "dine egne kattunger" å ta vare på. En hel familie pluss stort og smått

som du er så heldig å få være i sentrum av. Du er heldig du,- og jeg skriver først under på et opprop

som vil ha en måneds direktesending fra det Aldrisurske hjem! Det er helt sant altså. :skratte:

:jepp:

Med lyd: vi vil vite hva en snakker om en hel dag på telefonen. :opplyser:

Og så hadde det gjort seg om en kunne bestille sous-vide smaksprøver hjem på døra.. :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Aldri på jobb altså?

Jeg har fått oppfylt en våt drøm. Så på Norges styggeste rom at de hadde noen sånne gedigne puter, hotellputer kalte de dem. 70x100 cm, litt av en størrelse. Nå har jeg to stk, komplett med satintrekk, pluss et par fluffy puter til og et svært sengeteppe, så nå kan visningen bare komme. :D

• Liker 1
Skrevet

Anje: enig i det der. Lyd i alle rom og fire kamereaer utplassert på hvert rom. ALLE rom, tusen takk. :nigo:

---

G: såne puter har jeg...og de er tett på himmelske...til de begynner å falle sammen i "fluffen".

Har sydd nye og mindre trekk to ganger nå, og er sikkert ikke i land ennå. lol

Skrevet

:) Når jeg ser deg for meg, har du vel "dine egne kattunger" å ta vare på. En hel familie pluss stort og smått

som du er så heldig å få være i sentrum av. Du er heldig du,- og jeg skriver først under på et opprop

som vil ha en måneds direktesending fra det Aldrisurske hjem! Det er helt sant altså. :skratte:

Hahaha, ja du kan få sagt det du Hoppe! :ler:

Den direktesendingen hadde blitt noe for seg sjøl. :plystre:

HAN snakker i telefonen enda!!!!!

Etter å ha fargelagt min første tegning i den boka - er ikke ferdig ennå altså, det tar så lang tid - så hat jeg funnet ut en ting om meg selv som jeg ikke visste om før nå. :skratte: Jeg er noe helt inn i granskauen systematisk! Jeg driver å planlegger hvilke farger jeg skal ha hvor på forhånd og dermed tar det fryktelig lang tid. :fnise:

Mens jeg satt og skrev det her så ringte mobilen min, :hoho: det var en venninne som jeg ikke har snakket med på måneder - så vi :skravle: og :skravle: , så jeg er visst ikke noe bedre selv.

Nå ser det ut til å ha roet seg i det Aldrisurske hjem, så nå får vi ta på oss skoene og komme oss avgårde.

:reise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg er noe helt inn i granskauen systematisk! Jeg driver å planlegger hvilke farger jeg skal ha hvor på forhånd og dermed tar det fryktelig lang tid.

Det er det som er meningen. Det skal ta lang tid. Akkurat som med "såsvidden":

det må bearbeides langsomt og lenge for å bli sin beste utgave. :)

• Liker 1
Skrevet

Der kan jeg kjenne meg igjen da, jeg bruker også mye tid på å finne ut hvilke farger jeg skal ha hvor. Det som er forskjellen er at jeg skal bruke dem i huset mitt, litt større felter å male, kan man si.

• Liker 1
Skrevet

...og neppe med en finspisset tusj...men man vet jo aldri. :fnise:

Skrevet (endret)

Du kan jo lage deg Secret Garden sjablonger, Galactica, så får du spritet opp veggmalinga litt :lur: Blande allverdens Lady-farger og utfolde deg med små pensler. :nigo: Bare LOV å sende link til prospekt med bilder...

:fnise:

Endret av Roadrunner
  • Liker 1
Skrevet

Det hadde blitt et vidunderlig hjem... :rodmer:

...mens vi nå fullstendig tilfeldigvis nevner det så vidt: gjett hva jeg har kjøpt meg i dag? :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke tålmoooodighet til sånt....

Hva har Hoppe kjøpt? Kjenner jeg henne rett er det vel en pose bamsemums eller noe tilsvarende. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Eller smørbukksjokolade på tilbud??? :bolledeig:15 kroner på Rema 1000

Hæ? :P

HkVD3ls.jpg

Endret av Aldrisur
  • Liker 3
Skrevet

Håper ikke Hoppe kjøpte og spiste bamsemums, is OG smørbukk-sjokolade, bare. :lol:

• Liker 1
Skrevet

HUn holder oss på pinebenken! :grine:

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet

Naaaah.... Jeg ser på undertøy fra VS, klarer ikke å bestemme meg :daane:

Gjest Inggolf
Skrevet

Eller smørbukksjokolade på tilbud??? :bolledeig:15 kroner på Rema 1000

Hæ? :P

HkVD3ls.jpg

Rema1000 har helt ville tilbud nå ja.. På alle ting som kundene vil ha til påsken slik at de får kapra til seg alle selv om man egentlig skal ha andre ting.. Det er smart da, hadde jeg hatt butikk skulle marsipan, gløgg og laks være på 10/20 krmarked i jula og alle egg til 10/20 kr i påsken :lol:

• Liker 1
Skrevet

Hoppe har kjøpt seg fargeleggingsbok :jepp:

Ah.

Så det er derfor hun er så stille. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jaaa...lysbulben har helt rett. :jepp: Masse fine bilder der...men nå har jeg lett i butikker og ringt til dem

som er for langt unna; de har rett og slett ikke de fargene som jeg også kunne ha tenkt meg noe sted.

Kan bestille fra sverige, men da kommer det ikke frem før påske og det blir dyrere....og faktisk dobbelt så dyrt

om jeg vil ha dem tilsendt "i går". Dette var ikke lett gitt.

• Liker 1
Skrevet

Jaaa...lysbulben har helt rett. :jepp: Masse fine bilder der...men nå har jeg lett i butikker og ringt til dem

som er for langt unna; de har rett og slett ikke de fargene som jeg også kunne ha tenkt meg noe sted.

Kan bestille fra sverige, men da kommer det ikke frem før påske og det blir dyrere....og faktisk dobbelt så dyrt

om jeg vil ha dem tilsendt "i går". Dette var ikke lett gitt.

Den fargeleggingen er for populær. :jepp: Heromkring er de nemlig utsolgt for boken. Jeg måtte bestille på nett..

Vedkommende som laget den er sikkert himmelfallen. :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...